עבור לתוכן

שירות גרוע בחברת TMS

Featured Replies

פורסם

מחשב שקניתי לפני כשנה וחצי בחברת TMS , הדיסק הקשיח התקלקל.

נסענו והבאנו להם את הדיסק (אני גר במודיעין), הם לא החליפו במקום ואמרו שיחזרו אלינו.

היום התקשרתי ונאמר לי שהדיסק עבר ליבואן. לאחר שאמרתי שבאייבורי במקרה זהה החליפו לי דיסק במקום , התגובה היתה "אז תקנה באייבורי"

תשפטו בעצמכם.

פורסם

יכול להיות שלא היה להם במלאי

פורסם

אני חושב שזכותה של החנות לבדוק את הדיסק לראות מה התקלקל לא? הרי אם יתברר כי התקלקל מאחר ושפכת עליו שוקו - אף אחד לא אמור להחליף לך. אני חושב שהגיוני שהעבירו ליבואן (מאחר והם לא היבואנים, לעומת אייבורי שהם מייבאים הרבה מהמוצרים שלהם ולכן האינטרס שלהם הוא להחליף כמה שפחות) כדי שיבדוק ואם מגיע לך HD חדש אני בטוח שתקבל.

לגבי זה שאמרו לך לקנות באייבורי, לא יודע באיזה טון זה נאמר אבל מה רצית שיגידו לך? אתה בא ואומר שהשירות מהבחינה הזו יותר לטעמך באייבורי, אז אמרו לך את האמת - לך תקנה באייבורי אם אתה חושב שזה עדיף.

פורסם

אני לא חושב שהוא פגוע מזה שלא החליפו לו את הדיסק על המקום אלה על החוצפה של המוכר...

פורסם
  • מחבר

אין לי בעייה שלא החליפו לי במקום ואפילו לא על זה שכלל לא חזרו אלי ואני הייתי צריך לחזור אליהם.

טילפנתי לחנות , ענה לי בחור שטען שהוא הבעלים , והוא התייחס אלי בצורה מאוד מזלזלת.

היות ששילמתי על המחשב כמעט פי שניים ממחשב באייבורי , ציינתי את השירות של אייבורי (שלא ידוע כאיכותי מדי) כהשוואה.

פורסם

אם אתה מנסה לחפש אשמים אז תשכח מזה.

1. המוכר יכול היה להגיד משהו אחר כמו "אני לא יודע מה היתה הבעיה שהחליפו לה אותו מידית באייבורי אבל אנחנו חייבים לבדוק אותו ליפני שמחליפים"

2. אתה הייתה יכול להיות יותר מנומס ולשאול למה הוא שולח ליבואן. אני גם הייתי קצת מתעצבן. אני עובד ב 012 ושלקוח אומר לי משהו כמו בנטויזן זה עבד לי כאשר המודם שלו לא מסונכרן למשל אז אני משתגע מזה. כמובן שאני לא יכול להגיד לו "אז תעבור לנטויזן"

לסיכום: כל מקרה לגופו. יכולת לקבל שירות יותר טוב אבל אולי הטון דיבור שלך היה מעצבן.. חוץ מזה לא הייתי סומך על חלפים שאיבורי מחליפים על המקום. לך תדע מה עבר על ה HD.

פורסם

אין ספק שזה מעצבן לשמוע דברים כאלו במקום בו קנית במיטב כספך

פעם אחרונה שענו לי ככה ביטלתי את ההזמנה (לאחר שהחלקים כבר הגיעו) וקניתי במקום אחר

פורסם

אין ספק שזה מעצבן לשמוע דברים כאלו במקום בו קנית במיטב כספך

פעם אחרונה שענו לי ככה ביטלתי את ההזמנה (לאחר שהחלקים כבר הגיעו) וקניתי במקום אחר

:xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

אם אתה מנסה לחפש אשמים אז תשכח מזה.

1. המוכר יכול היה להגיד משהו אחר כמו "אני לא יודע מה היתה הבעיה שהחליפו לה אותו מידית באייבורי אבל אנחנו חייבים לבדוק אותו ליפני שמחליפים"

2. אתה הייתה יכול להיות יותר מנומס ולשאול למה הוא שולח ליבואן. אני גם הייתי קצת מתעצבן. אני עובד ב 012 ושלקוח אומר לי משהו כמו בנטויזן זה עבד לי כאשר המודם שלו לא מסונכרן למשל אז אני משתגע מזה. כמובן שאני לא יכול להגיד לו "אז תעבור לנטויזן"

לסיכום: כל מקרה לגופו. יכולת לקבל שירות יותר טוב אבל אולי הטון דיבור שלך היה מעצבן.. חוץ מזה לא הייתי סומך על חלפים שאיבורי מחליפים על המקום. לך תדע מה עבר על ה HD.

1. אתה צודק , תשובה כזאת רציתי לשמוע , לצערי לא שמעתי אותה , אלא מה שכתבתי מעלה.

2. אני ניסיתי להיות מנומס , את העצבים אני מוציא פה :bash:.

אייבורי זאת רק דוגמה , תבין שבלי HD מחשב כלל לא עובד , ואתה רוצה דעת מתי תוכל להפעיל אותו שנית , עכשיו אני יודע שאין לי מה להמתין ונקנה HD חדש.

פורסם

תשמע itamarz,

לדעתי אתה עקצת אותו וחטפת אחת חזרה... זה הכל, גם הוא בן אדם ולא אהב מה שאמרת.

זה כמו שאשתך תגיד לך אבל לבעלי הקודם היה גדול יותר, מה תענה לה? :smile1:

פורסם
  • מחבר

תשמע itamarz,

לדעתי אתה עקצת אותו וחטפת אחת חזרה... זה הכל, גם הוא בן אדם ולא אהב מה שאמרת.

זה כמו שאשתך תגיד לך אבל לבעלי הקודם היה גדול יותר, מה תענה לה? :smile1:

אז התגובה שקיבלתי היתה "מידתית" ?

זה שהמחשב שלי לא יכול לעבוד בלי HD , ואני לא מקבל תשובה הגיונית מתי הוא יחזור , זה בסדר ?

אל תשכך ש TMS לוקחת על מחשב "קצת" יותר מחברה רגילה (5500 ש"ח במקרה שלי), אז אני מצפה שהשירות יהיה בהתאם, לפי תשובתך נראה שהציפיות שלי מוגזמות.

פורסם

עזוב, אתה טוחן מים.

אין מודעות לשרות בישראל. באותה מידה הוא יכל להגיד לך ללכת לחפש את החברים שלך, ועדין היו פה אנשים שהיו אומרים "אז מה רצית שהוא יגיד?".

פורסם

itamarz

אם אני הייתי אחראי בחנות הזו, הייתי דואג לך למחשב תחליפי בסיסי לתקופה הזו, אבל אני לא האחראי.

כל חנות קובעת לעצמה את הכללי המשחק, ואם לא טוב לך אז אל תקנה.

הבעיה שנוצרה בארץ שכולם חכמים גדולים, הן הלקוחות שרוצים מקסימום תמורה למחיר מינימאלי, והן המוכרים שמציעים את זה.

אם אתה חושב שתשלם יותר תקבל שרות טוב יותר אז אתה חי בסרט, זה עובד, אבל לא בארץ.

במקרה של החנות, זה שהם שלחו את הקשיח ליצרן/יבואן זה הדבר הכי הגיוני שאפשר לחשוב עליו, ואתה עקצת אותו "אבל באייבורי היו דואגים לי לקשיח יד שניה במקום". מנקודת מבט של הנהלה, מה שהוא עשה זה עילה לפיטורין כי הוא התחצפף ללקוח שעיצבן אותו - אבל שוב, הוא סך הכל בן אדם.

פורסם
  • מחבר

אני באמת תוחן מים,

5500 למחשב זה כהגדרתך "מקסימום תמורה למחיר מינימאלי".

אם הייתי קונה אצל אייבורי או דומה להן לא הייתי בכלל מתלונן אבל פה קניתי גם בשביל השירות.

פורסם

ממני היית שומע את אותה תשובה בדיוק. אין שום קשר למודעות שירות. יש רק ישראלים עם יציאות מפגרות שמקבלים חזרה תשובות מפגרות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים