פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים אם אני רוצה להיות טייס אזרחי כמו בחברת על אל למשל להטיס במטוס אזרחי.. מה צריך לעשות?לאן ליפנות?
פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים ברוב המדינות קיימים קורסים להטסת מטוסים קלים. קורסים כאלה קיימים גם בארץ למיטב ידיעתי, אלא שהם ממש לא זולים (כמו שאפשר היה לנחש). בקשר למטוסים הכבדים יותר, רוב חברות התעופה מפעילות תוכניות הכשרה משלהן. כמובן שדרישת הסף היא נסיון טיסה כלשהו (ראה סעיף קודם), ובארץ יש די ויותר טייסי ח"א במיל' בשביל לאייש את תקני הטיסה באל-על, כך שכמעט ואין מה לדבר על טייסים "מבחוץ".
פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים אם אני רוצה להיות טייס אזרחי כמו בחברת על אל למשל להטיס במטוס אזרחי.. מה צריך לעשות?לאן ליפנות? לצה"ל, חיל אוויר יותר נכון.
פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים מחבר ברוב המדינות קיימים קורסים להטסת מטוסים קלים. קורסים כאלה קיימים גם בארץ למיטב ידיעתי, אלא שהם ממש לא זולים (כמו שאפשר היה לנחש). בקשר למטוסים הכבדים יותר, רוב חברות התעופה מפעילות תוכניות הכשרה משלהן. כמובן שדרישת הסף היא נסיון טיסה כלשהו (ראה סעיף קודם), ובארץ יש די ויותר טייסי ח"א במיל' בשביל לאייש את תקני הטיסה באל-על, כך שכמעט ואין מה לדבר על טייסים "מבחוץ". זאת אומרת שאין הרבה סיכוי להגיע לזה?
פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים יש לך סיכוי, אם יש לך המון כסף מיותר בחשבון הבנק...או בעזרת חייל האוויר שיחסוך לך את ההוצאה...אבל זה קשה מאוד לעבור את הקורס...ערן.
פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים עד כמה שאני יודע אל-על מעסיקים רק טייסים במיל', בשביל מה לבצע את הסינון בעצמך אם יש את חיל האוויר שיבצע את הסינון עבורך.כמו כן, עד כמה שאני יודע, למטוסי אל-על יש מערכות לשיבוש מערכות טילי קרקע-אויר מונחות (מוץ) שדורשות סיווג ביטחוני של טייס חה"א.
פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים חבר שלי עשה קורס להטסת מטוסים קלים בארה"ב (בגלל ששם זה יותר זול כולל טיסה ומחיה מאשר בארץ) וזה עלה בסביבות ה 50-60 אלף שח
פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים עד כמה שאני יודע אל-על מעסיקים רק טייסים במיל', בשביל מה לבצע את הסינון בעצמך אם יש את חיל האוויר שיבצע את הסינון עבורך.כמו כן, עד כמה שאני יודע, למטוסי אל-על יש מערכות לשיבוש מערכות טילי קרקע-אויר מונחות (מוץ) שדורשות סיווג ביטחוני של טייס חה"א.זה לא נכון, באופן אישי אני מכיר טייס בחברה ישראלית (לא אלעל לצורך העניין) שיש לו היסטוריה צבאית מרשימה, אבל רחוקה שנות אור מחיל האוויר ובוודאי שמטיס. מה שכן, בשביל להגיע להיות טייס מסחרי צריך לעבור סדרה של לפחות 3 קורסים אזרחיים (טיסת ראייה, טיסת מכשירים, טייס מסחרי ומאות שעות טיסה), כל אחד יעלה לך כמה עשרות עלפי שקלים והם לא קלים בכלל.
פורסם 2009 בדצמבר 2215 שנים אני לא יודע מאיפה הקרצתם את השטות שאל על מעסיקים רק טייסים במיל' [בהעדר הסבר חלופי-כנראה המצאתם], אבל זה ממש לא נכוןאני מכיר אישית כמה טייסים ונווטים במיל' והם ציירו לי תמונה שונה בהחלט.. לאל על יש מספר טייסים מוגבל, שלא בדיוק משתנה יום יום [זו לא בדיוק עבודה זמנית] וכאשר יש Opening למשרת טייס חדש, שבין כה וכה צריך לעשות את כל הקורסים הנדרשים להטסת ג'מבו, אין עדיפות דווקא לטייסי חיל האוויר [הרי לח"א שלנו אין 747 בצי..].
פורסם 2009 בדצמבר 2215 שנים באל על ספציפית יש דרישה לטייסים יוצאי חיל האוויר. 99% מהטייסים שלהם יוצאי חיל האוויר (עד כמה שידוע לי יש רק שניים שלא היה בחיל האוויר, טייס וטייסת אחד טייס והשנייה טייסת משנה).הם הגיעו להישג בכך שהם חרשו מלא שעות באיזה חברה אפריקנית לא מבוקרת משהו, ולא חלה עליהם הגבלה של שתיים-שלוש טיסות בשבוע. הגיעו לאיזה 5000-6000 שעות בזמן יחסית קצר והתקבלו.ולא נראה לי שיש במטוסי אל על מערכת נגד טילי אוויר-קרקע.. הרי מטוס הוא מטוס, בואינג לא יתחילו לייצר מטוסים מסחריים עם מערכות יירוט במיוחד לאל על..
פורסם 2009 בדצמבר 2315 שנים קיצר אחריי כל מה שקראתי פה, לפותח הדיון - אם אתה לא מתקבל לטייסת, תחשוב על מקצוע אחר לחיים.
פורסם 2009 בדצמבר 2315 שנים למה? יכול לקחת הלוואות מהבנק, הורים וחברים, אחרי שהוא יתקבל לאיזה חברה גדולה הוא כבר יחזיר לכולם את מה שהוא חייב.
פורסם 2009 בדצמבר 2315 שנים אל-על זה מועדון סגור לטייסים מח"א בלבד. סיבה מוצדקת או לא זה עניין לויכוח. חבר טוב מהצבא נלחם שנה להתקבל לקורס טייס. למרות שהיו לו את כל הנתונים הוא נדחה בגלל סטטאוס "עולה חדש". (ברוסיה הוא היה במסלול שמשלב לימודים אקדמאים עם טייס). בכל מקרה אחרי הצבא הוא התקבל לאקדמיה לטייס בארצות הברית. לקח הלוואה (פחדתי לשאול כמה. לדעתי סכום אסטרונומי) והתחיל ללמוד. לא דיברתי איתו הרבה מאז. חלפו שנתיים. למיטב ידעתי הוא עבר ללמוד על מטוסים כבדים אחרי שצבר וותק על מטוסים קלים. אם אתה רוצה אני יכול לדבר איתו בפייסבוק.
פורסם 2009 בדצמבר 2315 שנים ולא נראה לי שיש במטוסי אל על מערכת נגד טילי אוויר-קרקע.. הרי מטוס הוא מטוס, בואינג לא יתחילו לייצר מטוסים מסחריים עם מערכות יירוט במיוחד לאל על..http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=721256
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.