עבור לתוכן

איך X-BOX מגיע לקצב מילוי פוליגונים כזה??

Featured Replies

פורסם

שאלה!

איך הקונסולה של מייקרוסופט מגיעה לקצב מילוי מטורף כזה של 120 מיליון פוליגונים בשניה - כאשר החומרה שלה דמויית PC+GeForce3 מגיעה לערך לרבע מקצב מילוי הפוליגונים הנ"ל?

פורסם

כי הוא לא יודע לעשות שום דבר חוץ מזה ?

כל היעוד שלו בחיים זה פוליגונים .

זה מה שקורה שמתעוררים ב12 בלילה . ראיתי בכותרת " קצב מילוי פינגוינים " .

פורסם

פשוט מאוד - הXbox לא מסוגל לעבד 120 מיליון פוליגונים לשניה.

למספרים שמחלקת המכירות של מיקרוסופט מישתמשת אין שום משמעות מעשית. בתנאי "משחק"

כלומר, כאשר לקונסולה יש דברים אחרים לעשות חוץ מלעבד פוליגונים, הXbox אולי יגרד עשירית

מהערך הזה, וגם זו הערכה נדיבה...

קחו את המשחקים לקונסולה כהוכחה - Halo נראה טוב לכל הדעות, אבל גם אם, בהערכה אופטימית

ביותר המפתחים הוציאו מהקונסולה 30 מיליון פוליגונים לשניה, המשחק היה אמור להציג מיליון פוליגונים ( כמות ענקית)

לפריים ולהישאר בקצב ריענון של 30 פריימים. בפועל halo לא מציג אפילו קרוב לכמות הזו...

120 מיליון? אולי בתנאים סינטטים,כאשר הפוליגון הוא בגודל פיקסל בודד, לא מואר ובלי טקסטורה + היתערבות אלוהית...

פורסם
  • מחבר

כי הוא לא יודע לעשות שום דבר חוץ מזה ?

כל היעוד שלו בחיים זה פוליגונים .

זה מה שקורה שמתעוררים ב12 בלילה . ראיתי בכותרת " קצב מילוי פינגוינים " .

קצב מילוי פינגוינים מתאים יותר ל INDREMA ז"ל , ובכלל עדיין זה לא מסביר איך חומרה כזו מנוצלת פי ארבע יותר טוב מאשר ב PC. גם המעבד הראשי לא משהו P3-733 עם מטמון מופחת - לא! משהו פה מסריח - וזה לא רק זה שלא התקלחתי.

פורסם
  • מחבר

פשוט מאוד - הXbox לא מסוגל לעבד 120 מיליון פוליגונים לשניה.

למספרים שמחלקת המכירות של מיקרוסופט מישתמשת אין שום משמעות מעשית. בתנאי "משחק"

כלומר, כאשר לקונסולה יש דברים אחרים לעשות חוץ מלעבד פוליגונים, הXbox אולי יגרד עשירית

מהערך הזה, וגם זו הערכה נדיבה...

קחו את המשחקים לקונסולה כהוכחה - Halo נראה טוב לכל הדעות, אבל גם אם, בהערכה אופטימית

ביותר המפתחים הוציאו מהקונסולה 30 מיליון פוליגונים לשניה, המשחק היה אמור להציג מיליון פוליגונים ( כמות ענקית)

לפריים ולהישאר בקצב ריענון של 30 פריימים. בפועל halo לא מציג אפילו קרוב לכמות הזו...

120 מיליון? אולי בתנאים סינטטים,כאשר הפוליגון הוא בגודל פיקסל בודד, לא מואר ובלי טקסטורה + היתערבות אלוהית...

אז גם PS2 לא מעבד 60 מיליון פוליגונים לשניה (לפי סוני).

ומה עם GC - עשרים מיליון פוליגונים לשניה נשמע סביר לא?!

פורסם
אז גם PS2 לא מעבד 60 מיליון פוליגונים לשניה (לפי סוני).

ומה עם GC - עשרים מיליון פוליגונים לשניה נשמע סביר לא?!

הערכת הביצועים של נינטנדו היתה הכי שפויה..

הביצועים של הגיימקיוב לא רחוקים מהערך המפורסם - לפחות לא כמו שאר הקונסולות.

נדמה לי ששמעתי את אחד מהמפתחים זורק את המספר 12 מיליון כמספר הפוליגונים

שהגיימקיוב יכולה לעבד בתנאי משחק. פחות או יותר כמו האקס בוקס...

פורסם

בכול מקרה טלויזיה ממוצאת אינה יכולה לעבד כמות כזאת בכול מקרה . אם אתה רוצה לנצל יותר את המכשיר כדאי שיהיה לך טלויזיה מהסוגים היקרים כמו אלה בעלי הקרנה אחורית או פלסמה ...

פורסם

בכול מקרה טלויזיה ממוצאת אינה יכולה לעבד כמות כזאת בכול מקרה . אם אתה רוצה לנצל יותר את המכשיר כדאי שיהיה לך טלויזיה מהסוגים היקרים כמו אלה בעלי הקרנה אחורית או פלסמה ...

מה הקשר לטלביזיה???

הערכת הביצועים של נינטנדו היתה הכי שפויה..

הביצועים של הגיימקיוב לא רחוקים מהערך המפורסם - לפחות לא כמו שאר הקונסולות.

נדמה לי ששמעתי את אחד מהמפתחים זורק את המספר 12 מיליון כמספר הפוליגונים

שהגיימקיוב יכולה לעבד בתנאי משחק. פחות או יותר כמו האקס בוקס...

הנתון הרשמי הוא 6-12 פוליגונים לשניה כשכל האופציות הגרפיות מופעלות, וזה חתיכת אופציות - 8 טקסטורות על כל פוליגון, Ray Tracing, Alpha Blending וכו'.

קצב מילוי פינגוינים מתאים יותר ל INDREMA ז"ל , ובכלל עדיין זה לא מסביר איך חומרה כזו מנוצלת פי ארבע יותר טוב מאשר ב PC. גם המעבד הראשי לא משהו P3-733 עם מטמון מופחת - לא! משהו פה מסריח - וזה לא רק זה שלא התקלחתי.

זה יותר חזק מג'יפורס 3,זה הכל...

פורסם

MORIDIN אתה תגיד שאין הבדל בביצועים גם אם תחבר את זה לטלויזיה 14" שחור לבן???

פורסם

כן

אם תחבר ג'יפורס 4 TI4600 למסך 14" זול אתב תקבל פחות פריימים לשניה?? מאיפה הרעיון הזה?

פורסם
  • מחבר

מה זאת אומרת זה לא Geforce3 הרי הקונסולה מבוססת על לוח אם nForce עם שבב האצה במהירות 250Mhz או 233Mhz לפי אתרים מסוימים!

פורסם
מה זאת אומרת זה לא Geforce3 הרי הקונסולה מבוססת על לוח אם nForce עם שבב האצה במהירות 250Mhz או 233Mhz לפי אתרים מסוימים
!

האקס בוקס מבוסס על שבב בשם NV2A שהוא דור ביניים בין הNV20 (גיפורס3) לבין NV25 (ג'יפורס 4 טי.)

פורסם
הנתון הרשמי הוא 6-12 פוליגונים לשניה כשכל האופציות הגרפיות מופעלות, וזה חתיכת אופציות - 8 טקסטורות על כל פוליגון, Ray Tracing, Alpha Blending וכו'.

Ray tracing??

ממש לא.

אתה מבלבל מושגים (או מבלבל את השכל...)

פורסם
  • מחבר

רגע אחד!

לאיזה קצב מילוי פוליגונים מגיע הג'יפורס 3 ולאיזה קצב הג'יפורס 4?

(מקסימום... מקסימום 50 מיליון פוליגונים בשניה)

ובכלל הרי כל המנטרה של אוהדי הקונסולות (ואני בינהם) היא שהן חזקות פי כמה וכמה מהמחשבים האישים הקיימים היום!

פורסם
8 טקסטורות על כל פוליגון, Ray Tracing, Alpha Blending וכו'.

זה יותר ככה:

עד 8 מקורות אור שונים בסצנה אחת...

זה ממש לא אומר שהולכם להשתמש בזה בזמן הקרוב...

רגע אחד!

לאיזה קצב מילוי פוליגונים מגיע הג'יפורס 3 ולאיזה קצב הג'יפורס 4?

(מקסימום... מקסימום 50 מיליון פוליגונים בשניה)

ובכלל הרי כל המנטרה של אוהדי הקונסולות (ואני בינהם) היא שהן חזקות פי כמה וכמה מהמחשבים האישים הקיימים היום!

מה לעזזל הקשר ?!

קונסולת משחק היא דבר עלוב שלא עושה FSAA, המשחק רץ על טלויזיות ענקיות ברזולוציות של 600X800 ויש יותר מידי "אפקטי" AA...!

ברור שהקונסולה מייצרת גראפיקה גבוה... הרי איכות התמונה (איכות ופירוט הטקסטורה למשל) בה לא מגיע לרמה של ה- Radeon 8500...!

אז יופי... הקונסולה יכולה להריץ לך מודלים מפורטים מאוד מבחינה מבנית... אבל זה לא עוזר לך כשאתה צריך לשחק GT3 / Halo / StarWars RS2 עם אפקטי AA מרגיזים !

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים