פורסם 2009 באוקטובר 1616 שנים אין התחייבות במידה ואתה קונה רק SIM, אין התחייבות לחבילת גלישה במידה ואתה קונה רק SIM או שני מכשירים מאוד ספציפיים (יאמר לזכותם שחבילת הגלישה שהם נותנים במסגרת תוכנית החיילים טובה מאוד ביחס לחבילת הגלישה הרגילה שלהם).
פורסם 2009 באוקטובר 1616 שנים אז ככה, לפי החוק חברות הסלולר, כן! יכולות להעלות מחירים. אבל כמובן רק במידה והחוזה נחתם לפני ה1.1.2009. חוזים שנחתמו אחרי התאריך הזה לא ניתנים לשינוי תעריפים הפוגעים בלקוח. יש לך אולי לינק או קישור למידע לגבי החוק הזה ? אני משום מה הבנתי שהוא חל גם רטרואקטיבית על חוזים שכבר נחתמו (אבל רק מדיבורים של אנשים), ואכן סלקום פתאום הפסיקו עם ההעלאות התכופות שהם כל הזמן עשו. אך בחשבונית האחרונה - שוב העלאת מחירים, גם של הדמי מנוי, פשוט מרגיז. לפי החוזה ההתחייבות היא חד צדדית - להם מותר להעלות את התעריפים כמעט פי 2. גם הם כבר הרבה זמן מנסים לדחוף לי חבילת SMS, זה רשום להם במחשב לדחוף לי את זה כל פעם שאני פונה אליהם. המטרה של זה היא למנוע ממני החזר חלקי של הטלפון שהוא על SMSים שלא בחבילה : . הרי ברור שהם לא מנסים פתאום לחסוך ללקוח כסף (לך תסביר את זה לנציגים שלהם שכמעט צוחקים עלייך בטלפון שאתה "רוצה לשלם יותר"). ממש תחמנים הסלקום האלו, שיטות כאלו להרוויח עוד כסף בטוענה שהם חוסכים לך כסף זה ממש כבר עובר כל גבול.
פורסם 2009 באוקטובר 1616 שנים מחבר יש לך אולי לינק או קישור למידע לגבי החוק הזה ? אני משום מה הבנתי שהוא חל גם רטרואקטיבית על חוזים שכבר נחתמו (אבל רק מדיבורים של אנשים), ואכן סלקום פתאום הפסיקו עם ההעלאות התכופות שהם כל הזמן עשו. אך בחשבונית האחרונה - שוב העלאת מחירים, גם של הדמי מנוי, פשוט מרגיז. לפי החוזה ההתחייבות היא חד צדדית - להם מותר להעלות את התעריפים כמעט פי 2. גם הם כבר הרבה זמן מנסים לדחוף לי חבילת SMS, זה רשום להם במחשב לדחוף לי את זה כל פעם שאני פונה אליהם. המטרה של זה היא למנוע ממני החזר חלקי של הטלפון שהוא על SMSים שלא בחבילה : . הרי ברור שהם לא מנסים פתאום לחסוך ללקוח כסף (לך תסביר את זה לנציגים שלהם שכמעט צוחקים עלייך בטלפון שאתה "רוצה לשלם יותר"). ממש תחמנים הסלקום האלו, שיטות כאלו להרוויח עוד כסף בטוענה שהם חוסכים לך כסף זה ממש כבר עובר כל גבול. קראת את החוזה שאתה אומר שההתחייבות היא חד צדדית? מצאתי העתק כלשהו של החוזה שלהם באינטרנט, וכתוב שם שסלקום רשאית לשנות תעריפים בתום תקופת ההתחייבות. בכל מקרה, ביום ראשון אני אבקש את החוזה שאני חתמתי עליו, נראה מה כתוב שם בדיוק... בכל מקרה, ב"תום תקופת ההתחייבות" אני כל-כך עובר חברה
פורסם 2009 באוקטובר 1616 שנים הם אינם יכולים להעלות לך מחיר בזמן תקופת ההיתחיבות ,חוזה הוא תקף לשני הצדדים ,אתה מחוייב לתעריפים שנקבעו ולתקופת זמן וכך בדיוק גם הם , הם מחויבים לתקופה ולתעריף בדיוק כמוך , הם אינם יכולים להעלות את התעריף איך שבא להם , אז על מה ההיתיחיבות ? זה בעיקרון סותר את עיקרון ההדדיות בחוק החוזים , הם מחוייבים לחוזה בדיוק כמוך !.
