עבור לתוכן

האם עבדו/עובדים עליי? - בעיות במימוש אחריות בנועה מחשבים

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

אבל אין יותר כרטיס של BFG. הכרטיס נשרף לפני שנתיים. שכח ממנו. הסכמת לקבל 2400XT עם תנאי אחריות שונים.

אכן , אך בדיעבד נתברר שעבדו עלי, וניצלו את העובדה שאני עם מחשב מושבת (אומנם קיבלתי כרטיס חלופי אך ישן מאד), מן הבחינה שהמשתמשים בבית לא יכלו לנצלו בכלל.

ובנוסף, והכי מפתיע, שזו הבעיה הכי מוזרה, כי החנות טרחו אז לציין בפני, לאחר שנשברתי ולקחתי את הכרטיס עם האחריות המופחתת, לציין זאת בפני, ואני מצטער שהסכמתי, אך כשבאתי עם ה- 2400XT התקול, ציפיתי שהפעם יתיחסו אחרת, אך גם הפעם לקחו את הכרטיס ללא רישום, אף שביקשתי (את הרישום ביצעו בדיעבד רק לאחר שהבנתי שאיני מקבל כרטיס ברמה של ה- 2400XT), הודיעו לי ששולחים את הכרטיס לחברה בחו"ל ונעלמו, ורק אחרי שהתקשרתי שוב ושוב, ובכל פעם סיפרוט שמישהו בודק מול החברה, וכאלה "לוקשים" מוכרים, ועד שלבסוף הציעו לי כרטיס מסדרת 6600 עם 265MB החלש אפילו מזה של BFG שרכשתי שהיה מומהר מהמפעל מסדרת 7600 עם 512MB. נראה לך שאני צריך להסכים לזאת? והאם בכך שלא עמדו בהתחייבות פעם שניה, איני רשאי לחזור לעיסקה המקורית ולדרוש את זכותי שנשללה ממני אז, רק בגלל שהייתי נאיבי?

מה קורה איתך? האם אתה לא מבין שבגלל תגובות כאלה החנויות רומסות אותנו? מדוע איננו מסוגלים , כצרכנים, להחרים חנות שפוגעת בנו פעם אחר פעם?

ממש ממש עצוב שזה ככה; שאתה רואה זאת כך, אבל מה לעשות זו דעתך..........

  • תגובות 124
  • צפיות 14.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

לפי הטבלאות Tomshardware הכרטיס 6600GT טיפה יותר חזק מ-2400XT. השאלה אם הציעו GT או רגיל. (האמת אני כבר לא זוכר אם היו שני דגמים ל-6600 או רק אחד)

עריכה: אוקי מצאתי. הציעו 6600 עם זיכרון DDR1. כרטיס חלש משמעותית בהשוואה ל-2400. לא בסדר.

פורסם

בואו נעשה סדר, לאחר קריאה מעמיקה להלן מסקנותיו:

1) הכרטיס הזה הינו בדיוק ברמה של כרטיס 7600=6600 פלוס מינוס

2) לדעתי , תקלות בתדירות שלך מרמזות על כשל בלוח האם, שזה מה שכנראה דופק כרטיסי מסך.

3) היתנהלות החברה היתה לקוי בעיקר בגלל האיום בפרטי, אם יש להם איזה שהם הערות , שיכניסו אותם בדיוק.

4) היתנהלות נועה היתה תקינה למיטב דעתי, לא ביצעו כול עבירה.

5) להבא אל תיקנה כרטיסים יקרים.

גם לי היה מקרה של חנות שלא אנקוב את שמה, רשת מחשבים גדולה כגון איבורי וKSP החליפו לוח אם של ABIT מסידרה MA680

הכולל כרטיס מסך מובנה DVI .

מה שהיתקבל הינו הלוח הפשוט ביותר עם ציפסט NVIDIA440 למעבדי AMD.

כמובן שזה לא קריטי היות והיה לו כרטיס מסך חיצוני, והלוח שהיה אמור להיתקבל היה MA-740GM-s2h שהוא יקר ב-30 ש"ח.

כמובן שאפשר להיתווכח ולריב, אבל לא שווה את הטירחה.

קח מה שנותנים, ואת המסקנות שלך תעשה בעתיד. אל תיתקנה מהם.

פורסם

אתה טועה. 7600gs חזק משמעותית מ-2400XT. כרטיס 6600GT עם זיכרון DDR3 פחות או יותר שווה כוח ל-2400XT, אבל הוא לא קיבל 6600GT אלא 6600 הרגיל עם זיכרון DDR1 שחלש משמעותית מ-2400XT. לכן החנות לא עמדה בתנאי האחריות בסיפוק מוצר שווה כוח. הבחור רוצה לדרוש את תנאי האחריות של BFG על כרטיס מסך של יצרן אחר. לדעתי זה בלתי אפשרי. מה שכן לא ניתן להגיד שהשירות היה מסריח לחלוטין כי הוא לא נזרק לכלבים וקיבל כרטיס מסך שיאפשר למחשבו לעבוד. אבל האיום בתביעה חצה את כל הקווים האדומים.

פורסם
  • מחבר

תסביר מה אתה מצפה לקבל. אני הבנתי את זה ככה: לפני שנתיים הסכמת לוותר על BFG תמורת 2400XT של יצרן אחר. עכשיו אתה בא ואומר אני רוצה שתנאי האחריות של חברת BFG יהיו תקפים על מוצר של יצרן אחר בשם sapphire. החברה לא הצליחה להשיג 2400XT חדש והחליטה לספק 6600 במקום כדי שלא תישאר בלי מחשב. אז אתה רוצה 2400XT חדש/זיכוי כספי/משהו אחר?

תשמע, לא אפרט כאן מה אני ממש רוצה, אך מבחינתי ה- 2400XT לא קיים ואני מתחיל מנקודה שלפני שנתיים שם הצגתי כרטיס של BFG.

מהנקודה ההיא, אני רוצה פיצוי כספי שלפחות יהיה שווה ערך למחירו על פי הסכם הרכש ביני לבין החנות, בניכוי פחת שימוש של שנה; יש בטח מי שיואמרו שאני מגזים, אך אני חושב שלא, כי בעיסקה שילמתי סכום כסף גבוה שמורכב בעיקר משני משתנים עיקריים: תשלום בגין האחריות המורחבת, כולל כל הוצאות עתידיות צפויות של החנות בגין כך, ומחיר הכרטיס עצמו, ומאחר והמחיר על שני משתנים אלה נקבע שרירותית על ידי החנות, איני חושב שהכרטיס ורמתו קובעים, אלא הכסף;

הצעה אחרת רלווניטת היא סכום הזיכוי שקיבלה החנות מהחברה בחו"ל.

כמובן שמבחינתי קיים הפיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה לי בשל כל זאת, אך את זה נוכל להשאיר בצד, ולהשאירו לדיון במקום אחר.

פורסם

אתה דורש פיצוי על כרטיס מסך שנזרק לפח לפני שנתיים בהסכמתך המלאה. בעייתי הנושא. תתייעץ עם מומחה בתחום. לדעתי אין לך שום קייס.

פורסם
  • מחבר

בואו נעשה סדר, לאחר קריאה מעמיקה להלן מסקנותיו:

2) לדעתי , תקלות בתדירות שלך מרמזות על כשל בלוח האם, שזה מה שכנראה דופק כרטיסי מסך.

איני חושב שהבסיעה היא בלוח שדופק כרטיסי מסך, כי מדובר בשני מיקרים בהם כל כרטיס עבד על לוח אחר ללגמרי!!!

לגבי ההשוואות, כרטיס ה- 7600 היה מומהר ועם 512mb

פורסם

למי שמעניין אותו נושא תביעות הדיבה והסיבה שאין לנעה שום קייס:

http://www.y-law.co.il/page45.html

למרות שאני אחזור ואומר שגם אם היה להם קייס אני עדיין חושב שהם עשו טעות נוראית, שלא תישכח - כשהחליטו להלחם בלקוחות במקום לנסות לרצות אותם או לכל הפחות להגיע איתם לפשרה.

פורסם
  • מחבר

אתה דורש פיצוי על כרטיס מסך שנזרק לפח לפני שנתיים בהסכמתך המלאה. בעייתי הנושא. תתייעץ עם מומחה בתחום. לדעתי אין לך שום קייס.

איני מבין מדוע אתה נצמד לעניינים הטכניים, ולא לעיקרון הפשוט בו, שלדעתי ולטעמי החנות לא עמדה בו, והוא: עמידה בהכם ומתן שרות.

הרי לא באתי לחנות עם ה-2400XT וביקשתי את ה- BFG אלא ביקשתי שיתקנו או ישלחו את כרטיס ה- 2400XT לחו"ל ושייתנו לחברה יצרנית הכרטיס להחליט, מה לעשות: האם לתקן או לתת כרטיס חדש חילופי, או אולי לקבוע סכום זיכוי; מה שהיו צריכים לעשות גם במקרה של ה- BFG, אך במקום זאת דאגה החנות להתדיין מול החברה, מבלי לספר לי מה ההחלטה שנתקבלה, ולי להציע משהו שאיני מוכן לקבל, כן איני מוכן.

ובכלל, תראה איך כולם מנסים להבהיר איזה כרטיס יותר טוב, ואו אולי הם שווי ערך (פחות אות יותר......????), אך לא חושבים שמן הראוי שאם אין שווה ערך אז נכון מצד החנות שהייתה מספקת כרטיס יותר טוב, וכאלה יש הרבה, ושעל הסף ברור שהם יותר טובים, הגם שלא בהרבה, ושהחברה בחו"ל עדיין מפרסמת כמוצרים בייצור.

לסיכום, אתה מבקש ממני , שאם כבר הייתי פראייר פעם אחת, מדוע לא להיות פרייאר פעם שניה???

נו, באמת.......

פורסם

סלח לי אתה בחור חמדן ונצלן.

זה ששילמת הרבה כסף זאת בעיה שלך, והרצון שלך לקבל פיצוי על כך לא יועיל לך.

אני יכול להביא לך כרטיס שווה ערך לזבל שקנית ב1000 ב200 ש"ח ועוד ינשקו לי תתחת.

תפסיק לבכות ונסות לנצל את רחמי החנות. אנשים כמוך הייתי תובע אם היתי במקומם. כי אתה במקום לפתור את הסיפור בצורה טובה מנסה בכוך לריב איתם.

הסכום היחידי שמגיע לך זה 200 ש"ח או כרטיס שווה ערך ל200 ש"ח ולא יותר. הם לא חייבים לתת לך פיצוי כספי .

זה שקנית מוצר ניקרא לזה מניה, המניה ירדה וכיום לא שווה כלום. אינך יכול לתבוע את החנות בגלל ששוי המוצר שווה פחות.

לגבי ה10 שנים אחריות זה שטיות, שכן כפי שאמרתי מקודם אם המחשב שלך יחזיק 10 שנים תגיד תודה

פורסם
  • מחבר

דרך אגב, שישנם עוד אנשים שחושבים כמו lev-27 ?

פורסם

אורן - לא ברור לי מה בדיוק אתה מנסה להגיד פה, או על מי או על מה אתה מנסה להגן

אחריות שתוקפה 10 שנים - משמעותה - אחריות בת 10 שנים

לדרוש את מימושה זו אינה "בכיינות" או "נצלנות" כי אם זכות וחובה צרכנית!!

:kopfpatsch:

הוא לא צריך "להגיד תודה" על כלום - הוא הצרכן, המשלם ממיטב כספו על שירותים ומוצרים אותם הוא מנסה לקבל. לדעתו, נעשה לו עוול.

להתעקש על עמדתך זה לא "לנסות בכח לריב", במידה והצדק איתך. אין שום סיבה שהוא יוותר על דברים שמגיעים לו, במידה והם אכן מגיעים לו.

אני מאמין שאין ל-AZR שום כוונות זדוניות ושום רצון להשמיץ או "לנצל" אף אחד - הוא בסך הכל מנסה לממש את זכויותיו.

מפתיע אותי שאתה מאשים אותו בכך שהוא "מנסה לריב בכח" - כשהחנות היא זו שאיימה בתביעה - ולא הוא (הוא ניסה להגיע לפשרה).

מעבר לכך, סגנון הדיבור המזלזל והתוקפני שלך לא בדיוק ברור לי והוא משווה לדבריך אופי אלים. אין שום סיבה לקרוא למוצרים שהוא רכש "זבל" וגם לא לכנות אותו בשמות גנאי. אם אתה רוצה שיתייחסו באופן רציני לדבריך כדאי שתלמד דרך ארץ. אתה יכול לא להסכים איתו כמובן, ויש דרך לעשות את זה. הדרך שבחרת בה היא לא הדרך.

פורסם
  • מחבר

תודה!

פורסם

שלום לכולם

הסיבה שהחלטתי להגיב לעניין היא מכיוון שתראד זה יצא ממזמן כבר ממסלולו ובטח שהעובדות בו מסולפות לחלוטין.

זו גם הסיבה בפנייה שלנו אל עזריה בפרטי. על מנת למנוע המשך הפצת שקרים ועובדות מסולפות.

על מנת לעשות סדר בדברים הנה העבודות לאשורם ועליהם אין מחלוקת כי הכול מתועד וכתוב:

1. הלקוח קנה כרטיס של BFG מסוג 7600GS

2. הכרטיס הנ"ל נפגם והוחלף לכרטיס חדש של SAPPHIRE מדגם 2600XT ולא 2400XT כפי שמציין. עובדת היותו מציין ללא הרף כי פגענו בו ונתנו לו כרטיס נחות הינה שקר וכזב. כרטיס 2600XT חזק יותר מהכרטיס המקורי שהיה לו.

3. מכאן שכל מסכת הדיבורים על כך שעבדנו עליו או פגענו בו ודפקנו אותו הינה שקר מוחלט. הלקוח פשוט לא מבין מה הוא קיבל ובטח לא להודות על כך.

4. לפני כחודש הגיע עם הכרטיס שוב תקול. מיותר לציין כי האחריות ל3 שנים על כרטיס BFG שלו פגה ממזמן. אך בגלל שציינו על גבי החשבונית כי יקבל אחריות לכל החיים העמדנו לרשותו כרטיס AGP כמעט הכי חזק שעוד ניתן למצוא היום. האחריות של BFG בתקופה ההיא ציינה כי לאחר 3 שנים החברה תעמיד זיכוי חלקי לקניית כרטיס חדש או תספק כרטיס זמין בממשק AGP. זה בדיוק מה שאומר הביטוי אחריות לכל החיים. כל העניין של 10 שנות אחריות וכו' איננו רלוונטי מכיוון שתקף רק לאחר שנת 2008.

5. כל עניין הפחת או הזיכוי היחסי לפי שנות אחריות איננו רלוונטי. גם מבחינת מיסוי ללקוח עיסקי ציוד מחשוב הינו בעל פחת של 3 שנים ולאחר מכן שוויו 0.

6. הלקוח הנ"ל המשיך לקנות בחנותנו בשנים האחרונות מידי פעם ציוד נוסף והשתמש בשירותי המעבדה ללא הרף. ברוב הפעמים אף השירות נעשה ללא כל תשלום ובטח לא בערך וביחס לזמן שהושקע בו.

7. אנחנו נמשיך להוביל בשירות ונמשיך לשרת נאמנה את כל לקוחותינו הפרטיים והעיסקיים. נמשיך לעמוד על חוקי הגנת הצרכן ובכללי אמון הציבור.

8. גם בהתייעצות עם אמון הציבור ועו"ד בתחום השירות נמצא כי פעלנו כשורה.

9. מצער לראות כי אחרי כל כך הרבה שנים בשוק עם כל כך הרבה לקוחות מרוצים עדיין יש עדר של כותבי פורומים שהדבר היחיד שיודעים זה רק להגיב ללא בירור העובדות ורק כדי להשמיץ. תזכרו שלכל מטבע יש 2 צדדים וכנראה שאין אמת אחת מוחלטת.

שיהיה ערב טוב לכולם

יובל - נעה מחשבים

פורסם

שלום יובל - האם לא חשבת כי תגובה מפורטת, מנומקת ויפה זו, בתראד עצמו - הינה יעילה פי כמה מניסיון שווא להפחיד את הלקוח בתביעת דיבה? אתה בעצמך יכול לראות עכשיו - עיקר הנזק שנעשה לעסק שלך הינו תדמיתי ונובע מהאיום בתביעה ששלחת לפותח הדיון.

היית יכול לחסוך לעצמך את כל זה אם במקום לשלוח את האיום היית כותב את התגובה הזו מלכתחילה במקום "להתעסק בקקי" ולאיים ללא הסבר מספק.

לילה טוב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים