מימוש אחרוית של מחשב פוג'יטו סימנס מול התעלמות של מוקד הודעות - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מימוש אחרוית של מחשב פוג'יטו סימנס מול התעלמות של מוקד הודעות


Patriarch

Recommended Posts

טוב תשמעו , לפני כמה זמן קניתי שלהם שפיתח בעייה של שלג במסך לפעמים שהפך לכמעט תמיד והתקשרתי אליהם לאחריותץ כל פעם אני מגיע למוקד הודעות חדש שלהם שבא להחליך מזכירה אלקטרונית שמתנצלים ושואלים את הפרטים באותו הסדר ומבטיחים שיחזרו אלי מהמעבדה (לא ברור אם הם בכלל שולחים משהו) איך אני גורם להם לממש את האחריות והאם תועיל לי תביעה צרכנית כלשהיא אם הם יספיקו לגרור את זה עד אחרי שהאחריות תגמר?

איך אפשר לנצח את השיטה המפגרת הזאת ששמים חברה חיצונית כדי להמנע מלתת שירות?

אולי כדאי לתת להם פרטים של בן אדם אחר והם אולי יחזרו?

למישהו יש נסיון עם זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממי קנית את מחשב (חנות בארץ בחו"ל?) מתי? יש בידך חשבונית? יש לך תקנון או תעודת אחריות ?

יש כללים משפטיים שונים להתמודד עם בעיות נותן שירות, בגדול זה אף פעם לא נחמד...

פרט ואני אנסה לעזור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...