שטרית מציע: תותר חנייה זמנית באדום לבן - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שטרית מציע: תותר חנייה זמנית באדום לבן


NuNaTaK

Recommended Posts

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3799207,00.html

הצעה מטומטמת מארץ הטמטום.

ומי בדיוק יקבע מה מפריע לתנועה ומסכן כלי אחרים? הנהג יחשוב שזה לא מפריע שהוא חונה 2 מטר לפני הצומת וחוסם נתיב שלם שרוצה לקחת ימינה וכך יוצר פקק בנתיב השמאלי, יבוא הפקח וירשום לו דו"ח אבל הנהג יגיע לבית משפט ויגיד שע"פ דעתו אין בעיה לחנות שם.

מקרה נוסף: מישהו יחסום יציאה מחניה של בית פרטי ובנתיים בעל הבית שלא יכול להיכנס לחנייה שלו במקרה הטוב יחסום את כל הרחוב עד שהנהג החוסם יגיע ובמקרה הרע יותר שהוא כבר חונה אבל לא יכול לצאת הוא פשוט יפנצ'ר את הצמיגים של הרכב החונה.

אי אפשר לפסוק על סמך דעה סובייקטיבית, 90% מהמקרים יגיעו לבתי משפט ובתי המשפט תמיד יפסקו לטובת הנהג כי החוק לא מספיק ברור.

מקום שמסומן באדום-לבן זה מקום שחניה שם מסוכנת ומפריעה לתנועה, לא משנה אם זה דקה וחצי או שעתיים. הרי אם זה לא היה מסוכן ומפריע לתנועה המדרכה היתה צבועה בכחול או נשארת אפורה, אם זה לא המצב אז לא צריך לשחק משחקים אלא לצבוע אותה בכחול/אפור.

לחלופין הייתי תומך בהצעה שקובעת שבמקומות עם מחסור בחניה ובקרבת בנקים/סניפי דואר וכל מיני מקומות שאתה לא נכנס אליהם להרבה זמן החניה תוגבל לשעה, ככה אף אחד לא יוכל להחנות שם לכל היום ובגללו שאר הנהגים שצריכים חניה רק לכמה דקות יצטרכו להחנות במרחק כמה רחובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לבתי חולים, אני מאוד מאוד מאוד מקווה שהחוק הזה יכנס ומהר, מה שהולך היום זה פשוט ניצול ציני של האזרחים

ובקשר לחניה באדום לבן חוץ מזה שאני לא מצליח להבין איך הוא יקצוב את הזמן הכל נשמע דיי טוב האמת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתוב שם במפורש (ואם היית טורח לקרוא היית יודע) שהחניה תותר במקומות מסויימים כאשר היא תוגבל לרבע שעה ותחוייב בכך שהיא לא מפריעה או מסכנת את התנועה השוטפת.

למקרה שנחתת היום בערב מהחלל החיצון והדבר הראשון שעשית על פני כדור הארץ היה לקרוא את הכתבה הזאת ב-YNET, קבל עדכון מרעיש שיזעזע אותך: זה כבר עכשיו המצב דה-פקטו בשטח, בכל רחבי הארץ. אנשים שצריכים 5 דקות בשביל להוציא כסף מהכספומט חונים באדום לבן ומקווים לטוב. זה לא מפריע לאף אחד ולא מסכן אף אחד.

החוק הזה בסך הכל בא להטיב עם האזרחים, ולתקן עוולה שקיימת במצב הנוכחי.

הסיבה היחידה שהרשויות המקומיות הולכות להתנגד נחרצות להצעת החוק הזאת, היא הביזיון הגדול ביותר על פני כדור הארץ - הרשות המקומית לא שמה זין (בהעדר ביטוי מעודן יותר) על האזרחים, וכל מה שאכפת לה זה בצע כסף.

הידעת? הכנסות הרשויות המקומיות מקנסות חניה, גדולה בעשרות מונים (!) על פני הכנסות אותן רשויות מתשלומים על כרטיסי חניה..

אגב, זה בדיוק כמו הסיבה שהמדינה ומשטרת ממשיכה לטעון בעקביות את הטענה המטומטמת שמי שנוהג ב-120 קמ"ש באיילון הוא השטן, וש"מהירות מופרזת" היא הגורם מספר אחד לתאונות דרכים וחייבים להילחם נגדו ולעקור אותו מהשורש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מקומות לחניה קצרה צריכים להיות מסומנים בצבע שונה.

חניה מותרת באדום לבן תביא להרבה בלאגן.

ומי ימדוד רבע שעה של חניה? אי אפשר לאכוף כזה דבר.

החלק השני של ההצעה דווקא נשמע הגיוני.

אין הצדקה שמשפחתו של אדם חולה או פצוע תשלם עשרות ומאות שקלים על חניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתוב שם במפורש (ואם היית טורח לקרוא היית יודע) שהחניה תותר במקומות מסויימים כאשר היא תוגבל לרבע שעה ותחוייב בכך שהיא לא מפריעה או מסכנת את התנועה השוטפת.

למקרה שנחתת היום בערב מהחלל החיצון והדבר הראשון שעשית על פני כדור הארץ היה לקרוא את הכתבה הזאת ב-YNET, קבל עדכון מרעיש שיזעזע אותך: זה כבר עכשיו המצב דה-פקטו בשטח, בכל רחבי הארץ. אנשים שצריכים 5 דקות בשביל להוציא כסף מהכספומט חונים באדום לבן ומקווים לטוב. זה לא מפריע לאף אחד ולא מסכן אף אחד.

החוק הזה בסך הכל בא להטיב עם האזרחים, ולתקן עוולה שקיימת במצב הנוכחי.

קראתי. זה רק אומר שצריך לחזק את האכיפה, לא לתת לגיטימציה לעבריינות.

אדום לבן משמעותו סכנה או הפרעה לתנועה - זה שמדובר בזמן קצר לא אומר שאתה לא מסכן כלי אחרים. כל "מקום מסוים" שע"פ הצעת החוק תותר בו חניה לרבע שעה צריך להפוך לכחול-לבן או אפור בהתאם למיקומו, לא להישאר אדום-לבן עם זמן חניה מוקצב. (אלא אם תוכל לתת לי דוגמא שבה חניה ארוכה מפריעה ומסכנת את התנועה אבל חניה קצרה לא)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יותר מזה, גם אם זה המצב דה-פקטו, זה לא הופך את זה לבטוח או תקין. למה שלא נהפוך לחוקי כל דבר שבתכלס קורה בשטח? הרי מוכרים גם סיגריות לילדים בני 14 ולאכוהול לבני 16, אז למה לא להתיר להם גם?

איפה שהחניה אסורה (אדום לבן), יש לכך סיבה. הרי גם לעירייה יש אינטרס להרוויח כסף ואם באותם מקומות היה מותר לחנות אז הם היו מסומנים בכחול לבן, לא? אני מכיר המון מקומות שבהם אנשים עוצרים באדום לבן (ולפעמים 10 מטר מצומת - אבל זה ליד סניף הדואר אז זה בסדר, לא?), וחוץ מהפרעה וסיכון לתנועה (למה לא לעצור ליד הכספומט באחד הצמתים העמוסים בחיפה ב-7:20 בבוקר, ושכולם יקפצו לי) לא יוצא מזה כלום. וכן, אני מכיר מאוד מקרוב את נושא מצוקת החניה, ואני אפילו לא תל אביבי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אדום לבן משמעותו סכנה או הפרעה לתנועה - זה שמדובר בזמן קצר לא אומר שאתה לא מסכן כלי אחרים. כל "מקום מסוים" שע"פ הצעת החוק תותר בו חניה לרבע שעה צריך להפוך לכחול-לבן או אפור בהתאם למיקומו, לא להישאר אדום-לבן עם זמן חניה מוקצב. (אלא אם תוכל לתת לי דוגמא שבה חניה ארוכה מפריעה ומסכנת את התנועה אבל חניה קצרה לא)

פה בדיוק הטעות שלך, אדום לבן משמעותו סכנה או הפרעה לתנועה אולי בתיאוריה, לא בפועל.

עובדה - בפועל יש מקומות רבים שאנשים חונים בהם באדום לבן ולא מפריעים לאף אחד.

