What's the best Linux for me? (vmware, 64-bit, etc. please see inside) - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

What's the best Linux for me? (vmware, 64-bit, etc. please see inside)


orengreen

Recommended Posts

Hello all,

I have a Lenovo T400s laptop (Intel 2 Duo SP9600 CPU), and I want to run from Win7, using virtualization (I'll probably use vmware workstation).

I'm a total newbie and need your advice

I have just some modest requirements:

1. I'd like to recognize my 64-bit CPU and 4GB RAM

2. I'd like to work with easy to use (renaming, copying, moving etc.) folders/files that'll be recognized by windows and at the same time.

3. I do most of my work with Unix commands (through a shell, if that's the term used), so I need something that has that and is easy to use

4. I'd like to be lean and fast = less CPU/RAM needs, I don't need lots of apps inside it, don't need apps, etc. Basically, it's for data analysis and graphic display of results. The rest I'll do with .

5. I need it to be stable, relatively safe, and as much similar to as possible (lazy newbie that I am)

What is the best version/distro/edition Linux for me?

Thanks so much for your help! :facepalm:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה מתקין במכונה וירטואלית - אם הוינדוס הוא של 32 ביט אתה מוגבל ל 32 ביט ו 3 או 4 גיגה (פחות מה שהוינדוס והכרטיס מסך לוקחים)

אם אתה מתקין בדואל בוט - מערכת של 32 ביט תעבוד אם המעבד שלך במוד של 32 ביט ותזהה 4 גיגה . מערכת של 64 ביט תעבוד במוד המלא של המעבד ותזהה גם יותר מ 4 גיגה (אם יש)

המערכות suse mandriva fedora וכמה אחרות מותאמות פחות או יותר למשתמש פשוט שמגיע מוינדוס. אבל אם בוינדוס אתה יותר ממשתמש פשוט אני ממליץ שתנצל את ההזדמנות לנסות גם מערכות 'רחוקות' יותר

כל מערכת תזהה את הקבצים של הוינדוס אם היא מוגדרת נכון (בהרבה מערכות זה אוטומטי). הוינדוס יזהה קבצים אם הם נמצאים בכונן של הוינדוס (הוא לא יכול לפתוח את הכונן של הלינוקס)

כל מערכות הלינוקס מספיק מאובטחות. המערכות מספיק יציבות חוץ ממערכות testing או מתיי שאתה משדרג. כלומר - אם המערכת שלך היא 'מערכת למשתמש רגיל' ואתה לא שידרגת אותה לפניי דקה היא תהיה יציבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...