עבור לתוכן

האם עבדו/עובדים עליי? - בעיות במימוש אחריות בנועה מחשבים

Featured Replies

פורסם

בקיצור תציג איזה מסמך \ תמונה שמראה את ה-2400....

אחרת הדיון הזה לא שווה שום דבר.

התגובות כאן משני הצדדים מלוות בעובדות שאנחנו כקוראים מתייחסים אלהם כאל עובדות שאין עליהן עוררין,

פותח הטראד מגיע למסקנות לא נכונות , מעלה אותן על הכתב , מקבל גיבוי מהחברים כאן בפורום , גיבוי שטוען את הקפיץ שלו

עוד יותר להמשיך ולהתווכח על דברים שכנראה אין לו מספיק מושג בהם וזה לופ אינסופי.

מי שמוכן לוותר על חנות בגלל גחמות של ילדים קטנים שמקבלים גיבוי מילדים עוד יותר קטנים שיבושם לו.

אני בטוח שלנעה מחשבים לא תהיה בעיה לוותר עליך בתור לקוח, הן אחת החנויות הגדולות והמוכרות בשוק הזה של החומרה.

ולבחור מעלי שברבר הרבה , תפסיק לנסות ולחנך את כולם , ברברת ברברת ולא אמרת שום דבר.

תגובה מיותרת, מתנשאת שהיה עדיף אם לא היתה עולה על הכתב.

בסופו של דבר לא משנה אם מדובר ב 2400XT או 2600XT - הכרטיס עדיין באחריות (אפילו אם לא מדובר באחריות של BFG) - ע"פ פותח הדיון טרם חלפו 3 שנים. החנות גם לא היתה טורחת להציע כרטיס חלופי אם זה לא היה באחריות עדיין.

2 הנקודות בשורה התחתונה:

1. החנות הציעה 6600 הנחות משמעותית מ 2400XT או 2600XT - ללא כל הצדקה.

2. החנות בחרה לאיים על הלקוח לאחר שתאר את השתלשלות האירועים (ושוב זה לא משנה אם מדובר ב 2400XT או 2600XT).

מאחר ובעל החנות טוען שסופק 2600XT - עליו גם להציע כרטיס חלופי שווה ערך.

  • תגובות 124
  • צפיות 14.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

תגובה מיותרת, מתנשאת שהיה עדיף אם לא היתה עולה על הכתב.

בסופו של דבר לא משנה אם מדובר ב 2400XT או 2600XT - הכרטיס עדיין באחריות (אפילו אם לא מדובר באחריות של BFG) - ע"פ פותח הדיון טרם חלפו 3 שנים. החנות גם לא היתה טורחת להציע כרטיס חלופי אם זה לא היה באחריות עדיין.

2 הנקודות בשורה התחתונה:

1. החנות הציעה 6600 הנחות משמעותית מ 2400XT או 2600XT - ללא כל הצדקה.

2. החנות בחרה לאיים על הלקוח לאחר שתאר את השתלשלות האירועים (ושוב זה לא משנה אם מדובר ב 2400XT או 2600XT).

מאחר ובעל החנות טוען שסופק 2600XT - עליו גם להציע כרטיס חלופי שווה ערך.

הבחור טען שרימו אותו בכך שנתנו 2400XT במקום 7600GS עוד לפני שנתיים מה שהתברר כלא נכון. עכשיו מסתבר שהוא בכלל לא ידע איזה כרטיס מסך יש לו (אני מוכן להתערב שעל גוף קירור מקורי רשום באותיות גדולות 2600XT ספיר אוהבים לעשות את זה) ותירץ את זה שהוא תמיד הוריד דרייבר עבור 2400XT (זה לא משנה בכלל אותו דרייבר לכל הכרטיסים של ATI). נכון, מן הראוי שיקבל כרטיס שווה כוח ל-2600XT, אבל מאחר ואינני מכיר את תקנון החנות אני מניח שהם פעלו במסגרת התקנון ולא מדובר כאן באיזה קונספרציה להתנער מאחריות. עכשיו תבין איזה נזק נגרם לחנות ולמה איימו בתביעה. לדעתי הדרך הכי נכונה לסיים את הסיפור היא לבקש זיכוי כספי (לא ברשת) בסך השווי העדכני של הכרטיס ולרכוש מקוברה 4650HD.

