עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

קנס יציאה מהתחייבות לספקית

Featured Replies

פורסם

אני מחובר לספקית אינטרנט כלשהי בהתחייבות לשנה (עד אמצע מרץ), התשלום החודשי שלי הוא 110 ש"ח.

בגלל המון בעיות טכניות אני מעוניין להתנתק מהם.

בשימור לקוחות הנציג אמר לי שאני אצטרך לשלם קנס יציאה של 110 שקל כפול 3.5 חודשים (שזה מה שנשאר לי).

נשמע לי ממש לא הגיוני שהקנס יציאה שווה לתשלום הרגיל שנשאר לי, כי מן הסתם באותה מידה אני יכול לשים את היוזר שלי בצד ולשלם אותו הדבר.

מה החוקים בעניין הזה? למי אני יכול לפנות בלי שזה יקח 3.5 חודשים עד שיעזרו לי?

תודה רבה.

פורסם

נשמע לי ממש ממש ממש לא הגיוני שהקנס יציאה שווה לתשלום הרגיל שנשאר לי, כי מן הסתם באותה מידה אני יכול לשים את היוזר שלי בצד ולשלם אותו הדבר.

כן, לשלם את הקנס זה בדיוק כמו פשוט להשאיר אותו בצד ליום סגריר.

בוקר טוב, ככה זה תמיד ואצל כולם.

ולא כלכך ברור על מה אתה מתלונן (תהיה ספציפי) ולמה נראה לך שבחברות אחרות יהיה טוב יותר..

בב"ל היא כרגע הספקית הטובה ביותר בארץ. יש את המוזרים האלה עם השם המוזר שכרגע אנשים טוענים שהם טובים, אני טוען שזה רק עניין של זמן עד שגם הם יתחילו לחסום שיתופי קבצים וכו'.

פורסם

אורנג' עד כמה שאני יודע יותר טובה... הבעיה זה שהיא יקרה בהתאם

פורסם
  • מחבר

בקשר ל"מה חדש", שום דבר לא חדש, כל מה שאני שואל זה אם זה באמת מגובה בחוק.

לא חסרים דברים "ידועים" שלא מגובים בחוק והושרשו רק בשביל לגרום להרתעה.

מי הספקית "הכי טובה" זה לא רלוונטי כרגע, יש המון דיונים על זה, זאת לא הסיבה שפתחתי את התראד,

כרגע החיבור הנוכחי שלי לא מספק אותי, עם יוזר של חבר בספקית אחרת קיבלתי גלישה איכותית ומהירה בהרבה, אני מעוניין לעזוב.

השאלה אם נגזר עלי לחכות 3.5 חודשים או שיש איזשהי דרך להתנתק כבר היום בקנס סביר.

ולא, אני לא מעוניין להכנס להתחייבות בספקית אחרת בשביל שיתנו לי 3.5 חודשים "חינם", אני מכיר את השטויות האלה וזה דבילי.

פורסם

תפקסס להם תמונות עירום שלך.

פורסם
  • מחבר

זה מה שעשיתי במרץ האחרון, בגלל זה עשו לי התחייבות לעוד שנה.

פורסם

בזמנו הייתי מחוייב לספקית אינטרנט ששמה הרע הולך לפניה לכן לא אציין את שמה.(היות ואני סטודנט עני חזרתי אליהם לאחר שנתיים בלעדיהם).

נחזור לסיפרונו , בכל מקרה הייתי מחוייב לאותה חברה, והיו לי בעיות טכניות כמו שציינת שקורה לך, לכן התלוננתי וביקשתי שיפתרו מכיוון ולא הצליחו להתגבר על הבעיה לאחר המון עבודה עם נציגים בכירים ומי לא עדין לא היה לי פתרון.

עקב כך טענתי שהם אינם עומדים בהתחייבותם לספק לי את השירות שבגינו אני משלם ועשיתי קצת בעיות ולבסוף נתקו אותי ללא שום התחייבות.

הצעתי היא שתתבסס על כך שהם מפרים את החוזה ואינם עומדים בהתחיבותם.

בהצלחה לך!

פורסם

תגיד להם שאתה עובר לגור בחו"ל

פורסם
  • מחבר

תשובות רציניות אפשר?

גלוס, תודה, עקרונית ניסיתי כבר בדרך הזאת והתעלמו ממני לחלוטין (טלפונים, מיילים ופקסים מיום חמישי, אפילו לא טרחו לחזור אלי).