לגבי זה שצריך פשוט להפוך אותם לכחול-לבן או אפור - אני מסכים איתך. אבל את זה יהיה אפילו קשה יותר להעביר נגד הרשויות רודפות הבצע.

יואב, לתגובה שלך אני בכלל לא מתייחס, השטויות שאתה פולט בפורום אקטואליה כבר ידועות לכולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם דמגוגים בשקל, טיפשים, או סתם עצלנים שלא קראו את כל הכתבה ?

אנחנו לא. ואתה?

[br]פורסם בתאריך: 3.11.2009 בשעה 13:25:31


כתוב שם במפורש (ואם היית טורח לקרוא היית יודע) שהחניה תותר במקומות מסויימים כאשר היא תוגבל לרבע שעה ותחוייב בכך שהיא לא מפריעה או מסכנת את התנועה השוטפת.

למקרה שנחתת היום בערב מהחלל החיצון והדבר הראשון שעשית על פני כדור הארץ היה לקרוא את הכתבה הזאת ב-YNET, קבל עדכון מרעיש שיזעזע אותך: זה כבר עכשיו המצב דה-פקטו בשטח, בכל רחבי הארץ. אנשים שצריכים 5 דקות בשביל להוציא כסף מהכספומט חונים באדום לבן ומקווים לטוב. זה לא מפריע לאף אחד ולא מסכן אף אחד.

החוק הזה בסך הכל בא להטיב עם האזרחים, ולתקן עוולה שקיימת במצב הנוכחי.

אחד הקריטריונים הראשונים לסימון אדום-לבן הוא שרכב עוצר (לא רק חונה, גם עוצר) מפריע לתנועה. אם יש סימון כזה הרי שנתון זה כבר נקבע. אם אין הפרעה לתנועה יש לשנות את התמרור לכזה שמתיר חניה לזמן קצוב בלבד, יש דרך ושיטה לקביעת תימרור וזה לא בדיוק בסמכות איזה פקיד בעיריה. אין בעיה לעשות זאת בשימוש בתמרורים הקיימים. המצב דה-פקטו אינו אמור להיות היתר או השלמה עם מצב כזה, רק עדות לאוזלת יד של מערכת האכיפה וחוסר האיכפתיות והאנוכיות של החונים תוך הפרעה לתנועה.

.

[br]פורסם בתאריך: 3.11.2009 בשעה 13:29:11


...........

הסיבה היחידה שהרשויות המקומיות הולכות להתנגד נחרצות להצעת החוק הזאת, היא הביזיון הגדול ביותר על פני כדור הארץ - הרשות המקומית לא שמה זין (בהעדר ביטוי מעודן יותר) על האזרחים, וכל מה שאכפת לה זה בצע כסף.

הידעת? הכנסות הרשויות המקומיות מקנסות חניה, גדולה בעשרות מונים (!) על פני הכנסות אותן רשויות מתשלומים על כרטיסי חניה..

..........

הטיעון אינטליגנטי היחיד בהודעתך. ישנן רשויות שאף מגדילות עשות וקובעות יעד לגביה בתקציב המתוכנן, מכך שגביית הקנסות נועדה להגיע ליעד המתוכנן מראש בתקציב. היות ואי אפשר לדעת מראש כמה נהגים יחנו במקום אסור או בלי לשלם על חניה, הרי שלקראת כל סוף שנת תקציב עולה הלחץ על הפקחים להשלים את היעד הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי, אבל דברים כמו קביעת יעד גבייה הם בהחלט כן (ע"ע התיקון השני לחוקה האמריקאית).

גם זה לא, רק סיבה לפעול כמו שאמור להיות במדינה מתוקנת. מה הקשר לחוקה האמריקאית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בואו נעמוד באדום לבן.. רבע שעה.

אחריזה נעשה סיבוב סביב הבלוק ונחנה שם שוב.. לרבע שעה.

אני כבר רואה את האנשים שירדו רק לרגע לקנות פלאפל ומתחילים לריב עם השוטר "רגע רגע אני בא 5 דקות אני פה! תן לסיים את הביס!"

:P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...