עריכה: מצאתי את הכרטיס ב-Newegg. רשום עליו במפורש 2600XT.

http://www.newegg.com/Product/ImageGallery.aspx?CurImage=14-102-711-S02&SCList=14-102-711-S01%2c14-102-711-S02%2c14-102-711-S03%2c14-102-711-S04%2c14-102-711-S05%2c14-102-711-S06%2c14-102-711-S07&S7ImageFlag=2&Item=N82E16814102711&Depa=0&WaterMark=1&Description=SAPPHIRE%20100219L%20Radeon%20HD%202600XT%20256MB%20128-bit%20GDDR3%20AGP%208X%20HDCP%20Ready%20Video%20Card

פורסם

מצד שני, החנות רחוקה מאוד מלהיות תמימה. ממתי מבצעים ללקוח החלפה מבלי לספק לו מסמך חתום ומאושר עם פרטי ההחלפה? העובדה שהלקוח לא קיבל מסמך כזה מעידה על הליך לא תקין. מה עוד שהמסמך קיים ונמצא ויובל כתב פה שיש בידיו את המסמך שהוא לא מפרסם מפאת צנעת הפרט. אני לא מתכוון לערער את אמינותה של החנות שנחשבת לאמינה מזה שנים ולכן מאמין שמה שקרה זה שהלקוח התבלבל בתמימות, כפי שציין, שכן אין לו מסמך והכרטיס כבר לא אצלו.

יובל, פותח הדיון אישר לפרסם פה אתה המסמך. נשמח כולנו אם תפרסם אותו כאן, רק כדי שאף אחד לא יוכל לבוא ולטעון שיש פה צד אחד שדובר אמת והשני משקר.

פורסם
  • מחבר

שלום

איני מבין על איזו צינעת הפרט מדובר- מר יובל כבר פירסם את שמי כאן, מה שלא היה עליו לעשות.

בעיית סוג הכרטיס, והויכוח איזה כרטיס הושאר להחלפה, יכולה הייתה להיפתר בקלות אם בחנות היו מראים לי אותו כפי שביקשתי, ולא מתעקשים שכבר איננו, ושנשלח לל.........לא ברור לי לאן.

לענין הטעות שלי, או כפי שאחרים כאן טוענים, שלא בתום לב נפלה, הייתי שמח אם לא היו מכנים אותי "שקרן" כי אם הייתי כזה, לא הייתי מתנצל על כך כאן לפני כולם.

איני מתכחש לעובדה, שייתכן והחנות הוצגה באור שלילי., אם אכן טעיתי, רק חבל שמיד לא העמידו אותי על טעותי, ששוב אני מצהיר כאן שנעשתה בתום לב; וכמובן חבל שהם מציעים כרטיס חלופי חלש יותר מהתקול שהשארתי בחנות.

כמובן, שיחד עם דברי אלה, אני מקווה שהחנות תמציא את המסמך המדובר, ו/או תמציא את הכרטיס התקול......ולצערי, עד שלא יקרה כך יישאר הספק לגבי שאלת דגם הכרטיס.

פורסם

נכון, מן הראוי שיקבל כרטיס שווה כוח ל-2600XT, אבל מאחר ואינני מכיר את תקנון החנות אני מניח שהם פעלו במסגרת התקנון ולא מדובר כאן באיזה קונספרציה להתנער מאחריות.

Lev-27 אני מקווה שזה עונה על שאלתך:

מתוך התקנון של החנות נעה מחשבים:

אחריות:

מוצר תקול אשר הופסק ייצורו או לא ניתן לספק אותו תוך זמן סביר, רשאית החברה או לחילופין היבואן, לתת מוצר זהה שווה ערך וביצועים של חברה זהה או מוצר מתקדם יותר של אותה חברה או חברה זהה.

[br]פורסם בתאריך: 12.01.2010 בשעה 23:40:21


מצד שני, החנות רחוקה מאוד מלהיות תמימה. ממתי מבצעים ללקוח החלפה מבלי לספק לו מסמך חתום ומאושר עם פרטי ההחלפה? העובדה שהלקוח לא קיבל מסמך כזה מעידה על הליך לא תקין.

כדי לחזק את דבריך אספר שלא מזמן הזמנתי מנועה מחשבים HD מדגם 418AS ואכן קיבלתי את מה שהוזמן,

אבל בחשבונית המצורפת היה כתוב כאילו סופק לי דגם אחר: 410AS

פניתי לחנות בבקשה לתקן את טעותם בחשבונית מתוך חשש לבעיות במימוש האחריות אם במהלך 3 שנים הבאות תתגלה תקלה.

דרישה סבירה לחלוטין, ואף מחוייבת המציאות עפ"י החוק.

למרבה ההפתעה נועה מחשבים, במקום לתקן כנדרש ענתה לי:

"אין שום בעיה של אחריות אנו עובדים סיריאלית!!!"

רק לאחר שהתעקשתי קיבלתי מהם אישור בכתב על הדגם הנכון שסופק.

העובדה שהחנות מצפה מהלקוח לסמוך על רישומיה ולא על מסמך הנמצא בידי הלקוח כחוק מדברת בעד עצמה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים