פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים מחשב שקניתי לפני כשנה וחצי בחברת TMS , הדיסק הקשיח התקלקל.נסענו והבאנו להם את הדיסק (אני גר במודיעין), הם לא החליפו במקום ואמרו שיחזרו אלינו.היום התקשרתי ונאמר לי שהדיסק עבר ליבואן. לאחר שאמרתי שבאייבורי במקרה זהה החליפו לי דיסק במקום , התגובה היתה "אז תקנה באייבורי"תשפטו בעצמכם.
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים אני חושב שזכותה של החנות לבדוק את הדיסק לראות מה התקלקל לא? הרי אם יתברר כי התקלקל מאחר ושפכת עליו שוקו - אף אחד לא אמור להחליף לך. אני חושב שהגיוני שהעבירו ליבואן (מאחר והם לא היבואנים, לעומת אייבורי שהם מייבאים הרבה מהמוצרים שלהם ולכן האינטרס שלהם הוא להחליף כמה שפחות) כדי שיבדוק ואם מגיע לך HD חדש אני בטוח שתקבל.לגבי זה שאמרו לך לקנות באייבורי, לא יודע באיזה טון זה נאמר אבל מה רצית שיגידו לך? אתה בא ואומר שהשירות מהבחינה הזו יותר לטעמך באייבורי, אז אמרו לך את האמת - לך תקנה באייבורי אם אתה חושב שזה עדיף.
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים אני לא חושב שהוא פגוע מזה שלא החליפו לו את הדיסק על המקום אלה על החוצפה של המוכר...
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים מחבר אין לי בעייה שלא החליפו לי במקום ואפילו לא על זה שכלל לא חזרו אלי ואני הייתי צריך לחזור אליהם.טילפנתי לחנות , ענה לי בחור שטען שהוא הבעלים , והוא התייחס אלי בצורה מאוד מזלזלת.היות ששילמתי על המחשב כמעט פי שניים ממחשב באייבורי , ציינתי את השירות של אייבורי (שלא ידוע כאיכותי מדי) כהשוואה.
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים אם אתה מנסה לחפש אשמים אז תשכח מזה.1. המוכר יכול היה להגיד משהו אחר כמו "אני לא יודע מה היתה הבעיה שהחליפו לה אותו מידית באייבורי אבל אנחנו חייבים לבדוק אותו ליפני שמחליפים"2. אתה הייתה יכול להיות יותר מנומס ולשאול למה הוא שולח ליבואן. אני גם הייתי קצת מתעצבן. אני עובד ב 012 ושלקוח אומר לי משהו כמו בנטויזן זה עבד לי כאשר המודם שלו לא מסונכרן למשל אז אני משתגע מזה. כמובן שאני לא יכול להגיד לו "אז תעבור לנטויזן"לסיכום: כל מקרה לגופו. יכולת לקבל שירות יותר טוב אבל אולי הטון דיבור שלך היה מעצבן.. חוץ מזה לא הייתי סומך על חלפים שאיבורי מחליפים על המקום. לך תדע מה עבר על ה HD.
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים אין ספק שזה מעצבן לשמוע דברים כאלו במקום בו קנית במיטב כספךפעם אחרונה שענו לי ככה ביטלתי את ההזמנה (לאחר שהחלקים כבר הגיעו) וקניתי במקום אחר
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים אין ספק שזה מעצבן לשמוע דברים כאלו במקום בו קנית במיטב כספך פעם אחרונה שענו לי ככה ביטלתי את ההזמנה (לאחר שהחלקים כבר הגיעו) וקניתי במקום אחר
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים מחבר אם אתה מנסה לחפש אשמים אז תשכח מזה. 1. המוכר יכול היה להגיד משהו אחר כמו "אני לא יודע מה היתה הבעיה שהחליפו לה אותו מידית באייבורי אבל אנחנו חייבים לבדוק אותו ליפני שמחליפים" 2. אתה הייתה יכול להיות יותר מנומס ולשאול למה הוא שולח ליבואן. אני גם הייתי קצת מתעצבן. אני עובד ב 012 ושלקוח אומר לי משהו כמו בנטויזן זה עבד לי כאשר המודם שלו לא מסונכרן למשל אז אני משתגע מזה. כמובן שאני לא יכול להגיד לו "אז תעבור לנטויזן" לסיכום: כל מקרה לגופו. יכולת לקבל שירות יותר טוב אבל אולי הטון דיבור שלך היה מעצבן.. חוץ מזה לא הייתי סומך על חלפים שאיבורי מחליפים על המקום. לך תדע מה עבר על ה HD. 1. אתה צודק , תשובה כזאת רציתי לשמוע , לצערי לא שמעתי אותה , אלא מה שכתבתי מעלה. 2. אני ניסיתי להיות מנומס , את העצבים אני מוציא פה . אייבורי זאת רק דוגמה , תבין שבלי HD מחשב כלל לא עובד , ואתה רוצה דעת מתי תוכל להפעיל אותו שנית , עכשיו אני יודע שאין לי מה להמתין ונקנה HD חדש.
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים תשמע itamarz, לדעתי אתה עקצת אותו וחטפת אחת חזרה... זה הכל, גם הוא בן אדם ולא אהב מה שאמרת. זה כמו שאשתך תגיד לך אבל לבעלי הקודם היה גדול יותר, מה תענה לה?
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים מחבר תשמע itamarz, לדעתי אתה עקצת אותו וחטפת אחת חזרה... זה הכל, גם הוא בן אדם ולא אהב מה שאמרת. זה כמו שאשתך תגיד לך אבל לבעלי הקודם היה גדול יותר, מה תענה לה? אז התגובה שקיבלתי היתה "מידתית" ? זה שהמחשב שלי לא יכול לעבוד בלי HD , ואני לא מקבל תשובה הגיונית מתי הוא יחזור , זה בסדר ? אל תשכך ש TMS לוקחת על מחשב "קצת" יותר מחברה רגילה (5500 ש"ח במקרה שלי), אז אני מצפה שהשירות יהיה בהתאם, לפי תשובתך נראה שהציפיות שלי מוגזמות.
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים עזוב, אתה טוחן מים.אין מודעות לשרות בישראל. באותה מידה הוא יכל להגיד לך ללכת לחפש את החברים שלך, ועדין היו פה אנשים שהיו אומרים "אז מה רצית שהוא יגיד?".
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים itamarz אם אני הייתי אחראי בחנות הזו, הייתי דואג לך למחשב תחליפי בסיסי לתקופה הזו, אבל אני לא האחראי.כל חנות קובעת לעצמה את הכללי המשחק, ואם לא טוב לך אז אל תקנה.הבעיה שנוצרה בארץ שכולם חכמים גדולים, הן הלקוחות שרוצים מקסימום תמורה למחיר מינימאלי, והן המוכרים שמציעים את זה.אם אתה חושב שתשלם יותר תקבל שרות טוב יותר אז אתה חי בסרט, זה עובד, אבל לא בארץ.במקרה של החנות, זה שהם שלחו את הקשיח ליצרן/יבואן זה הדבר הכי הגיוני שאפשר לחשוב עליו, ואתה עקצת אותו "אבל באייבורי היו דואגים לי לקשיח יד שניה במקום". מנקודת מבט של הנהלה, מה שהוא עשה זה עילה לפיטורין כי הוא התחצפף ללקוח שעיצבן אותו - אבל שוב, הוא סך הכל בן אדם.
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים מחבר אני באמת תוחן מים,5500 למחשב זה כהגדרתך "מקסימום תמורה למחיר מינימאלי".אם הייתי קונה אצל אייבורי או דומה להן לא הייתי בכלל מתלונן אבל פה קניתי גם בשביל השירות.
פורסם 2009 בדצמבר 915 שנים ממני היית שומע את אותה תשובה בדיוק. אין שום קשר למודעות שירות. יש רק ישראלים עם יציאות מפגרות שמקבלים חזרה תשובות מפגרות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.