CoolerMaster - ה-590 או ה-690? Ultimate Showdown! - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

CoolerMaster - ה-590 או ה-690? Ultimate Showdown!


Judas Iscariot

Recommended Posts

שלומות (מת על המילה הזו) -

לאחר שהתמהמתי יותר מדי ברכישת המארז חלומות שלי(במחיר חלומות) - ה-Lian Li -7FW, נותרתי עם שתי ברירות קצת פחות טובות וקצת יותר יקרות - אבל לא נורא. לא בוכים על מארז שאזל מהמלאי ;)

אני מתלבט עכשיו בין הקולרמאסטרים: 590 או 690.

ההבדל מחירים ביניהם זניח(25 ש"ח) ולפי הביקורות בTechPowerUp ה690 כביכול יותר טוב - למרות שה590 נראה משום מה יותר מרווח.

בביקורת ה690 קיבל 9.5 וה590 קיבל 9.1 ... לא יודע כמה זה באמת מדד.

תודה מראש לעוזרים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי בדיוק באותה הדילמה כמוך עד שלקחתי ת'תחת ועברתי בכמות נכבדת של ביקורות והודעת בפורום הזה בין היתר, וכמובן ראיתי את ה590 אצל חבר שלי וה690 אצל חבר נוסף.

אני יכול לומר שה590 עדיף מכל הבחינות חוץ מאוליי זה שאתה מקבל מאוורר "מוזל" במקצת עם ה690 (590 בא רק עם 2 מאווררים לעומת ה690).

ה690 מכיל המון פלסטיק בגימור שלו, מה שגורם לו להראות די זול מבחינתי, לחצני ההדלקה והריסט שלו ממש לא איכותיים ו"רופפים", יש המון פלסטיק מיותר מאחורי הגרילים הן מקדימה והן מלמעלה ב690, פלסטיק מיותר שרק אוגר אבק ומפריע לזרימת האוויר, מה גם שלעיתים קרובות תשמע אנשים מתלוננים על זמזומים ורעידות מאותו הפלסטיק/גריל/דלת ב690 כשהם ממקמים שם מאווררים...

גורם נוסף הוא כלוב ההארדדיסקים של ה-690 שנופל בצורה מטורפת מה590, הוא עומד ב90 מעלות והבנייה שלו חוסמת את רוב האוויר של המאוורר הקדמי, מה גם שהפלסטיק השביר שמחליק החוצה ומחזיק את ההארדיסקים ממש לא מבטל רעידות כמו שצריך - בניגוד לכך ב590 יש כלוב הארדיסקים רגיל למדי, יציב ביותר שלא חוסם את האוויר של המאוורר ובנוסף לכך גם .

כמו שאתה רואה אלה פירות ה"מחקר" שלי על 2 המארזים, כעקרון החסרון היחיד שאני יכול לתת ל590 מול ה-690 הוא המחסור בכפתור ריסט..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מלכתחילה חשבתי שבאמת ה590 נראה יותר טוב - אז איששת את מה שחשבתי - תודה רבה :)

עברו שנים רבות מאוד מאוד מאז התקנתי מחשב במארז - ופעם אחרונה שעשיתי זאת זה היה מחשב חדש דנדש - כל חלק "מהקופסא" חדש ומארז חדש גם כן.

הפעם אני קונה רק מארז וצריך להעביר מחשב מהמארז הנוכחי למארז החדש - יש נקודות מסויימות שצריך לשים אליהן לב? אני קצת מפחד בקטע הזה :o

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כעקרון כל הרכיבים שנמצאים על לוח האם יכולים להשאר עליו וכל מה שדרוש הוא להבריז אותו מתוך המארז הישן אל תוך החדש, קשה לי להאמין שהקרור במחשב הישן שלך מחובר עם צלוחית אחורית ככה שאין שום צורך לנתק את הקרור של המעבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאחר יום ארוך של שאיפת אבק - העברתי את המחשב בשעה טובה.

רק רוצה לציין שני דברים לגבי ה590:

א. אין לו לצפצופי לוח אם! למה לעזאל?!

ב. הכלוב הארד דיסקים שלו לא הרשים אותי בכלל. אני כבר רגיל למסילות ופה הייתי צריך להבריג את הדיסקים פנימה לכלוב. די מאכזב.

זהו אני מניח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד תודה. אולי עבדת עוד שתי דקות בהרכבת ההרדדיסקים, אבל חסכת לך שנים של זמזומים עם ה 690.

בנוסף, רמקולון אמור להגיע עם לוח האם, ואני מאמין שבכמה שקלים תוכל להשיג אחד בכל חנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת הכל שקט ונפלא עכשיו - פשוט הייתי בטוח שמדובר בכלוב עם מסילות ודי הופתעתי. זה גם לא סתם הברגה בכלוב - זו הברגה די מציקה אבל... לא נורא, הסתדרנו.

השתמשתי בסוף בספיקר שהיה במארז הישן - לא הייתי סגור על עצמי עם רמקולון כזה בא עם המארז או עם הלוח אם - הנחתי שעם המארז. כנראה שטעיתי :)

יש דרך לכבות את הלד של המאורר הקדמי? הוא מאוד יפה אבל בלילה(עכשיו) הוא בעיקר מציק לי - יש דרך לכבות אותו בלי לכבות את המאוורר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...