פורסם 2009 בדצמבר 2315 שנים פותח הדיון - אל תשכח שאם אתה רוצה ללמוד בחול ולקבל רישיון בארץ תצטרך לבצע כמה השלמות - מבחנים ואולי אפילו טיסות. כנראה שבסופו של דבר זה עדיין יצא יותר זול, אבל מדובר בכמה אלפי שקלים בכל זאת.היה לפני כמה שנים תוכנית על כל הסכנות שבטיסה וכך שחיל האוויר לוקח נתח שמן מקו גובה הטיסה ויש הגבלת גובה מינימום ויש מטוסים קלים ופירטו שם גם שהמסלולים בארץ על הפנים ואין חיישני הנחתה אוטומטית וכך שבעבר היה אחד כזה במסלול באילת, אך מהר מאוד הוא ירד משם עקב בירוקרטיה ופוליטיקה.אל תשכח בעות בטחוניות - בסופו של דבר תהיה חייב לעבור מעל סיני. אגב, גם היום יש נחיתת מכשירים באילת, פשוט לא מדויקת כמו ILS ובטח שלא אוטומטית.
פורסם 2009 בדצמבר 2315 שנים שלא תבינו לא נכון, רוב הפעמים נחיתה ידנית מדוייקת בדיוק כמו נחיתה אוטומטית. ד"א, למי שאמר שאסור לטייסים לגעת בהגה, לדעתי אתה טועה. אם אני לא טועה, מגובה 200 רגל הטייסים עושים את שאר העבודה, למען יצירת הצפה ראויה (הצפה זה שאף המטוס עולה רגע לפני הנחיתה). ב-200 רגל הטייסים לא צרכים לעשות הרבה, מלבד כיוונים קטנים בשביל הדיוק (אבל המערכת האוטומטית כבוייה משם והלאה). הטייסים מיומנים ומוכשרים במיוחד לזה, ולא לנחיתה אוטומטית. רוב הפעמים מעדיפים להשתמש ב ILS בגלל שזה פחות מלחיץ, והוא מופעל ע"י חישובים מתמטיים ולא בהערכות אדם.
פורסם 2009 בדצמבר 2315 שנים שוב, אני אומר לך מה שהטייס אמר לי חוץ מזה למה שהמטוס לא יוכל ליצור הצפה לבד?
פורסם 2009 בדצמבר 2315 שנים לא יודע, נראה לי טיפה מתוחכם מדי שהמטוס ידע מתי להציף וכמה בדיוק. אם זה מה שהטייס אמר לך אז כבר אין הרבה ספק (אלא אם הוא איזה טייס מתחיל שעדיין עושה הכל by the book).
פורסם 2009 בדצמבר 2415 שנים להרים את האף בזווית מדוייקת, ביחס למהירות. אולי אני לא יודע, אני רק משער שאת זה צריך לעשות הטייס.
פורסם 2009 בדצמבר 2415 שנים אם אתה רוצה דיוק אז מן הסתם המטוס יהיה יותר מדויק (יש לזה נוסחאות די מדויקות בסופו של דבר), הטייס עושה את זה ע"פ תחושה וניסיון בסופו של דבר. זה לא קורה מסיבות טכניות, זה הכל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.