פורסם 2009 בדצמבר 2715 שנים מחבר קרירן,אני מבין... אבלתשמע קניתי כרטיס עם אחריות לכל החיים, וכשבאתי לממש הם טענו טענה כאילו ישנו כלל שאחריות לכל החיים היא לשנה אחרי שהמפעל מפסיק לייצר את הכרטיס, ואז הייתי פראייר ולא בדקתי, ונתברר שזה ממש לא נכון, והמפעל מצהיר "לכל החיים" ולכל היותר ל- 10 שנים - תיכנס לאתר BFG ותבדוק. ובקשר לכרטיס החלופי הם ממש לא עשו לי טובה, כי זה מגיע לי..חבל שבארץ כולם חושבים שעושים טובה, וצריך להגיד תודה שבכלל מתייחסים...זה ממש לא בסדר, וחבל שאנחנו לא יכולים לעשות חרם צרכני על חנויות ו/או עסקים כאלה. ואת האמת, לא ממש חשבתי על 100%..רואים מתי החנות מתאמצת באמת, כי עד שנתנו לי את הכרטיס החליפי יצאה לי הנשמה, באמת! ואני ממש לא בעייתי.ולמה צריכים לחשוב שאני כזה?...אם כך הם חושבים, אז זה רק בגלל שניסיתי לעמוד על זכויותי ולא ויתרתי לגמרי..יצאתי פראייר, אבל לא מושלם... ואת האמת, יש לי כנראה עור של פיל, כי תמיד המשכתי לקנות אצלם חלקי מחשב, או להשתמש בשירות הטכנאים שלה, כי המחלקה הזו בחנות באמת בסדר ומקצועית.
פורסם 2009 בדצמבר 2715 שנים תראו אני לא פה כדי להגן על החנות או להצדיק התנהגות כזאת ללקוח אבל צריך להבין משהו בארץ לא הקונים ולא העסקים יכולים להתנהג כמו ביפן (לפחות איך שאני מדמין את יפן ) ואני יגיד לכם ככה יש לקוחות שהייתי רוצה לתת להם שרות טוב יותר בעסק שאני עובד בו ומסיבות כאלו או אחרות זה לא יוצא ויש לקוחות שאני לא סובל ומקבלים שרות טוב בסופו של דבר עסק נועד למטרות רווח לא תמיד זה מתישב אם ערכים או רצונות ואני אומר את זה למרות שרוב הלקוחות כן מקבלים שרות טוב ממני עכשיו בעניין החנות הזאת -אני מעריך שאם הייתה מגיע אם חליפת עסקים ומבקש קבלה על עסק מסוים בקניות היו נותנים לך שרות טוב יותר (ערכה שלי לא יותר ) כי ככה זה בארץ וצריך לדעת איך להתנהל -שאני קונה היום מוצר מסוים יקר יחסית תמיד אני מבקש קבלה לעסק גם אם אין זיכוי מס על אותו המוצר ושיש בעיה אני גם מציג את שם העסק -ותנסו בדרך כלל אין לי בעיות בשרות בגלל זה -זה שהעסק כולל רק 2 אנשים אני ואחי אף אחד לא צריך לדעת ;D ואני ממש לא בעייתי.ולמה צריכים לחשוב שאני כזה?...אם כך הם חושבים, אז זה רק בגלל שניסיתי לעמוד על זכויותי ולא ויתרתי לגמרי..יצאתי פראייר, אבל לא מושלם...Smiley ואת האמת, יש לי כנראה עור של פיל, כי תמיד המשכתי לקנות אצלם חלקי מחשב, או להשתמש בשירות הטכנאים שלה, כי המחלקה הזו בחנות באמת בסדר ומקצועית. אני אומר רוצה לללכת לתביעות קטנות תלך על זה לפי דעתי זה בזבוז זמן גם אם תזכה -סך הכל הערך של הכרטיס המקורי כבר מאוד נמוך היום וקשה לי להאמים ששופט יתן לך עוגמת נפש על זה אבל אני לא משפטן בכל מקרה אני אומר ככה מצעים לך 150 שקל תגיד בו נסגור על 200 ונסגור את הסיפור זה מה שאני ההיתי עושה ולמה אתה ממשיך לקנות מהם אני לא מבין ב200 שקל תקנה כבר כרטיס תקציבי שתומך בHD וDX10 אם תמצא היום לAGP
פורסם 2009 בדצמבר 2715 שנים מחבר או יו יו קרירין, אתה בטוח שאתה מתכוון למה שאתה אומר?שאתפשר על 200 ש"ח, ואשמח בחלקי כאילו עשו לי טובה? אחרי כל זאת? ושוב בפעם המי יודע כמה, מציעים לי כרטיס שהוא נחות אפילו מהכרטיס שכרשתי לפני קצת יותר משלוש שנים?מה אגיד לך, קשה לשמוע אותך, שאתה בטח גם צרכן כמוני, אומר דברים כאלה.אני מציע שתעזוב לכמה רגעים את העובדה שאתה בעל עסק! תנסה להתעלם מכך! ובא אציג בפניך את הפגיעה באינטלגנציה ממש , שנועה מחשבים, מפגינה מול לקוחותיה, ובמה הדברים אמורים:הכרטיס המקורי שלי היה מומהר מסדרת 7600עד ועם זכרון פיזי של 512 מ"ב.החנות מציעה לי 6600 עם 256 מ"ב, של חברת FORSE כאשר, ועכשיו שים לב לשני פרטים מעניינים:1. החברה אינה מציעה לי כרטיסים מאותה סדרה למשל: http://adscomp.co.il/he/product_h.php?idn=7007&zap=1 שעולה 600 ש"ח או את : http://www.1pc.co.il/product_info.php?products_id=8850 שמחירו 425 ש"ח או את: http://www.imshops.co.il/pl_product~AX7600GS-AGP~11~0.htmשמחירו 442 ש"ח . כרטיסים אלה דומים לזה שרכשתי בהתחלה, ואחד מאלה או מחירו הכספי כפיצוי היה יכול להוציא את החנות באופן מכובד.2. החברה הציעה לי את הכרטיס הבא: http://www.freakm.co.il/Product.asp?productid=182 שהוא נחות בהרבה מהכרטיסים שהתקלקללו לי, או הציעו היום טלפונית זיכוי של 150 ש"ח כאשר הכרטיס שהציעו עולה יותר - 230 ש"ח, ראו בקישור המצורף.אז אם כך, האם לא ברור שהחנות אינה באה בידיים נקיות? ושעושה איתי סחר סוסים, ואפילו את המחיר המצחיק - שאיני מסכים בשום אופן לקבלו כזיכוי, אך אפילו לשיטתם אינם מסונכרנים בין הצעתם כרטיס חלופי לסכום הזיכוי שהם מציעים?לסיכום, כאן החנות עשתה את כל הטעויות האפשריות מבחינה מסחרית, וחבל, כי כך הם מוכיחים שאינם פועלים לפי מסחר הוגן אלא מה שטוב להם, והלאה הקונה.
פורסם 2009 בדצמבר 2715 שנים תראה כל הכרטיסים שרשמתה הם זבל היום ולא משנה הכמות זיכרון או המחיר שלהם או כמה עלה הכרטיס שלך בהתחלה בעניין זיכוי וההבדל במחיר תזכור שחנויות קונות את הכרטיסים במחיר הרבה יותר זול מהלקוח אבל אם באמת יש להם כרטיס דומה לשלך זמין ולא סתם רשום באתר אני לא מבין למה לא נותנים לך אותו וזהו גם ככה אף אחד נורמלי לא ילך לקנות היום כרטיסים מסדרת 7 לא לשדרוג ובטח לא למחשב חדש 6600 לדעתי זה מעליב אני חושב שכרטיס כמו 2400 גם אם פחות זיכרון עדיף בהרבה כי גם ככה המחשב הזה לא יריץ משחקים כבדים אז לפחות שיריץ סרטים תנסה לסגור איתם על 2400 או כרטיס מקביל 6600 שדרך אגב במחשב הקודם היה לי 600GT הוא מסריח היום ואני לא היתי מסכים לזה בכלל
פורסם 2009 בדצמבר 2715 שנים מחבר אגב, זה מה שחשבתי שיסגרו איתי, על 2400 היה לי את ה- XT עם 256, ויש היום את ה- PRO שהוא כנראה מקביל משהו........
פורסם 2009 בדצמבר 2715 שנים אני לא מבין איך זה קשור לחנות ? הרי ממה שאני יודע ... לפני שנתיים היה לי לוח אם X48-DS4 שעבד מצויין , עד שיום אחד נשרף לו הקבלים ... ואז הייתי צריך לממש אחריות .אז שלחתי את הלוח לחנות , החנות שלחה את הלוח למפעל , והמפעל החזיר חדש . ואז כעבור שבוע שוב נשרפו הקבלים של הלוח (השני חדש)(אני טענתי כלפי החנות שהספק כח שהביאו לי הוא הגורם הבעייתי Chiftec :\) .. ואז שוב אותו תהליך ... רק שבפעם השלישית המפעל החזיר לי לוח יותר טוב של X48-DQ6 , שגם עולה כמעט פי שניים מהקודם. בכל מקרה מה שאני מנסה להגיד זה שבסה"כ החנות שממנה קניתי את המוצר , הייתה המתווכת ביני לבין המפעל ... לא היה לה שום זכות לבטל\להתלונן וכו' כלפיי ... גם אם הלוח נשרף 90 פעם, יש אחריות אז היצרן צריך לתת מענה .
פורסם 2009 בדצמבר 2715 שנים מחבר אוהווו יופי...הנה אתה הופעת מהשמיים......הרי זה מה שאני טוען.ובדיוק מה שאתה מספר צריך כך לעשות ולהתנהג, אך החנות שממנה קניתי את המוצר תמיד מספרת איזה סיפור מעולם האגדות ורק לא עושה את מה שאתה מספר.בכלל חנות צריכה לתת מיד חליפי , מתוך בטחון בכך שתקבל חליפי מהמפעל, ולא לטרטר את הלקוח שייחכה שבועות עד לפתרון[br]פורסם בתאריך: 28.12.2009 בשעה 01:02:51אולי תגלה מי זו החנות?
פורסם 2009 בדצמבר 2815 שנים מקרה נוסף, עדכני, בו נעה מחשבים מתחמקת מאחריות:רכשתי מהם מחסנית דיו HP 140XL מקורית, לצערי הגיעה תקולה מהאריזה - מורחת דיו או מחסירה דיו.נעה מחשבים הודיעה לי כי: "על דיו אין אחריות" והפנו אותי ל HP ישראל כדי שאשיג מהם טופס DOA, למה אני? למה לא החנות בעצמה?HP הינחו אותי לבצע בדיקות בהן מצאו כי יש תקלה במגעי הנחושת על גבי המחסניתוהפנו אותי בחזרה לחנות להחלפת המחסנית מול היבואן ממנו נרכשה.לטענתם החנות אחראית לפנות ליבואן בארץ ממנו רכשה את המחסנית (יש שניים מורשים).כך עשו לי יויו בין החנות ל HP, ולבסוף הצלחתי לשכנע את HP להתקשר ישירות לחנות, וחזרו ומסרו לי כי נתקלוביחס לא נאות מצד מנהל החנות, ועל כן החליטו לתת לי מחסנית חדשה עם שליח עד הבית לאחר שהבינו את התסכול,ואף אמרו כי יפעלו מול החנות באמצעים שלהם..לשיפוטכם, בהקשר ישיר לטענות כנגד השירות שמתאר פותח הדיון מול חנות זו.
פורסם 2009 בדצמבר 2815 שנים מחבר נץ, בוקר טוב ותודה, האם יש אנשים נוספים שנתקלו בבעיות כאלו בחנות הזו או בכל חנות אחרת, או בעצם חנויות שדווקא פעלו טוב. חשוב שגם נציגי או עובדי חנויות, גם אם ללא ציון שם החנות , יספרו איך מתיחסים אצלהם ללקוחות עם בעיות כמו שלי, או דומות. שיהיה לכולנו יום טוב, וללא תקלות
פורסם 2009 בדצמבר 2815 שנים azr אני לא הייתי מוותר, האמת אחרי מה שעברת, תביעה ולא פחות פלוס שירשור הנושא הזה כאן שיעלה להם בעוד כמה לקוחות.אני אישית קונה מחנות שמפאת אי ידיעת הכללים כאן לא אציין את שמה, זו חנות ממש טובה ברמת גן שאני כבר קונה ממנה כמה שנים, היא ממוצעת במחיר אבל היחס.. אין עליו, הם אומרים לך "אנחנו עובדים עם יבואן x כי יבואן y לא נותן שירות טוב" או במקרה של דיסקים קשיחים מסוג מסויים שמומלצים כאן בפורום הם אמרו לי שהם לא מחזיקים כי הם דיברו עם היבואנים הרשמיים, שטענו שכל מה שיש בארץ הוא refurbished.דיסקים קשיחים של WD הוחלפו במקום על סמך המילה שלי שהם תקולים... בקיצור הפואנטה שלי שיש חנויות טובות, רק שאנשים צריכים להבין שכשבאים לקנות אז צריך לבדוק שירות ולא מחיר, או ליתר דיוק, לא רק מחיר.לצורך העניין, החנות עליה אתה מדבר, נשמעת כלא מומלצת מהבחינה הזו (לפי העדויות בת'רד). על כן, אל תוותר! תתבע אם צריך ותעדכן אותנו כאן. כל חנות שאין לה אתיקת שירות טובה, צריכה להבין שאנו כלקוחות לא נסבול זאת ונדיר רגליים ממנה.בהצלחה
פורסם 2009 בדצמבר 2815 שנים מחבר azr אני לא הייתי מוותר, האמת אחרי מה שעברת, תביעה ולא פחות פלוס שירשור הנושא הזה כאן שיעלה להם בעוד כמה לקוחות.בהצלחהידידי היקר.ראשית תודה על העידוד, אני אכן אעשה זאת, ואתבע אותם.ודרך אגב, למה אתה מתכוון: ".....פלוס שירשור הנושא..."?[br]פורסם בתאריך: 29.12.2009 בשעה 00:17:29ודרך אגב, לחנות שאתה קונה ממנה יש סניף בצפון?
פורסם 2009 בדצמבר 2815 שנים ידידי היקר.ראשית תודה על העידוד, אני אכן אעשה זאת, ואתבע אותם.ודרך אגב, למה אתה מתכוון: ".....פלוס שירשור הנושא..."?[br]פורסם בתאריך: 29.12.2009 בשעה 00:17:29ודרך אגב, לחנות שאתה קונה ממנה יש סניף בצפון?לא לצערי לחנות הזו אין סניף בצפון. קח בחשבון שברגע שלחנות יש סניף זה כבר הופך את השירות לבעייתי, הרי המנהל הראשי, בהנחה שהוא הגון ונותן שירות טוב, לא יכול להיות בשני מקומות בו זמנית להשגיח על העובדים שהם נציגיו, וזה כבר מתכון לבעיות. אני מכיר בעל מסעדה מאד מצליח שבאו אליו בהצעה לפתוח רשת, הוא סירב, כששאלתי למה הוא אמר לי "זה לא יהיה אותו דבר, מי יקום ב-6 בבוקר להכין שם את הבצק כמו שאני יודע, איך אני אעשה בקרת איכות לראות שהאיכות לא הולכת לפח?!" והוא צדק, וכאן אותו כנ"ל. אני לא אומר שזה בלתי אפשרי לפתוח סניף ולהישאר ברמת שירות גבוהה, זה פשוט מוסיף רמת קושי שלעניות דעתי, רוב האנשים לא יטרחו לפצות עליה, וכאמור, מכאן, העסק רק יכול להיתדרדר.לגבי שירשור, אני מתכוון לנושא/ת'רד שפתחת כאן, עצם הדיון הזה, התגובות וכו' כבר מהווה לחץ על אותה חנות לפעול בהגינות + מרחיק ממנה אנשים שלא רוצים להיתקל בכזה שירות לקוחות, או שמא עלי לומר היעדר שירות ...
פורסם 2009 בדצמבר 2915 שנים בסך הכל הם הביאו לך כרטיס לא רע לפי דעתי אתה סתם מבזבז אנרגיה וזמן לפי דעתי הכי טוב לקחת זיכוי כספי 200 שקל לפי דעתי יהיה הוגן ובסדר .תוכל להזמין מ EBAY את הכרטיס הקודם שלך כולל משלוח פחות מ90 שקל.http://cgi.ebay.com/ATI-Radeon-HD-2400-XT-Video-Card-256MB-DVI-PCI-Express_W0QQitemZ300337114145QQcmdZViewItemQQptZPCC_Video_TV_Cards?hash=item45ed7cac21לפעמים צריך להגיע לפשרהואת האמת בכל חנות שקימת אין סיכוי שלא תהיה איזה שהוא אחוז מסוים של קונים שלא היו מרוצים אין דבר כזה שירות ללא תקלות מבחינת שירות אז נכון יש חנויות שבאמת ציביון השירות הוא באמת גרוע והאחוז המאוכזבים עולה על אחוז המרוצים אבל בסך הכל ככה זה לחנות יש את האינטרסים הכלכלים שלה בסך הכל פעם הבאה אני מציע לך לרכוש מרשת הסיכוי שמה שקרה לך פה שאין להם משהו במלאי ברשת זה קטן שמה תמיד יש להם עודפים .בכל זאת אם אתה רוצה לתבוע שיהיה לך בהצלחה רק לשאר המגיבים פה זה מיותר להתחיל לכתוב כל מיני חוות דעת על חנויות כי זה גובל בהוצאת דיבה ואין שום מקום להודעות כאלה, יעזור זה בטוח לא כי אם היתי צריך לרכוש מחנות לפי דעת הקונים ברשת היתי נשאר ללא מחשב.
פורסם 2009 בדצמבר 2915 שנים אני גם חושב שאתה לא צריך לוותר, אני חושב שאתה צריך לדרוש את מה שהיה לך מהתחלה, התכופפת מספיק...פשרה? יותר כמו וויזלון... :-X
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.