האם כבר אפשר לשים 16GB על מחשב שאינו שרת ואם כן - מה השיקולים? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם כבר אפשר לשים 16GB על מחשב שאינו שרת ואם כן - מה השיקולים?


avinatbezeq

Recommended Posts

אני בונה מחשב חדש שתארתי את הצרכים שלו כאן.

בגדול, המחשב מריץ כמה מכונות וריטואליות (VMware Desktop) במקביל כך שהמאפיין העיקרי של המחשב הינה עבודה עם קבצים גדולים. כל מכונה ווירטואלית תופסת כ-15G על הדיסק ועל כן המחשב טוחן את הדיסקים, ואני מוצא את עצמי לפעמים דקות ארוכות יושב ובוהה במנורת הדיסקים בלי יכולת לעבוד.

אחד הדרכים לנסות להתגבר על זה זה לשים הרבה זיכרון, כדי שהכל יהיה בזיכרון ותהיה פחות עבודה עם הדיסקים. הנקודה היא שבמחשב האחרון שהרכבתי שמתי 8GB זיכרון, אפילו לא 16, ויש לי תחושה שזה גורם לבעיות: ה-BIOS מפעם לפעם מאבד את הערכים שלו, ואני צריך להכניס אותם מחדש, והבנתי מהטכנאי שזה נובע מצריכת הזרם של כל כך הרבה זכרונות.

אז השאלה שלי - האם 16GB זה כבר משהו שעובדים איתו במחשבים שאינם שרתים? האם לוח האם צריך להיות משהו מיוחד בשביל זה? האם הזיכרון צריך להיות עם צריכת זרם נמוכה או משהו כזה?

לגבי המעבד אני מתלבט בין 860 ו-920. שמתי על זה שאלה נפרדת פה. אני מבין (אבל לא בטוח) שזה משפיע על סוג הזיכרון - או אז אם זה רלוונטי לגבי היכולת לשים 16GB של אז אשמח לשמוע...

נ.ב. - במחשב לא יהיה OC.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל, לא חשבתי על זה.

שנית, כנראה בגלל שאני מתכנת המח שלי עובד "דיסקרטית" - הפרדה של כל בעיה לתתי בעיות קטנות. חשבתי על כל החלקים של המחשב שאני צריך, והחלטתי לשאול על כל חלק בפורום שמתאים לו - על מארז בפורום מארזים ועל מעבד בפורום מעבדים. נכון פה יש פורום למעבדים, זכרונות ולוחות אם והייתי יכול לשאול את הכל באותה שאלה אבל מה זה כבר משנה?

גם נראה לי שאם יתפתח דיון במעבדים 860 מול 920, ודיון בלשים הרבה כל , זה שני נושאים שונים שיש בהם עניין גם לאנשים אחרים שיתקלו בזה, ז"א שיש טעם להפריד.

מה זה משנה? זה יותר מקום על השרת? יותר רוחב פס? יותר קשה לענות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש לא שיקולי מקום.

כל דיון חדש דוחק את האחרון לעמוד 2. העמוד האפל שאיש לא רואה.

במצב אופטימלי, כל משתמש הוא בעל ת'רד אחד בעמוד ראשון בפורום, ע"מ לענות בצורה שווה לכולם.

אין דבר מציק יותר ממשתמש שפותח 3 ת'רדים (עם 3 שאלות שונות ולגיטימיות), על מעבדים, לוחות אם, וזכרונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי, התחלתי לערוך שם ולהוסיף את השאלה על הזכרון, ונראה לי מבולבל. אני אפנה את הנושא למנהלים ואתייעץ איתם אם למזג את שתי השאלות או להשאיר שאלה ממוקדת לכל נושא.

שאלתי. זה בסדר - השאלות שונות. אפשר להשיב פה בנושא הזיכרון, ואשמח לתשובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...