כבל USB מאריך אקטיבי - באמת חיוני? - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כבל USB מאריך אקטיבי - באמת חיוני?


Deddy

Recommended Posts

אני צריך כבל מאריך לUSB וראיתי שאפשר לקנות כבל רגיל (5 מטר) בקצת יותר מ20 שקל או כבל ש"משתמש במתח שמעביר חיבור ה-USB כדי להגביר את האות ולמנוע שיבושים בהעברתו." ב60 שקל.. זה באמת רלוונטי או שסתם דרך להוציא מאנשים עוד כסף? ה40 שקל הפרש הזה זה לא מה שיהרוג אותי אבל מעניין אותי אם יש סיבה כלשהי להעדיף את הכבל היקר

הכבל בזיגזג - http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=367_472&products_id=7805

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז ככה...

ראשית, תלוי למה משמש הכבל. אם מדובר על מכשיר שגם מקבל את מתח ההפעלה שלו מה- אז רצוי שיהיה את המגבר על המאריך.

שנית, אם יש את האפשרות לרכוש כבל ארוך שיקשר ישירות את המכשיר עם המחשב, ללא מאריך נוסף, אז זאת אפשרות עדיפה ועד לאורך של כ-8-10 מטרים כנראה שלא תהיה בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש לא נכון.

א. אין שום קשר בין אם ההתקן המחובר מקבל את אספקת החשמל דרך ה- או לא, בכל מקרה מדובר על מגבר אשר מגביר את האות (ורק אותו) ע"י שימוש במתח המסופק ע"י כניסת ה- עצמו, לכן במקרה שהמכשיר אכן מקבל את אספקת החשמל של ישירות מה-, עדיף שלא יתחבר בעזרת המגבר הזה שכן מדובר על עוד צרכן בדרך.

ב. עבור התקנים שדורשים רוחב פס גבוה (DOK, דיסקים חיצוניים, צורבים חיצוניים וכו') לא הייתי ממליץ על שימוש בכבל שעולה על 50 ס"מ, בכל מקרה, 5 מטר הוא המקסימום ללא מגבר בדרך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

shuy עקרונית אתה כנראה צודק.

בפועל יש מגברים שמתאימים להפעלת מכשירים שפועלים על המתח שה-USB מספק ואפילו יש כאלו שמיועדים לכבלים ארוכים במיוחד. למשל מגבר כזה:

http://www.vpi.us/usbc5.html

אצלי בעבודה הפעלנו מכשיר שמקבל את המתח שלו מ- בעזרת מגבר דומה לזה שבקישור ועם הארכה של 40 מ' כבל. זה נכון שתלוי בצריכת הזרם של המכשיר ומכשיר שדורש את כל ההספק שיציאת ה- מספקת כנראה לא יפעל כראוי. אני מניח שדיסק חיצוני "2.5 לא יפעל כלל.

בכל מקרה אני מניח שלא למגבר כזה התכוון פותח השרשור ולכן לצרכים שלו כבל עם מגבר אולי כן יתאים ואולי לא נחוץ בכלל, רק שאנחנו לא יודעים בשביל מה הוא צריך את הכבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...