עבור לתוכן

בעייה עם מוכר באיבי

Featured Replies

פורסם

קניתי MP4 באיביי וכשקיבלתי אותו גיליתי שיש בו הרבה פחות זיכרון ממה שהמוכר הצהיר.

פתחתי קייס בפיפאל והשארתי לו פידבק שלילי.

המוכר הציע לי החזר מלא, הסכמתי, ופיפאל סגרו את הקייס (חוצפנים, באיזו זכות הם סוגרים, אני אמור להיות מי שסוגר את הקייס)

עכשיו אני לא מבין כל כך מה הצעד הבא.

קודם כל בחשבון פיפאל שלי אני עוד לא רואה שום החזר, זה בסדר?

דבר שני פתאום הופיע לי באיביי שאני צריך כביכול לשלם שוב את המוצר אבל מצד שני באיקון של התשלום כתוב שהכסף הוחזר, זה בכלל מבלבל ואין לי מושג מה זה אמור להיות.

איך אני מתקן את הפידבק שהשארתי למוכר?

לפי העמוד עזרה של איביי אני אמור לקבל מייל עם לינק כדי לתקן את הפידבק אבל לא קיבלתי כזה.

פורסם

יש לאיביי ולפייפאל צוותי תמיכה עם 9123904512707512501 נציגים, שבין השאר מציעים גם צ'אט חי.

למה שלא תנסה לשאול שם, שבטח יודעים יותר טוב מהמשתמשים פה?

פורסם
  • מחבר

אמ... שלחתי לאיביי לפני יותר מיומיים הודעת תלונה על המוכר הזה, שהוא מרמה אנשים ושיעזרו לי בזה לפני שאני מתקן את הפידבק, הם מבטיחים תשובה בין24 ל48 שעות אבל כבר עבר יותר ולא שמעתי מהם.

כמו כן לא מצאתי שום לייב צ'אט.

שורה תחתונה לא נראה שהם עוזרים יותר מדי.

פורסם

זה אולי ישמע שאלה מפגרת אבל אתה יודע שנפח הרדיסקים נספר ביחידות של 1000? כלומר 1GB = 10003 ולא 10243.

פורסם

זה אולי ישמע שאלה מפגרת אבל אתה יודע שנפח הרדיסקים נספר ביחידות של 1000? כלומר 1GB = 10003 ולא 10243.

או בקיצור אתה אמור לקבל כ-7% פחות מהנפח המצוין.

לדוגמא נגן של 4 ג'יגה יהיה כ-3.7 ג'יגה

פורסם
  • מחבר

כן אני יודע, מדובר בנגן שפורסם כ32GB אבל הוא רק 4GB או למעשה 3.7 לפי חישוב 1024.

פורסם

בPAYPAL אתה לא רואה את ההחזר בעמוד הראשי.

אתה צריך לבחור בצד ימין למטה שיציג לך את כל הפעולות, ואז תראה את ההחזר

פורסם
  • מחבר

אוקיי. עכשיו אני רואה את זה.

לאן בדיוק ההחזר נכנס? ישר לכרטיס אשראי או לבאלאנס? כי הבאלאנס שלי על 0 כרגע.

ואיך אני משנה פידבק מישהו יודע?

פורסם

תפרמט אותו לNTFS

פורסם

^^^

מה הקשר???

לפותח הדיון, במידה והתשלום בוצע דרך כרטיס אשראי, ומדובר על REFUND כנגד התשלום, אז הכסף יוחזר לכרטיס אשראי.

פורסם

הכסף חוזר לכרטיס אשראי ששילמת בו , תבדוק אם קיבלת .

פורסם

ההחזרה יכולה לקחת יותר מיום אחד, במיוחד כשזה לא ימי עסקים.

אבל בכל מקרה, אם מופיע בPAYPAL, אין לך מה לדאוג.

פורסם

ובקשר לזה שרשום שאתה צריך לשלם על המוצר שוב, אז אין לך מה לדאוג גם לאח שלי שהיה צריך לקבל החזר כספי הופיע לו.

פורסם
  • מחבר

אוקיי, תודה לעוזרים, עזרתם לי מאוד.

עכשיו אני כבר ידבר עם המוכר (שאגב בקושי יודע אנגלית וקשה לי להבין אותו) לגבי תיקון הפידבק

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים