פורסם 2010 בינואר 415 שנים מחבר שוב - לא ברור לי מה בדיוק אתה רוצה למדוד ולמה? תה לא צריך למדוד כלום - אתה רק צריך לשלול גורמים לבעיהספציפית, אתה צריך לבדוק אם זה המודם, הספק או הקואתה יכול להיות בטוח שהבעיה בתשתית אם המחשב עבד טוב אצלך במעבדהניסוי טוב יהיה לנסות :1. להחליף מודם2. להחליף שם משתמש באותו בספק אינטרנט3. להחליף ספק אינטרנטאלה יעזרו לך לקבוע אם מדובר במודם, בקו או בספק עצמולפי מה שאתה אומר בכל הגעה ללקוח עם בעיית איטיות באינטרנט אני צריך להיות מצויד במודם מהסוג שיש לו ,בשם משתמש שונה משם המשתש שיש לו אצל הספק שלו ובשם משתמש וסיסמא לספק אחר . אני בטוח שיש מוניטורים בתוכנה שמזהים בעיות מהסוג הזה .
פורסם 2010 בינואר 515 שנים לפי מה שאני אומר - זה לא פשוט לפתור בעיות שהמקור שלהם לא ברור, ושההגדרה שלהן לא חד-משמעית"חיבור איטי לאינטרנט" זה מסוג הדברים שלא טריוויאלי לפתור בלי לעשות אלימינציה של כל הגורמיםאתה כבר שללת את האפשרות שמדובר במחשב עצמו, בכך שהבאת אותו למעבדה שלךכמו שאמרתי, נשארו 3 גורמים אפשריים בלבדכדי לדעת אם להגיד ללקוח להחליף מודם, או לדרוש מהספק, או לדרוש מבזק - שיפתרו את התקלה --אתה חייב להיות בטוח קודם כל מה הגורםמדידות למיניהן לא בהכרח יתנו לך מידע רלוונטי. מה תמדוד? את התשתית? את הספק?אתה לא חייב להיות מצוייד בכל ציוד התקשורת שקיים כשאתה מספק תמיכה ללקוח, אבל מלכתחילה הבעיה שלו היא לא במחשב -- ומי שאחריותו לספק תמיכה ולהבטיח את איכות המוצר בכל הנוגע לחיבור לאינטרנט זה ספק האינטרנט וספק התשתית. ככה שאם *אתה* רוצה לקחת על עצמך לפתור את הבעיה (או לפחות לזהות בדיוק מה היא), אז כן - יכול להיות שתצטרך להלוות ממישהו חשבון ומודם, כדי לראות אם במקרה החלפתם פותרת את הבעיה.ולגופו של עניין (למרות שזה לא באמת העניין) - אפשר למדוד 1001 דברים , סביר מאוד שאף אחד מהם לא יהיה רלוונטי לפתרון הבעיהמדידות הן מעניינות כשרוצים להשוות מוצרים וביצועיהם - ופחות מעניינות כשרוצים לאתר תקלות
פורסם 2010 בינואר 515 שנים לפי מה שאתה אומר בכל הגעה ללקוח עם בעיית איטיות באינטרנט אני צריך להיות מצויד במודם מהסוג שיש לו ,בשם משתמש שונה משם המשתש שיש לו אצל הספק שלו ובשם משתמש וסיסמא לספק אחר . אני בטוח שיש מוניטורים בתוכנה שמזהים בעיות מהסוג הזה .אם אתה לא טכנאי של HOT ויש לך מכשיר בודק - אז כן(וכבר אמרת שטכנאי HOT אמרו שאין בעייה). מה חשבת שטכנאים אחרים עושים במקרים של בעיות עומק כאלו ?אנחנו מדברים מניסיון ושיטת האלימינציה מופעלת במקרים שכאלו.רוצה אלימינציה הפוכה ? תביא LAPTOP לבית הלקוח, תתחבר עם אותם פרטים ותבדוק אם הוא מקבל את המהירותה רצוייה.במקרה הגרוע תעשה לו FORMAT ותתקין מחדש אם אתה לא רוצה לעשות כלום מהנ"ל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.