פורסם 2009 באוקטובר 1616 שנים יש לך אולי לינק או קישור למידע לגבי החוק הזה ?http://www.moc.gov.il/sip_storage/FILES/2/1502.pdfזה החוק.לא כתוב כאן על רטרואקטיבי או משהו.אבל מצד שני החברות לא שלחו חוזים חדשים ללקוחות קיימים שבהם כתוב שהם לא יכולים לשנות את התעריף, אז אני לא יודע מה לומר לך.
פורסם 2009 באוקטובר 1616 שנים קראת את החוזה שאתה אומר שההתחייבות היא חד צדדית?מצאתי העתק כלשהו של החוזה שלהם באינטרנט, וכתוב שם שסלקום רשאית לשנות תעריפים בתום תקופת ההתחייבות. בכל מקרה, ביום ראשון אני אבקש את החוזה שאני חתמתי עליו, נראה מה כתוב שם בדיוק...בכל מקרה, ב"תום תקופת ההתחייבות" אני כל-כך עובר חברהשים לב, דיברתי על תקופת יציאת החוק. החוזה שלי נחתם לפני לכן דיברתי על רטרואקטיביות.אתה לא ממש יכול להוריד חוזה מהאינטרנט או להשוות לאחרים כי לכל אחד יכול להיות חוזה אחר. בחוזה שלי יש תנאים ספציפים למה שאני עשיתי ומה שהם מספקים לי.דןדן, תודה.באמת לא כתוב שם כלום על חוזים שכבר בפועל אבל מצד שני לא כתוב גם ההפיך. הם מציינים שני דברים:1) שמהתאריך הנ"ל לא יהיה ניתן להעלות תעריפים2) בנוסף לכך מתאריך זה יהיו חייבים להציג בחוזה בצורה ברורה את התעריפים לכל התקופה. החל מה- 31 בדצמבר 2008 לא יוכלו החברות הסלולאריותלהעלות תעריפים במהלך תקופת ההתחייבות ויחויבו לקבועתעריף אחיד מראש לצרכנים בעת ההתקשרותאבל מצד שלישי, זו רק הודעה לעיתונות שלא מנסחת את לשון וסעיפי החוק למרות שמההודעה די נראה שהפרידו את זה לשני דברים, אבל גם אפשר להבין שזה מתייחס לאותו מקרה ובעצם זו הרחבה של הדברים שנאמרו.אם זו היתה לשון החוק אז בהחלט היה אפשר לפרש אותה בשתי צורות. מה שכן - לא רשום "בחוזים שנחתמו החחל מה 31 ב בלה בלה ..." אלא "החל מה31 בלה בלה אסור בלה בלה..".אוחח אם מסתבר שהם קורים תיגר על החוק ומנסים את שיטת מצליח אז חבל להם על הזמן ... אמנם זה עוד כמה שקלים פה ועוד כמה שקלים שם אבל הם כבר עשו את זה 3 עד 5 פעמים בפחות משנתיים, באמת הרגשה של חוסר הוגנות. שלפחות יתנו כל העלאה כזו בקיצור תקופת ההתחייבות. גם נוכל הוא לא עובר על החוק, הם פשוט נוכלים.בקיצור צריך את לשון החוק, יש לך אולי קישור לזה ?
פורסם 2009 באוקטובר 2016 שנים אין התחייבות במידה ואתה קונה רק SIM, אין התחייבות לחבילת גלישה במידה ואתה קונה רק SIM או שני מכשירים מאוד ספציפיים (יאמר לזכותם שחבילת הגלישה שהם נותנים במסגרת תוכנית החיילים טובה מאוד ביחס לחבילת הגלישה הרגילה שלהם).אם אתה קונה מהם מכשיר מן הסתם שתחוייב למכשיר (תשלומים...). אבל לא למסלול. לפי מה שהבנתי חייל יכול לבחור אם הוא רוצה \ לא רוצה חבילת גלישה ולא משנה איזה מכשיר הוא לוקח. יכול להיות שאני טועה. לא התעמקתי בזה.
פורסם 2009 באוקטובר 2016 שנים ^^^להיות בלי חבילה תקף רק ל2 מכשירים מתוך ה3 שיש שם.בכל מקרה אורנג' יצאו עם מבצע חדש...29 אג' לכל היעדים9 אג' או ל3 מספרים (קבועים מראש שזה חבל) או בסופ"שים או בלילות.לוחמים כרגיל מקבלים עוד הטבה כלשהי.ולפי מה שהנציג אמר אפשר לקבל כל מכשיר ממכשירי הTOUCH בחינם, לא יודע עד כמה זה נכון.בנוסף יש התחייבות על המסלול 18 חודשים אבל לא על המכשיר.בכל מקרה לטענתו בסוף החודש מסלול חיילים של פלאפון מסתיים, כי הם זכו במכרז של האגודה רק לחודש ניסיון, ואורנג' לקחו את זה בחזרה. (מעניין אם זה הגיוני בכלל)
פורסם 2009 באוקטובר 2016 שנים ה9 אג' לשלושה יעדים זה רק בתוך אורנג'. אם רוצים לבחור יעדים מחוץ לאורנג' זה בתשלום נוסף של 7₪ אם אני לא טועה.שמעתי גם מנציג של אורנג' את הסיפור הזה, הוא התחיל לגמגם לי אחרי מספר שאלות. נשמע לי כמו חארטה. אנסה לברר את העניין.עריכה:מבירור עם נציגה של מועדון יותר זה באמת חארטה. הם חתומים עם פלאפון ללפחות שנה וחצי (היא לא ידעה לומר אם שנה וחצי או שלוש). דיווחתי על הנקודה בה אמרו לי את זה.המספר של מועדון יותר- 072-270-2130
פורסם 2009 באוקטובר 2016 שנים אם אפשר אז אוסיף שאלה..ב-2 חשבוניות האחרונות קיבלנו 'דמי החזקת קו' בעלות של 20 ש"ח פר מספרהתקשרנו לבדוק על מה ולמה ואמרו לנו "בבזק אתם משלמים על הקו? אז גם אצלנו."זה נורמלי? יש מה לעשות נגד זה? כי אנחנו בהתחייבות לעוד שנה וחצי :-\
פורסם 2009 באוקטובר 2016 שנים ^^^להיות בלי חבילה תקף רק ל2 מכשירים מתוך ה3 שיש שם.בכל מקרה אורנג' יצאו עם מבצע חדש...29 אג' לכל היעדים9 אג' או ל3 מספרים (קבועים מראש שזה חבל) או בסופ"שים או בלילות.לוחמים כרגיל מקבלים עוד הטבה כלשהי.ולפי מה שהנציג אמר אפשר לקבל כל מכשיר ממכשירי הTOUCH בחינם, לא יודע עד כמה זה נכון.בנוסף יש התחייבות על המסלול 18 חודשים אבל לא על המכשיר.בכל מקרה לטענתו בסוף החודש מסלול חיילים של פלאפון מסתיים, כי הם זכו במכרז של האגודה רק לחודש ניסיון, ואורנג' לקחו את זה בחזרה. (מעניין אם זה הגיוני בכלל)בסלקום יש עכשיו גם מסלול חדש לחיילים דיי דומה לזה..השוני אני חושב הוא בעלות הקבועה של המסלול שבסלקום קצת יותר יקר - 20 שקליםבכל אופן זה 29 אג' לכל היעדים עבור הדקה הראשונה של השיחה, מהדקה השנייה והלאה 19 אג'SMS כמו כל מסלול חיילים בערך- 17 או 19 אג' לSMS לכל היעדים
פורסם 2009 באוקטובר 2116 שנים אם אפשר אז אוסיף שאלה.. ב-2 חשבוניות האחרונות קיבלנו 'דמי החזקת קו' בעלות של 20 ש"ח פר מספר התקשרנו לבדוק על מה ולמה ואמרו לנו "בבזק אתם משלמים על הקו? אז גם אצלנו." זה נורמלי? יש מה לעשות נגד זה? כי אנחנו בהתחייבות לעוד שנה וחצי :-\ אני מניח שאתה מתכוון לדמי מנוי. אם זה מתחילת תקופת ההתחייבות וזה מה שנקבע בחוזה שלך - אז כן - זה נורמלי ("2 חשבוניות אחרונות" זה לא מספיק נתונים בשבילנו להבין על מה מדובר, האם זה גם 2 החשבוניות הראשונות בתוכניות המדוברות ?) אם דמי המנוי האלו לא חלק מהתוכנית המקורית שעליה חתמת - אז למה שלא תתקשר לברר מדוע זה פתאום הופיע ? (סיבה ללמה זה הופיע ולא מה זה).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.