עבור לתוכן

צריך עזרה לגבי קנייה בeBay

Featured Replies

פורסם

רכשתי מוצר דרך eBay ב14 לחודש. המוכר שלח אותו ב17 לחודש.

בעמוד המכירה היה רשום שהמשלוח לישראל הוא Standard Int'l Shipping ומחירו הוא X דולרים. כדי לדעת באיזה משלוח מדובר שלחתי הודעה למוכר דרך מערכת ההודעות בeBay והוא אמר שמדובר בUSPS PRIORITY.

לאחר שהשתמשתי בקוד מעקב שהוא שלח, גיליתי שמדובר בUSPS FIRST CLASS (זול יותר, פחות טוב).

לכן יצרתי איתו קשר דרך eBay, עם תיאור הבעיה. שאלתי מה ניתן לעשות בעניין. עדיין לא קיבלתי תשובה ממנו.

קצת לאחר מכן קיבלתי הודעה אוטומטית מeBay שאמרה שיצרתי קשר לאחרונה עם אותו משתמש, ושנמצא שמישהו נכנס לאותו משתמש ("accessed") ע"י צד שלישי שאינו מורשה, ושאולי השתמש במשתמש למטרות הונאה/רמאות.

אז כנראה שזה קרה לאחר שהוא כבר שלח לי את זה, כי המוצר כבר נשלח אליי. קיבלתי עוד הודעה מeBay, שאומרת שאותה קנייה שלי מהמשתמש הספציפי עלולה לא להגיע בזמן --

We have reason to believe that the item you purchased from seller *הוסר* may not be delivered to you by the date promised.

עכשיו אני לא יודע אם הם אומרים את זה כי המשלוח שהוא שלח היה איטי יותר, או בגלל שפרצו לאותו מוכר והוא אינו מסוגל בכלל לשלוח את זה. יכול להיות שהם ראו את ההודעה ששלחתי להם ובגלל זה הם אמרו את זה? כי ההזמנה שלי אכן נשלחה.

הם נתנו לי שם אופציה לפתוח קייס בResolution Center על "הפריט שלי טרם הגיע".

חשבתי ליצור קשר שוב עם המוכר, אך גיליתי כרגע שהוא כבר לא רשום בeBay, וגם המכירה שזכיתי בה כבר לא זמינה.

אני אמור לעשות כרגע משהו? הוא שלח לי את ההזמנה במשלוח טיפה איטי יותר שזה לא כזה נורא, אבל עדיין משהו (6-10 ימי עסק לעומת 10-14 [או שאולי זה 7-14?]).

מועדים רלוונטים:

תאריך שליחת ההתרעה של eBay: ה24 לחודש

הודעת התרעה נוספת שנשלחה אליי מeBay, שכללה צעדי בטיחות לגבי יצירת קשר עם משתמש שפרצו לו: ה24 לחודש

תאריך הזכייה במכירה: ה14 לחודש

תאריך השליחה: ה17 לחודש

התאריך בו יצרתי קשר עם המוכר: ה-20 לחודש

תודה :)

פורסם

-

פורסם

בכמה כסף כבר מדובר?

בכל מקרה לא נראה לי שיש בעיה שEBAY יזכו אותך.. חכה כמה ימים תראה אם יגיע כי בכל אופן זה קריסמס עכשיו ויש עומס של משולחים.

פורסם

נשמע שאתה יכול לשכוח מהמוצר.

קרה דבר כזה לאח שלי, הוא קיבל את הכסף מ ebay בסופו של דבר :) מקווה שיקרה גם לך.

פורסם

משהו לא מסתדר לי, לFirst Class יש מספרי מעקב ?

פורסם
  • מחבר

למען האמת כן, אבל מספר המעקב הוא דיי חסר שימוש. עד כמה שידוע לי קיימים רק 2 שלבים: ברגע שהמשלוח מתקבל, וברגע שהוא מגיע ליעד הסופי שלו (פרסומת סמויה -- LOLWTF? :smile1:)

נראה לי שאני פשוט אחכה עד שזה יגיע. מעניין אבל מה יקרה כשאני אנסה להשאיר פידבק, אם המשתמש כבר אינו רשום. בREMINDERS זה כן אומר לי שאני צריך להשאיר פידבק.

פורסם

אם הוא לא רשום כבר במערכת, אז תפתח דיספיוט בפייפל ותעלה את זה לקליים לקבלת הכסף בחזרה.

ואם תקבל בכל זאת ת'מוצר שלך אתה יכול לשלוח לו ת'כסף בחזרה וזהו

פורסם

אם מופיע במערכת של USPS שהמוצר נשלח לישראל, אז אין לך מה למהר לפתוח דיספוט.

במידה ולא אז פשוט פתח דיספוט דרך פייפל

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

עדכון:

לפני שבוע וקצת פתחתי קייס, בהסתמך על הטיעון שלדעתי המוצר לא הגיע בגלל שהוא נשלח דרך FIRST CLASS ולא PRIORITY. לאחר שבוע EBAY שלחו לי אימייל ושאלו אותי אם הוא יצר איתי קשר (מה שהוא לא עשה), אם הסדרנו את הבעיה - לסגור את הקייס, ואם לא, להעביר את הקייס להחלטה אישית מצד EBAY CUSTOMER SUPPORT - מה שעשיתי. ציינתי בCHECKBOT את האופציה "I have no received my item yet". (הוא אשכרה נשלח ב17 לדצמבר ולא הגיע עד היום, פשוט מבאס ומוזר).

רשמתי להם את זה (מה יש להגיד לטובתי או משהו כזה):

Hello,

Well, I've listed most of the details when I opened the case. The seller did not contact me since I opened the case and he is no longer registered on eBay as a member.

It's the 31st of January today, and I still haven't received my item. It was shipped on the 12/17 and today (1/31) the package still hasn't arrived. It's been about one and a half monts, whereas the package was supposed to arrive by the 7th of January (10-14 business days.) However, as I previously said, I think the package didn't arrive because the delivery method was First-Class and not Priority - which the seller was supposed to use.

Hope something can be done.

Thanks

שלחתי ונאמר לי שהם תוך 48 שעות מגיעים להחלטה סופית (לפני 24 שעות שלחתי). לפני 3 שעות קיבלתי לחשבון פייפאל שלי את מלוא העלות (כולל המשלוח) מEBAY :)

Decision:

This case has been decided in your favor.

Comments:

"Case closed."

בקיצור, טוב לדעת שיש גב מאחורי כל האתר הוירטואלי הזה שנקרא EBAY :)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים