פורסם 2009 באוקטובר 3116 שנים אני שומע נתונים שונים כל הזמן, בקשר לחברת המחשבים המובילה בתחום הניידים.מה אתם אומרים, מי מוביל כיום? דל? טושיבה? או שמא חברה אחרת?
פורסם 2009 באוקטובר 3116 שנים קשה להגיד..רוב החברות משתמשות באותם חלקים כמעט...מבחינת מכירות אני חושב שHP עוברת את כולן.מבחינת איכות, אני מאוד אוהב את הניידים של דל.אין על זה תשובה חד משמעית.ההשוואה שצריכה להיות היא לגבי דגמים ספציפיים של חברות שונות.
פורסם 2009 בנובמבר 116 שנים לא לקנות HP בארץ, שירות לקוחות נוראי.אני אישית חושב ש-DELL עדיפים, אבל קשה לטעות בשניהם ( כמובן תלוי בדגמים )
פורסם 2009 בנובמבר 416 שנים לא לקנות HP בארץ, שירות לקוחות נוראי.אני אישית חושב ש-DELL עדיפים, אבל קשה לטעות בשניהם ( כמובן תלוי בדגמים )על סמך מה אתה קובע?על פי מקרה אישי? כי אני יכול לתת לך אינספור מקרים עם דל וגם חברות אחרות.השירות למחשבים הצרכניים לא משהו, למחשבים העסקיים לטעמי שירות מעולה.
פורסם 2009 בנובמבר 416 שנים אין "חברה מובילה", והשאלה היא סתמית.יש דגמים שונים, יותר טובים, פחות טובים ובקטגוריות שונות בכל החברות. שיקולי עדיפות אפשר לבצע רק לפי דגמים ספציפיים בהתאם לצרכי הלקוח.
פורסם 2009 בנובמבר 416 שנים לצערי אף חברה (ולא רק דל או טושיבה) לא ממש מתאמצת או טובה יותר עבור לקוחותיה. קיים בין כל החברות האלה מעין קיבעון שאומר לא לפתח יותר מידי, אלא הכל באיזי וצעדים קטנטנים. הרי האנשים ממילא תמיד יקנו את המוצר והרבה יותר קל וזול לעשות מסע פרסום מאשר להתאמץ יותר מהחברה היריבה. אנחנו הלקוחות, משתכנעים מהמודעות, הפרסום והפיתויים הקטנים ולאו דוקא מהאיכות.גם בנושא השרות והאחריות שלאחר הקניה, המצב עלוב. כולם משתדלים לתת את המינימום ההכרחי, כי אנחנו הלקוחות, בעצם לא דורשים יותר.אז קשה לומר איזו חברה עדיפה. כולן אותו הדבר.
פורסם 2009 בנובמבר 416 שנים גם בנושא השרות והאחריות שלאחר הקניה, המצב עלוב. כולם משתדלים לתת את המינימום ההכרחי, כי אנחנו הלקוחות, בעצם לא דורשים יותר.אתה זורק הרבה מילים באוויר. מה בדיוק אנחנו כלקוחות "אמורים לדרוש", ומה בדיוק "לא נותנים לנו" כהגדרתך?
פורסם 2009 בנובמבר 716 שנים לשאלה איך השרות של לנובו/IBM, מאוד עניני והוגן ולדעתי האישית, הכי טוב מכל החברות נותנות השרות לניידים בישראל. גילוי נאות: אין לי שום קשר רגשי/תעסוקתי או אחר עם חברה זו. מנסיוני בלבד, השרות שלהם ממש בסדר (כי נוהלי השרות נקבעים בחברה בחו"ל).לQttp, אתה לגמרי צודק שזרקתי "הרבה מילים באויר" כדבריך, אבל אתה לא מצפה שאכתוב כאן כתבה או ספר עצות איך על הצרכן לנהוג. להמציא את הגלגל מחדש אני משאיר לטובים ממני, אבל אם תטרח לקרוא את הכותרת המקורית, גם היא היתה די "מילים באויר", לא?בתכלס, התסכים איתי שכולם, חנויות/יבואנים/ספקים/רשתות שיווק מחשבים, משתדלים לתת לנו הצרכנים, כמה שפחות, בכל מובן?
פורסם 2009 בנובמבר 716 שנים מחבר תודה לכל המגיבים...נראה לי שיש בכל זאת הבדל בין חברה לחברה, מבחינת איכות הרכיבים ואיכות ההרכבה.לא יתכן שכל החברות "אותו הדבר", כהגדרת מנהל הפורום (שהוא בחור מוכשר, אגב)
פורסם 2009 בנובמבר 716 שנים אני אגיד את זה שוב.ההשוואה צריכה להיות בין דגמים ספציפיים ולא חברות!!!!!!!!!! (מקווה שזה מספיק סימני קריאה כדי להדגיש את הנקודה)לHP יש דגמים עסקיים וביתיים, כך גם לדל ולנובו וטושיבה.ואין מה לעשות, רוב החברות משתמשות באותם כרטיסי רשת, מסך, אודיו ולפעמים גם לוחות (INTEL / FOXCONN) אז כן הרוב אותו דבר.
פורסם 2009 בנובמבר 716 שנים בארצות הברית החברות מתחרות אחת בשנייה כדי לספק ללקוח כמה שיותר שירותים ובמחירים יותר זולים נראה לי הם ימכרו את אמא שלהם בשביל שרק תזרוק עליהם מילה טובהכי הלקוחות מבינים היטב ודורשים בהתאם
פורסם 2009 בנובמבר 716 שנים לשאלה איך השרות של לנובו/IBM, מאוד עניני והוגן ולדעתי האישית, הכי טוב מכל החברות נותנות השרות לניידים בישראל.עם זה אני נוטה להסכים, חוץ מהסתייגות אחת. השירות שלהם מצוין, אך משום שלא התנסיתי יותר מידי בשירות של חברות אחרות, אני לא יכול לטעון בביטחון מלא שהם יותר טובים מהשאר.אבל אם תטרח לקרוא את הכותרת המקורית, גם היא היתה די "מילים באויר", לא?מוזר לי שאתה טוען כאילו לא קראתי את הכותרת המקורית, כאשר הגבתי עליה, ועוד לפני שהצטרפת לדיון.בתכלס, התסכים איתי שכולם, חנויות/יבואנים/ספקים/רשתות שיווק מחשבים, משתדלים לתת לנו הצרכנים, כמה שפחות, בכל מובן?ומה אתה רוצה שיעשו? זה שוק. שוק חופשי. בדיוק כמו שאנחנו הצרכנים מנסים תמיד לשלם כמה שפחות ולקבל את התמורה הכי טובה לכסף, ככה הם מחפשים את הרווח הגדול ביותר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.