פורסם 2010 בינואר 815 שנים התיק:מוכר שלח לי מוצר מסויים מארה"ב בUSPS עם מספר מעקב.USPS כנראה איבדו את החבילה, המעקב מראה שזה יצא מארה"ב לפני חודש וחצי ומאז כלום. המוכר אמר שהוא יברר, ואמרתי לו שאני מוכן לחכות שבוע לתשובה של USPS.המוכר עדיין לא קיבל שום תשובה, וגם אם יקבל, הרי לא הולכים להגיד לו הנה זה פה בוא תקח... יגידו לו שזה אבד ותתחיל פרוצדורת ביטוח של שנתיים וחצי בשביל ה100 דולר האלה. פתחתי תיק בפייפאל בטענה שאני שילמתי ולא קיבלתי כלום, ואני לא אחראי להתעסק עם ביטוחים של הדואר, אלא רק לקחת את המוצר בסניף ולחתום.אני מבקש REFUND מלא ושהוא יתעסק לבד עם הפשלה של הדואר של המדינה שלו. האם PAYPAL יכולים לדחות לי את התיק ? האם זה הגיוני שאני אקבל REFUND ?
פורסם 2010 בינואר 815 שנים 1. גבולי2. זה ממש מגעיל מצדך לעשות ובעיקר מוציא שם רע לישראל, זה פשוט חוסר אדיבות והתחשבות, הוא מצדו שלח לך את החבילה וUPS איבדו אותה אז כל הזין! אתם אמורים להיות באותו הצד בסך הכל ולא אחד נגד השני, אני מבקש ממך למרות שזה סכום לא קטם אל תעשה את זה ותנסה לראות איך אתה מקבל או החזר ממנו או את המוצר שהזמנתבהצלחה
פורסם 2010 בינואר 815 שנים ברגע שיש דיווח ואישור שהמוצר נשלח ואפילו יצא מארה"ב, זאת כבר לא אשמת המוכר. אתה יכול לבקש ממנו להתחשב ולשאול אם יש לו פיתרון אבל בטח שלא "לתבוע" אותו, זה סתם מגעיל ואני מאמין (ומקווה...) ש-paypal לא יאשרו דבר כזה....
פורסם 2010 בינואר 815 שנים מחבר BORN TO BE DEAD- אתה אהבל.CLAIM זאת האפשרות היחידה שלי לקבל את הכסף וזאת ההגנה היחידה שלי בקניות אונליין באיביי, מה הקשר למגעיל או לא, אני אגיד שלום ל100 דולר כי לא בראש שלו ללכת לדואר לברר לי איפה זה ? בכל מקרה אני אנסה לבדוק מה קורהתודה
פורסם 2010 בינואר 915 שנים תן לזה עוד זמן. כל תקופת החגים הזאת יכולה להיות נורא עמוסה.אני מכיר עוד 2 מכרים של סיפור דומה מארה"ב לספרד ומוסקבה דרך USPS.סתם בשביל הסקרנות, באיזה תאריך החבילה שלך עזבה את ארה"ב?אגב, זאת עיסקה דרך EBAY?
פורסם 2010 בינואר 915 שנים אתה באמת רוצה להתחיל עם האשמות? מה אתה בן 3?תחשוב על זה אבל שמה שאתה מדבר עליו זה התנהגות ילדותית, וולגרית, יחסית חצופה ולא מתחשבת! אנשים כמוך זה פחות או יותר הסיבה שאף אחד לא סובל את המדינה המסריחה הזאת
פורסם 2010 בינואר 915 שנים תכלסיש לי חבר שעד עכשיו מחכה לנעליים של חברה שלו וכבר חשב שלא שלחו לו עד שהסברתי לו שזה תקוע אצל הדואר ושיתקשר לראות מה נסגר עם זה, ובסוף נמצא שזה במיונים
פורסם 2010 בינואר 915 שנים חברים, פותח השירשור נהג כשורה, אני אסביר...1. יש זמן של 45 יום מרגע הקניה לפתוח דיספיוט (תיק ב- Resolution Center), אחרי זה אי אפשר לפתוח, ואין אפשרות לקבל כסף חזרה (אחרי פתיחת הדיספיוט יש 10 ימים ל- Claim לקבלת הכסף לפי החלטת איביי, אח"כ התיק נסגר באופן אוטומטי). לכן אם המוצר לא הגיע עד לזמן סמוך לסוף התקופה של 45 יום, חובה לפתוח דיספיוט.2. רק המוכר יכול לפתוח תיק בדואר המקומי שלו להחזר כסף על מוצר שלא הגיע ליעדו (וזה לא משנה אם זה נמצא כבר בארץ או עדיין בחו"ל).3. אין לכם מה לדאוג למוכר, ככה זה מתנהל, ואם הוא לא מוכר חדש באיביי אז הוא יבין זאת וינהג בהתאם. המוכר מחזיר את הכסף/שולח שוב את המוצר לקונה, ובמקביל ניגש לסניף הדואר המקומי ופותח שם תיק של אי הגעת המוצר לנמען (הדואר פותח בחקירה שלוקחת שבועיים- 3 חודשים, תלוי בדואר ונהליו), וכשתיק זה נסגר המוכר מקבל את הכסף או שהמוצר נמצא ומוחזר אליו.4. אם הכסף הוחזר לקונה/נשלח מוצר נוסף ובסוף הקונה כן קיבל את המוצר המקורי, כאן הבעיה, המוכר בד"כ לא יכול לעשות כלום (אלא אם נותר זמן לפתוח דיספיוט על אי קבלת תשלום) ונתון ל"חסדיו" של הקונה, שאמור לשלם לו שוב/לשלוח את המוצר המקורי חזרה, קונה הוגן יעשה זאת.אני כותב זאת מניסיון כקונה ומוכר (בעל חנות) באיביי.עריכה:לא שמתי לב שפותח השירשור לא ציין אם מדובר באיביי או קניה מחוץ לאיביי, אך התהליך דומה. לא ניתן לדעת את תוצאות התיק, היות ואיביי/פייפאל לא תמיד הגיוניים, בד"כ הם נוטים לטובת הקונה.
פורסם 2010 בינואר 915 שנים ישראלי ומגעיל? זה מה שכל אמריקאי היה עושה. חנות בארץ אומרת לא בעיה שלנו, חנות בארצות הברית מפצה את הלקוח וסוגרת חשבון עם מי שעשה את הפאשלה. זה נקרא שירות. אין בזה שום דבר ישראל ובטח שום דבר מגעיל. הבחור צריך לקבל את כספו דרך פייפל, המוכר דרך USPS כי בשביל זה הוא שילם על ביטוח. אחר כך עוד אומרים שתודעת השירות שלי נמוכה.
פורסם 2010 בינואר 915 שנים אתה באמת רוצה להתחיל עם האשמות? מה אתה בן 3?תחשוב על זה אבל שמה שאתה מדבר עליו זה התנהגות ילדותית, וולגרית, יחסית חצופה ולא מתחשבת! אנשים כמוך זה פחות או יותר הסיבה שאף אחד לא סובל את המדינה המסריחה הזאת צודק, עדיף לוותר על 100 דולר, רק לא לצאת וולגרי וחצוף.
פורסם 2010 בינואר 915 שנים לא חייבים להפסיד את ה100$ אלא אפשר להמתין לכך שזה יסתדר, למרות שאם באמת יש רק 45 יום להגשת התלונה לPaypal אז באמת כדאי אולי להגיש תלונה.
פורסם 2010 בינואר 915 שנים תקופת החגים היתה בלי קשר לנוצרים או לא יש עומס מטורף במשלוחים בכל העולם גם לי יש משלוח מלפני 3 שבועות שעוד לא הגיע .
פורסם 2010 בינואר 915 שנים אגב אני רק חייב להוסיף שלפני שנתיים וחצי בערך שלחו לי חבילה מניו יורק ודודה שלי ביקשה בטעות דואר רגיל (ללא מעקב) מה שהתברר כטעות מטורפת ואני לא יודע איך אבל הוא הגיע 7 חודשים אח"כ! זה באמת היה מרגיז! זה היה מתנה ליום הולדת! חחחח
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.