פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים איתמרתכלס, אני לא חושב שקיבלת שירות גרועהאחריות היא של היבואן ואין לחנות דרך וודאית לדעת כמה זמן ייקח להם להחליףחבל שהגעת פיזית לחנות וציפית לקבל הרדיסק חדש בידהיית צריך לברר את זה טלפונית או משהוכשלי נדפק הרדיסק המחשב שקניתי בTMS שלחתי אותו בדואר רשום וקיבלתי חדש חזרה בדואר רשוםעניין של 15 שקל ושבוע-שבועיים המתנה אם אני זוכר נכון
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים טוב שהוא לא התחיל לצעוק "אבל קניתי כאן לא אצל היבואן" אחר כך מתפלאים שאין בארץ תודעת שירות. יחס גורר יחס.
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים מחבר איתמרתכלס, אני לא חושב שקיבלת שירות גרועהאחריות היא של היבואן ואין לחנות דרך וודאית לדעת כמה זמן ייקח להם להחליףחבל שהגעת פיזית לחנות וציפית לקבל הרדיסק חדש בידהיית צריך לברר את זה טלפונית או משהוכשלי נדפק הרדיסק המחשב שקניתי בTMS שלחתי אותו בדואר רשום וקיבלתי חדש חזרה בדואר רשוםעניין של 15 שקל ושבוע-שבועיים המתנה אם אני זוכר נכוןמי שאמר לי להגיע לחנות זאת החנות עצמה.שוב, אין לי בעייה שלא החליפו מיידי , יש לי בעייה שצריך לרדוף אחריהם ולקבל תגובות פוגעות.
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים מי שאמר לי להגיע לחנות זאת החנות עצמה.שוב, אין לי בעייה שלא החליפו מיידי , יש לי בעייה שצריך לרדוף אחריהם ולקבל תגובות פוגעות.ביקשת את זה. תעמיד את עצמך במקום המוכר. אי אפשר לצאת מיציאה כזאת באלגנטיות. אגיד לך מניסיון מה היה קורה: באייבורי החליפו במקום - לך תקנה באייבורי - הלקוח נעלב (כאילו מה רצית לשמוע?) באייבורי החליפו במקום - האחריות דרך היבואן אנחנו רק התיווך - אבל קניתי פה לא אצל היבואן (גורר ויכוח קולני מיותר לחלוטין שלא מניב שום תוצאה)באייבורי החליפו במקום - אצלנו מדיניות אחרת - חרא של שירות בחיים לא קונה פה יותר (איך שאתה רוצה) ישראלים מעמידים בכוונה את נותני השירות במצבים לא נעימים ואחר כך נעלבים מתשובות עוקצות. אני מבטיח לך ברגע שמקבלים אישור החלפה תקבל טלפון מהסניף.
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים ממני היית שומע את אותה תשובה בדיוק. אין שום קשר למודעות שירות. יש רק ישראלים עם יציאות מפגרות שמקבלים חזרה תשובות מפגרות. לא היתה לו יציאה מפגרת.מה שהוא אמר התבקש לאור העובדה שלא חזרו אליו,התייחסו אליו בזילזול,אחרי שהוא שילם להם ביוקר ממיטב כספו."אז תקנה באייבורי"?....זאת תשובה שאפשר לתת לפני שהלקוח קנה.אחרי שהוא קנה,הוא זכאי ליחס אדיב.ובקשר לתודעת שירות,אנטיפתים כמוך אדון לב,שמזלזלים בישראלים "חסרי התרבות",אחראים במידה רבה לשירות הגרוע והמזלזל.וזה מניסיון אישי.
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים ביקשת את זה. תעמיד את עצמך במקום המוכר. אי אפשר לצאת מיציאה כזאת באלגנטיות. תגיד לי אתה בכוח מנסה להוציא את עצמך חכם?מה הבעיה פשוט להסביר ללקוח שזאת לא אשמת החנות? למה צריך להיות גס ועוקצני?
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים תגיד לי אתה בכוח מנסה להוציא את עצמך חכם?מה הבעיה פשוט להסביר ללקוח שזאת לא אשמת החנות? למה צריך להיות גס ועוקצני? קיבלת הסבר בפוסט הקודם. כאשר הלקוח מגיע עם ציפיות שירות לא ריאליות לא ניתן להוציאו אותו מרוצה. כל תשובה הייתה מתקבלת כעלבון, ניסיון להתחמק מאחריות וגוררת פתיחת דיון בפורום. אם הוא לא היה דוחק את נותן השירות לקיר (ועם כל הכבוד יציאה כזאת זו דחיקה לקיר) ומגלה קצת יותר סבלנות חווית השירות הייתה טובה בהרבה.
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים איזה הארד דיסק קנית באייבורי? כי יש חברות שישר מחליפים לך את המוצר על המקום ויש כאלו שלא .למשל קניתי לפני כמה ימים LCD וביררתי לגבי האחריות החברות המוכרות כמו LG /SONY HITACHI/ נותנים אחריות ל3 שנים . אם קורה משהו לLCD אז הם מתקנים אותה ומחזירים לי .ואמרו לי שבטלויזיות הזולות יש 5 שנים אחריות והם קורה משהו אז ישר מביאים חדשה .
פורסם 2009 בדצמבר 1015 שנים מחבר לצערי אני כבר לא זוכר איזה סוג של HD זה היה.הייחס שם לא היה מלהיב , אבל בקשו ממני לחכות ואחרי 10 דקות , אמרו לי שבאמת ה HD פגום ונתנו לי חדש (ביקשתי מהם להעתיק את החומר מהישן אבל הם רצו תשלום עבור זה אז וויתרתי).השירות שם לא היה מי יודע מה , אבל לעומת השירות ב TMS...[br]פורסם בתאריך: 10.12.2009 בשעה 10:55:04ביקשת את זה. תעמיד את עצמך במקום המוכר. אי אפשר לצאת מיציאה כזאת באלגנטיות. אגיד לך מניסיון מה היה קורה: באייבורי החליפו במקום - לך תקנה באייבורי - הלקוח נעלב (כאילו מה רצית לשמוע?) באייבורי החליפו במקום - האחריות דרך היבואן אנחנו רק התיווך - אבל קניתי פה לא אצל היבואן (גורר ויכוח קולני מיותר לחלוטין שלא מניב שום תוצאה)באייבורי החליפו במקום - אצלנו מדיניות אחרת - חרא של שירות בחיים לא קונה פה יותר (איך שאתה רוצה) ישראלים מעמידים בכוונה את נותני השירות במצבים לא נעימים ואחר כך נעלבים מתשובות עוקצות. אני מבטיח לך ברגע שמקבלים אישור החלפה תקבל טלפון מהסניף. יכול להיות שאתה צודק. אבל אחרי שקניתי אצלהם , ציפיתי לקצת יחס, בכ"ז הם ביקשו ממני להביא את ה HD לחנות וזה לא כרטיס קול שלא עובד אז לא נורא , פה המחשב לא עובד.תאריך לתיקון ה HD או לקבלת חדש כלל לא קיבלתי , ועכשיו אני תקוע , שהרי יכול להיות שבעוד איזה שבועיים יגידו לי שהקלקול כלל לא באחריות, או משהו דומה.עכשיו , תחשוב במקומי , אם היה לדוגמה מקרר באחריות והוא מפסיק לעבוד , ואומרים לך משהו כגון החלק המקולקל אצל היבואן תחכה קצת בלי מקרר ונודיע לך (מתי?), איך זה היה נראה ?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.