עבור לתוכן

הכרטיס מסך שקניתי מ-FOXPC התחיל לקרטע

Featured Replies

פורסם

שלום, מקווה שזה הפורום הנכון לפתוח בו את הדיון הזה.

לפני קצת פחות משנה קניתי כרטיס TWINTECH 8800GTS G92 512MB מחנות FOXPC, לאחרונה התחילו להופיע לי פיקסלים אדומים על 2 המסכים שלי-

מסך הטלוויזיה, 32", ומסך המחשב - DELL 2209WA. לאחר שיטוט באינטרנט הגעתי למסקנה זה דפקט בזכרונות הכרטיס המסך.

לגבי החנות, אין לי מושג מה קרה בשנה האחרונה אבל משום מה אני לא יכול להכנס לאתר שלהם, כאילו בלעה אותם האדמה.

מה אני יכול לעשות? אני רוצה לממש אחריות.

פורסם

FOX נסגרו לכן אתה לא יכול להיכנס לאתר.

פורסם
  • מחבר

FOX נסגרו לכן אתה לא יכול להיכנס לאתר.

את זה הבנתי...מה אני עושה עכשיו?

פורסם

הדבר ההגיוני היחידי שעולה על דעתי

זה לפנות בעצמך ליבואנית של המוצר שלך ודרכם לפתור את הבעיה.

פורסם
  • מחבר

הדבר ההגיוני היחידי שעולה על דעתי

זה לפנות בעצמך ליבואנית של המוצר שלך ודרכם לפתור את הבעיה.

כן' date=' חשבתי על זה - מי היבואן של TWINTECH? לאחר חיפוש קצר מצאתי רק את:

[url']http://www.infrabit.com/gallershow.asp?top_cat=3&category_id=61

שזה לא ממש מה שאני מחפש...

מישהו יכול לעזור?

ד"א, הבעיה זה פיקסלים אדומים שמקפצים על פני המסך, הבעיה החלה אתמול.

הבנתי שזה מחימום יתר או דפקט כללי בזכרונות כרטיס המסך, מאז ומתמיד הייתי עם מאוורר על 35% במנוחה ו-60-70% במאמץ ואף פעם לא נתקלתי בבעיות כאלה, הטמפרטורה רגילה (50-60 CORE, ו-40 AMBIENT), ועוד הדבר לא כל כך הגיוני כי כרגע חורף וזה טיפה מוזר שמתחילות להיות בעיות הנובעות מחום בתקופה קרה...

הבעיה נפתרה לזה עתה, כשאני עם מאוורר על 50-60% במנוחה(!), השאלה היא עד מתי זה יחזיק ואז אני שוב אצטרך להעלות את מהירות המאוורר...הייתי מעדיף לשלוח את זה חזרה ליבואן, יש גם סיכוי שאקבל כרטיס חלופי באותה הרמה במקומו? :D מי יודע.

פורסם

-

פורסם
  • מחבר

זה היבואן

http://www.cidev.co.il/

תודה רבה.

מה עליי לעשות במידה והם יאמרו "לא מצאנו שום בעיה"? אני חושש שזה מה שעלול לקרות לצערי.

פורסם

-

פורסם

תודה רבה.

מה עליי לעשות במידה והם יאמרו "לא מצאנו שום בעיה"? אני חושש שזה מה שעלול לקרות לצערי.

כרטיסי טווינטק של פוקס זה מייבוא שלהם, אני בספק שיבואן אחר יחליף לך (ליבואנים בארץ יש נטיה לא לטפל בדברים שלא עברו דרכם....)

אם הם לא מסכימים? אין לך ממש מה לעשות.

פורסם
  • מחבר

כרטיסי טווינטק של פוקס זה מייבוא שלהם, אני בספק שיבואן אחר יחליף לך (ליבואנים בארץ יש נטיה לא לטפל בדברים שלא עברו דרכם....)

אם הם לא מסכימים? אין לך ממש מה לעשות.

מה שאתה אומר שרק החנות עצמה יכולה להחליף לי?

פורסם

כרטיסי טווינטק של פוקס זה מייבוא שלהם, אני בספק שיבואן אחר יחליף לך (ליבואנים בארץ יש נטיה לא לטפל בדברים שלא עברו דרכם....)

אם הם לא מסכימים? אין לך ממש מה לעשות.

הם יבואנים, לא שלוחה של היצרן. אין להם שום סיבה או מחויבות לתת שירות למוצר שלא יובא דרכם.

פורסם

לך לסניף הדואר, "תקריב" קצת מעל עשרה שקלים לטובת מעטפה עם פצפצים , שים בה את הכרטיס, צרף דף קטן שבו רשום שהחנות נסגרה,

ותקווה לטוב.

הצליח לי עם שני כרטיסי רשת אלחוטיים.

פורסם

^

סתם שאלה, כל התהליך לא עולה כמו איזה שני כרטיסי רשת חדשים? ;D

לפותח הדיון, אני לא חושב שיוכלו לעזור לך, אח של אמא שלי הוא יבואן של מוצרי חשמל וכו'...

יבואנים זה עם, הם חיים את ההתנערות, מרוב שהדוד שלי רגיל להתנער ,לפעמים הוא מכחיש שהבנות שלו הן הבנות שלו :-\

אל תבנה על זה, אפשר לנסות, לא יקרה כלום ,מקסימום תקבל חזרה. אם לא הלך ? תנסה בעצמך לנקות את הכרטיס עם לחץ אוויר, להחליף מישחה טרמית ,עלול לעזור.

פורסם

אני לא מכיר כרטיס רשת אלחוטי שעולה 24 שקל.

אתה מכיר ? ;)

פורסם

עם 3 שנות אחריות:

http://www.smart-pc.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=543

ואם אתה ממש קצר במזומנים אז תוסיף עוד 6 שקל, תוותר על שנתיים אחריות, לא תצטרך להטריח את עצמך עד לחנות ואפילו תוכל לשלם ב12 תשלומים שווים של 5 שקלים חדשים בלבד:

http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=982&CatCode=60

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים