פורסם 2009 בנובמבר 2816 שנים שלום לכולם יש לי שאלה לגבי קניית מחשב. לאחרונה רכשתי מחשב. בחנות הציעו לשלוח לי את המחשב הביתה באמצעות חברת שליחויות ואני הסכמתי. בקיצור - המחשב הגיע שבור. מבחינה חיצונית - הפח/הכיסוי היה עקום. מאחור נראה היה שבעטו במחשב מאחור והחלק האחורי היה עקום כלפי פנימה. החזרתי את המחשב לחנות וביקשתי להחליף את המחשב. הם מתעקשים להחליף שני חלקים - את המעבד והאריזה החיצונית. כל הקניה נהרסה לי. קניה של מחשב היא לא קניה קטנה והתחושה שלי היא שאני לא מקבלת מה ששילמתי עליו. ביקשתי לבטל את הקניה אבל החנות טוענת שזה לא בהגדרה של ביטול קניה. מה עושים? אני מרגישה שאני לוקחת מוצר פגום ומשלמת את המחיר המלא ולא בצדק. וכמובן, בזמן הזה אני גם נשארת ללא מחשב וזה בפירוש בעיה. אני לא מומחית במחשבים אבל סוג כזה של פגיעה גורם לי חשש שהמוצר שאני מקבלת הוא מוצר פגום. מה דעתכם? האם יש עוד חלקים שכדאי יהיה להתעקש שיחליפו או להתעקש לבטל את הקניה ויהי מה?
פורסם 2009 בנובמבר 2816 שנים עקרונית הייתי אומר שאפשר רק להליף מארז, אבל אם הם רוצים להחליף מעבד.. הייתי דורש שיחליפו את הכל.
פורסם 2009 בנובמבר 2816 שנים אם המארז התעקם בצורה רצינית, לא הייתי סומך על שום דבר שבא במגע רחב עם הדפנות, למשל לוח האם (המוברג לדופן ה"שמאלית" בהרבה מקומות) או כרטיס המסך המתחבר בצורה קשיחה לפאנל האחורי, ולא הייתי סומך על רכיבים המכילים חלקים נעים עדינים כמו כוננים.דווקא המעבד הוא אחד הרכיבים היחידים איתם אין שום סיבה שתהיה בעיה.
פורסם 2009 בנובמבר 2916 שנים אני יודע שעד 14 יום אפשר לבטל כל קניה אם לא נפתחה האריזה וכדו' כמו כאן לא נגעת לא הפעלת רק ראית שהוא שבור והחזרת הכל במקומו מונח
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.