למה לא כדאי לקנות LG - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לא כדאי לקנות LG


איקי

Recommended Posts

היום הלכתי למעבדה שמתקנת מחשבים נישאים של ובקשתי שיתקנו לי את הסליידר זה כפתור הדלקה שניתק ממקומו,הם ביקשו ממני 1050 ש''ח על לוח חדש שאלתי למה לא ניתן להלחים סליידר חדש הם טענו שלא.

אני אלקטרונאי במקצועי ביקשתי שימכרו לי את הסליידר ואני אלחים אותו יש לי בלאור מלחם רוח ויש לי משחה ואני אחראי לתיקון הם סירבו,שאלתי שם מישהוא למה זה צריך להיות ככה בטעם רע,הוא אמר לי שאין להם מעבדה ברמת , הם מחליפים את כל הלוח,לי זה נראה לא מקצועי,עכשיו מצאתי מישיהו שיתן לי סליידר מהגנק שיש לו במעבדה,כמה חבל שעובדים כך על האנשים,אני שוקל לפתוח מעבדה שתתין מענה ברמת זה יתר זול ויותר מקצועי לדעתי.

ישראל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ככה זה, ולא רק אצל LG.

בזמנו רציתי לקנות טאצ'פאד למחשב COMPAQ ישן. ישראל הפנו אותי לחנות שמוכרת חלקי חילוף, אבל בחנות אמרו שספציפית את החלק הזה, שהוא ישן מאוד (מדובר במחשב בן 5-6 שנים) הם לא יכולים להשיג לי.

במעבדת התיקונים של אמרו שהם לא מוכרים חלקים, והפנו אותי למעבדה מורשית אחרת, שגם שם אמרו לי שהם לא מוכרים חלקים והדבר היחיד שהם יכולים להציע לי הוא לשלוח את המחשב אליהם והם יתקנו אותו. כמובן ששעת עבודה של טכנאי מתומחרת בערך פי 5 או פי 10 מעלות החלק המסכן.

היחידים שאיתם יצא לי לעבוד והיו בסדר בקטע זה הם שמוכרים בכיף חלקי חילוף לכל ניידי IBM/לנובו, ולפעמים גם המחירים בסדר.

אבל גם הם לא ימכרו לך בנפרד או כפתור או שום דבר אחר שהוא חלק מלוח האם. כי היצרן מייצר את הדברים האלה בחתיכה אחת. אז הדרך היחידה למצוא רק את החלק הספציפי זה או לפרק אותו מלוח קיים, או למצוא משהו גנרי תואם. וברור לך שמרבית המעבדות לא יתעסקו בזה כי זה לא רווחי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...