לא יודע אם להיות יותר ברוטלי שווה את ה-400 שקל המסכנים האלה, כמו שאמרת, יש סיכוי שאני אצטרך אותם בעתיד (בכל זאת מדובר באחת הספקיות הגדולות בארץ ואני מנוי שלהם בערך 8 שנים).

פורסם

לא רציני מספיק?

תתקשר לשירות לקוחות ותמיכה הטכנית ותשחק אותה חולה נפש הרבה פעמים, בסוף הם ינתקו אותך

פורסם
  • מחבר

בסדר, תודה.

עוד המלצות?

פורסם

אורנג' עד כמה שאני יודע יותר טובה... הבעיה זה שהיא יקרה בהתאם

זהו אז כבר שלא

התקלקלו, השרות דומה לאחרים.

פורסם

תשובות רציניות אפשר?

גלוס, תודה, עקרונית ניסיתי כבר בדרך הזאת והתעלמו ממני לחלוטין (טלפונים, מיילים ופקסים מיום חמישי, אפילו לא טרחו לחזור אלי).

לא יודע אם להיות יותר ברוטלי שווה את ה-400 שקל המסכנים האלה, כמו שאמרת, יש סיכוי שאני אצטרך אותם בעתיד (בכל זאת מדובר באחת הספקיות הגדולות בארץ ואני מנוי שלהם בערך 8 שנים).

מכיר את הנושא של ההתעלמות (כך הם נהגו כלפי במשך כמה חודשים) תן לי לנחש הם גם הבטיחו שנציג בכיר או מנהל יחזרו אליך תוך 24-48 שעות הקרובות , נכון?!

בכל מקרה ה"בעיות" שעשיתי הם לא בצורה ברוטלית כמו שאתה חושב.

פשוט הייתי עקשן , אני אסביר : הייתי איתם על הקו , ציינתי שאני מקליט את השיחה ושהם כל הזמן מנתקים לי (טענו שלא), בשלב מסוים ואמרתי להם שלא משנה מה שאם "מתנתקת" השיחה שיתקשרו אלי ונתתי 2 מספרים לחזור אלי במידה והדבר יחזור וישנה (כך קרה!).

לא הסכמתי לרדת איתם מהקו למרות ההבטחות החוזרות ונישנות של מנהל או בכיר יחזרו אלי (כך זה קרה לפחות במשך 3 חודשים -ואני מתכוון שלפחות).

לבסוף הם השתכנעו שלא אוותר עד שאדבר עם מנהל , הסברתי לו והוא ניסה לעשות הכל כדי לנער אותי, לא וויתרתי עד שהוא אמר שהוא מנתק אותי ללא התחייבות ומאשר לי את זה בפקס, כן בפקס! חשוב להתעקש על הפקס כי זה מתן אישור מוכח, מניסיון הם אמרו לי שהם ינתקו אותי ואז שיקרו במצח נחושה שמעולם לא התנהלה שיחה כזאת. עקב כל הדברים שעברתי איתם ומסכת היסורים (לא לדבר על הזמן הרב שביזבזתי בגלל ה"משחקים" שלהם), נהגתי בדרך שלא יכולה להתפרש לשתי פנים ולניתוק חד משמעי באותה שיחה, עד אז לא הסכמתי לנתק את השחיה למרות כל ההפצרות והתחמקויות שלהם וההבטחות שמישהו יחזור אלי (כמו שציינתי קודם , ניסיון העבר לימד אותי לא לתת בהם אמון, מה שמזכיר לי שהם אפילו אמרו לי "אתה לא מאמין לי שנחזור אליך?" כמובן שהתשובה היתה חד משמעית לא!).

אני מציע לך להיות אסרטיבי איתם, לא להאמין למילה שלהם, להיות חזק ולעמוד על שלך. (אציין שרק פעם אחת הרמתי את קולי במהלך השיחה כי הם כבר עברו כל גבול) בכל מקרה תשתדל לדבר בדרכי נועם על אף הנסיבות ובקשתך לניתוק. אל תשכח שנציגי השימור שלהם או מי שהם לא יהיו כבר פגשו אלפי לקוחות זועמים ולא מזיז להם, לכן כשאתה מדבר ברוגע וללא התלהמות הם מתנהגים אחרת (אולי קצת חוששים, לא יודע?!).

בהצלחה!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.