חשבתי על ה-ION, אני רואה שזו שחיטה, מה האפשרויות שלי? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חשבתי על ה-ION, אני רואה שזו שחיטה, מה האפשרויות שלי?


anatoli

Recommended Posts

שלום חברים,

חיכיתי מספר חודשים עם הרכישה כיוון שקיוויתי שה-ION יציל אותי (בגלל יכולת לנגן סרטי HD שחשובה לי מאוד לחיבור למערכת). הבעיה היא שעכשיו כשיש את ה-311 בבאג, והמחיר הוא פשוט שחיטה. 2600 שקלים למחשב שעולה בחול 450$ (400$ באתר של HP). אז אומנם אני אחכה כנראה עוד שבוע-שבועיים לראות מה יקרה והאם יהיו דגמים נוספים במחירים הגיוניים יותר ביחס לתמורה, אבל בינתיים אני רוצה לדעת מהן האפשרויות שלי במידה וה-ION למיניהם יהיו בארץ יקרים יותר מדיי (לטעמי כמובן). לצערי אין לי כרגע מישהו להביא איתו מחו"ל, ומשלוח + מיסים לא בטוח יהיה משתלם בגלל המחסור באחריות מקומית.

הדרישות שלי מהמחשב הן:

- חיבור או DVI לחיבור למקרן

- חיבר COAX או TOSLINK (לא משנה אם זה דרך מתאם) שיוציא לי AC3 ו-DTS

- שלא יהיה לבנה, שאפשר יהיה להתנייד איתו. נחמד מדיי פעם לקחת לאוניברסיטה (לסטודנט) ולנסיעות ברכבת

- לא אמור להיות מחשב גיימינג מטורף, אבל אשמח אם יריץ משחקים ברזולוציה בסיסית

- מבחינת גודל, אני רואה שהגדלים הסטנדרטיים הם 12-15 בערך, אני מעדיף שיהיה קטן יחסית, 13.3 זה נראה לי כמו משהו שאני אוכל לשרוד איתו

- מבחינת זמן , אני מעדיף שיוכל להחזיק לי נסיעה ברכבת תוך כדי צפייה בסרט של 1080P. זו נסיעה של בערך שעה וחצי-שעתיים, אז אני מניח שבשימוש "רגיל" זה צריך להחזיק בערך 3 שעות

- תקציב אני לא לגמרי סגור כי אני לא באמת יודע מה מחירי הניידים היום. הנייד האחרון שקניתי עובד על M 1.8. אני אשמח אם אפשר יהיה לשמור את זה סביבות ה-3500 פחות או יותר. כמובן שאם זה לא ריאלי, אשמח שתגידו לי מה התקציב שדרוש בכדי לקבל מה שאני רוצה מהמחשב, ומה לא אוכל לקבל (ממה שרשמתי) בתקציב הנתון.

תודה,

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HDMI לדעתי תומך גם AC3 ו-DTS (רק צריך דרייברים)

לא הבנתי איפה פער המחירים- 450$ מול 2,600 שקל, נשמע לי ממש סביר.

1700 + מס מקומי בארה"ב + משלוח + מע"מ- אין להם רווח גדול ממש

ובד"כ בסכומים האלו, ייבוא אישי כלל לא משתלם.

ולסיום- סליחה אבל לא הבנתי ממש. אתה לא רוצה נטבוק- או כן ? אם אתה מייבא מה ההבדל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HDMI לא מאפשר לי לחבר כבל נפרד למקרן וכבל נפרד לרסיבר (שאינו תומך HDMI). לכן אני צריך גם יציאה קואקס או אופטית (אך ממה שראיתי, יש את זה בכל מחשב פחות או יותר, אז כנראה שזו לא תהייה בעיה).

אומנם רשמתי את דעתי בעניין, אבל אני לא רוצה להיכנס לדיון של האם זה זול יותר בארץ או בחו"ל, כיוון שזה סתם יפריע לי לקבל תשובה לשאלה המקורית שלי.

לא איכפת לי אם נטבוק או לא. בהתחלה רציתי אותם כיוון שחשבתי שהם יהיו אלטרנטיבה זולה ונוחה שתכיל בדיוק מה שאני רוצה (סרטי HD, וגודל שיהיה נוח להתנייד איתו). לצערי אני רואה שזול זה לא, וב-1000 שקלים יותר, מקבלים מחשבים חזקים הרבה הרבה יותר (ועם עניין הניידות אפשר לשרוד).

אשמח לעזרה בנוגע לדגמים שיכולים להתאים לי.

אגב, אחרי שראיתי כמה מהמחשבי 15" שיש לחברים שלי, אני רואה שיש גם דגמי 15" שאני אוכל לחלוטין להסתדר איתם. אז אם בגדלים של בערך 15" יש אלטרנטיבות כדאיות אשמח לשמוע.

ראיתי אתמול דיון (שאני לא מצליח למצוא אותו לצערי), שהמליצו בו על של ג'יגהבייט שנראה דיי חזק (לצרכים שלי) במחיר של 3500 בערך. מה הקונצנזוס על המחשבים של החברה הזו? לי יש דגם ישן שלהם שהאמינות שלו לא מדהימה, אך כמו שאמרתי הוא ישן מאוד ואני רוצה לדעת עד כמה מוצלחים הדגמים הנוכחיים שלהם.

תודה,

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכל תלוי מה חשוב לך.

אם חשוב לך מחשב קל וזול יחסית שיעשה עבודה סבירה יש לך את ה-vostro 1014 שעולה 3190 שח

http://mardanit.co.il/item_prew.php?item_id=6565

אם לא קריטי לך הגודל והמשקל, יש לך נייד מצויין של HP שיתן לך גם כרטיס מסך נפרד (דבר שישפיע על חיי הסוללה שלך)

HP Compaq Presario CQ61-260 שעולה 3320 שח, ומגיע עם כרטיס מסך GeForce 103m

בגדול, הדל הראשון יהיה מצויין עבורך.

הוא גם קטן, גם קל וגם זול וחזק מספיק לדרישות שלך

היתרון שלו שלא רואים במחיר, הוא שיש לו 3 שנים אחריות מול שנה אחת של ה-HP

נ.ב.

אם יש לך תקציב אפילו יותר גדול, יש את הדגם הזה של ג'יגה בייט שמגיע עם כרטיס מסך 9600m ושנתיים אחריות

http://olsale.co.il/olsale/heb/itemdetails.aspx?auction_id=22949744&af=2055

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב שנכנסתי לדיון שוב. פעם ראשונה שראיתי את ההודעה שלך הייתה לפני העריכה :)

מה שווה הכרטיס של ה- שציינת? אני לא מכיר את דגם הכרטיס מסך הזה.

כמו כן, אם כבר הגענו למשקל הזה (שאני מעדיף בעיקרון להימנע ממנו, אבל אני רוצה לדעתי בדיוק מה היתרונות והחסרונות של כל האפשרויות ואז לבחור בצורה מושכלת יותר). מצאתי את הדיון שראיתי אתמול, המליצו שם על המחשב הזה:

http://www.pc365.co.il/product.aspx?p_id=13546

זה רק אני או שהוא נראה קצת זול מדיי ביחס למפרט? מה אני מפספס פה (אם בכלל)?

תודה,

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא מפספס כלום.. מעבד סביר מאוד (לא מדובר במשהו חלש יוצא דופן, אלא במעבד בינוני)

הכרטיס מסך יחסית לנייד נחשב לא רע, אבל אל תצפה לביצועים של 9600 שולחני.. אולי משהו ברמת כניסה של שולחני

ההתפשרות באה בשני תחומים - המשקל וחיי הסוללה.

המחשב עצמו לא קל (הערכה שלי אומרת שהוא שוקל יותר מ-2.7 שמוצהר.. אולי באזור ה-3 קילו) והסוללה בשימוש בכרטיס מסך תחזיק אולי שעה וחצי-שעתיים. בקיצור אתה לא מדבר פה על במיוחד.

אבל מעניין אותי למה אתה צריך כרטיס מסך במיוחד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת היא שאני לא באמת צריך. כל הדברים שקשורים ללימודים אצלי דורשים רק מעבד ולא כרטיס מסך (וגם פה לא משהו רציני כי זה בעיקר סימולציות של מעגלים חשמליים).

כל העניין הוא שאני רואה שלאט לאט אני מעבד מהניידות גם ככה (והאמת היא שבמחשבה שנייה, אני רואה שממילא רוב הזמן המחשב יישב על שולחן, ההתניידות המקסימלית תהייה נסיעה ברכבת וצפייה בסרט בזמן הזה). אז אני חושב לעצמי שאם את הניידות אני כבר מאבד, אולי עדיף כבר לקחת משהו מעט חזק יותר בכמה מאות שקלים יותר, שיאפשר לי גם לשחק קצת במחשב מדיי פעם. אני ממש לא גיימר, אבל פעם בכמה זמן כן יש משחקים שאני אוהב לשחק בהם.

אגב נקודה חשובה. אני רואה אחרי סריקה נוספת של חלק הדגמים שיש כעת בשוק, שכל המחשבים כמעט שיש להם לא מכילים חיבורי קואקס או אופטי. אני חייב חיבור כזה, כי ה- יחובר למקרן וזה אומר שלא תהייה לי שום דרך להעביר אודיו לרסיבר (ומשם לשאר חלקי המערכת) אלא אם יש חיבור אופטי/קואקס. מחסור של חיבור כזה יאלץ אותי לרכוש סטרימר שזה עוד 750 שקלים בערך שאני מעדיף להימנע מלהוציא אותם אם יש מחשב דומה שיש לו את החיבורים הללו (גם אם זה דרך מתאם כלשהו של DIN/PL או כל דבר אחר).

ושוב תודה,

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או שתרכוש כרטיס קול חיצוניי USB עם חיבור אופטי וקואקס, אני חושב שהמחירים מתחילים ב 250 שקל (יש לי SB LIVE EXTERNAL והוא משרת אותי יופי לצורך זה - אני משמיע דרך החיבור האופטי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על העזרה. בנושא כרטיסי הקול תהיו בטוחים שאני יודע מה לקחת (סאונד זה התחום שלי) ;)

במידה ואבחר בכרטיס חיצוני אני אחפש משהו שיידע לעבוד עם DDLIVE או DTS CONNECT כיוון שיש לי צורך בפריסה מחדש לערוץ הסנטר (אחרי כמה בדיקות עם מספר סנטרים החלטתי שבלעדיו נשמע טוב יותר במערכת שלי) + מעט פילטרים אחרים שאני לעיתים עובד איתם (קרוס אקטיבי לאחוריים בעיקר, כל עניין ה-sync והגיין נעשה ברסיבר).

עכשיו רק נשאר באמת לבחור איזה מחשב לקחת. ההתלבטות היא כמובן בין משהו חזק יותר וכבד/רועש/חם יותר\ לבין משהו בסיסי יותר אבל שיהיה נוח יותר לשימוש יומיומי. אני גם מנסה במקביל לבדוק האם כן אוכל למצוא את ה-ION הנוספים שייצאו עם הווינדוס 7 ביחד במחיר הגיוני. אחרי שיהיה ביידי את כל המידע הרלוונטי, אני אוכל להחליט טוב יותר מה מתאים לי יותר מכל. תודה רבה על העזרה.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...