עבור לתוכן

איך הולך הנוהל של טבעת מוות ואחריות על המכשיר ?

Featured Replies

פורסם

לפני פחות משנה בן-דוד שלי רכש מבאג אקס-בוקס 360 (לא קורא צרובים).

אחרי פחות מחצי שנה הוא קיבל טבעת מוות ואין לו צ'יפ והוא לא פתח את האקס-בוקס אף-פעם.

אני הבנתי שאם מתקנים טבעת מוות ברוב המקרים היא חוזרת אחרי פרק זמן מסויים, השאלה אם בתוקף האחריות הם יביאו לי בתוספת\ללא תוספת תשלום

ג'אספר או שהם פשוט ישלחו את המכשיר לתיקון ?

אני מקווה מאד שהם יביאו מכשיר תקין חדש, כי אין מצב שאני אתן להם לעבוד על בן-דוד שלי ולשלוח אותו לתיקון בידיעה שהטבעת מוות תחזור.

מישהו יכול להאיר את עיניי ולהסביר לי איך התהליך של האחריות הולך במקרה הזה ?

נ.ב

רשום בדף הקבלה "אחריות חומרה לשנה" אני מאמין שזה מכסה טבעת מוות מין הסתם.

פורסם

קודם כל אין קשר בין פריצות לקבלת RROD -במימוש אחריות זה כבר דבר אחר

ובעניין האחריות עצמה לXBOX360 בארץ אין יבוא רישמי אז יש מה שניקרא אחריות אפורה

וזה בעצם אומר שלכל חנות\רשת בארץ יש את החוקים שלה לאחריות

בעניין החזרה של הRROD לא תמיד זה חוזר אחרי תיקון אבל הרבה פעמים זה כן חוזר

ויש מדריכים ברשת איך לסדר את זה בכל מקרה כרגע תגיד לו לנסות לממש אחריות

פורסם
  • מחבר

קודם כל אין קשר בין פריצות לקבלת RROD -במימוש אחריות זה כבר דבר אחר

ובעניין האחריות עצמה לXBOX360 בארץ אין יבוא רישמי אז יש מה שניקרא אחריות אפורה

וזה בעצם אומר שלכל חנות\רשת בארץ יש את החוקים שלה לאחריות

בעניין החזרה של הRROD לא תמיד זה חוזר אחרי תיקון אבל הרבה פעמים זה כן חוזר

ויש מדריכים ברשת איך לסדר את זה בכל מקרה כרגע תגיד לו לנסות לממש אחריות

אבל אם יש סיכוי שזה יחזור אין טעם שיתקנו, אתה יודע במקרה על מקרים שקרו לאנשים והצליחו להחליף ?

פורסם

ממה ששמעתי האחריות של מיקרוסופט על הROD היא לשלוש שנים ואם יש לך קרובים בבריטניה אתה יכול לשלוח אותו אליהם ומיקרוסופט UK יחליפו אותו בחדש. רק תוודא את זה קודם עם מיקרוסופט כדי שלא יהיו פאשלות.

פורסם

אבל אם יש סיכוי שזה יחזור אין טעם שיתקנו, אתה יודע במקרה על מקרים שקרו לאנשים והצליחו להחליף ?

יצא לי לשמוע על החלפה של מכשיר חדש רק בחול בשרות רישמי של מיקרוסופט אבל גם זה לא תמיד

עוד לא יצא לי לשמוע על החלפה בארץ אלה רק על תיקון

תבין עלות החומרים לתיקון הרבה יותר זולה מלשלוח לחול הלוך וחזור וזה גם הרבה יותר מהר

אם לי הייתה חנות או רשת בארץ שמיבת 360 ביבוא אפור הייתי מנסה כמה שיותר לעשות משלוח לחול הלוך וחזור בדברים האלו

אבל מה באג וחנויות אחרות עושות שזה קורה במסגרת האחריות אני לא יודע תטלפן ותשאל אותם בעצמך

פורסם

רשום בדף הקבלה "אחריות חומרה לשנה" אני מאמין שזה מכסה טבעת מוות מין הסתם.

תתקשר לבאג ותבקש לממש את האחריות. לפי מה שהבנתי התקלה לא היתה יכולה לקרות מיוזמתו כי הקונסולה חוקית לגמרי.

לפי מה שהבנתי מה שקורה כשמיקרוסופט מתקנים את הקונסולה הם פשוט שולחים לך קונסולה אחרת חזרה שעברה תיקון. ככה הם חוסכים זמן אבל עדיין אתה מקבל קונסולה שאתה לא יודע כמה זמן היא תמשיך לחיות.

פורסם

איזה סלט עשיתם מזה...

1.מיקרוסופט ישראל לא מייבאים את הקונסולה בארץ מה שמצריך יבוא מקביל.

2.היבואנים המקבילים אינם שולחים את הקונסולות התקולות לתיקונים במעבדות מיקרוסופט, אלא מתקנים אותן בעצמם.

3.לגבי פרק הזמנים שבו טבעת המוות מופיעה מחדש, ובכן, זה משתנה ממכשיר למכשיר, תנאי שימוש, תנאי סביבה וכו'. ברוב אם לא בכל

הפעמים זה חוזר.

לפותח הת'רד - אם המכשיר שברשותך עדיין נמצא תחת אחריות היבואן, פנה ליבואן ממנו רכשת את המכשיר ותממש את האחריות המגיעה לך.

פורסם

אני ממליץ לו לעשות דבר כזה

לממש אחריות ואז למקור את הקונסולה כמשומשת אם אם דיווח לקונה שהיא קיבלה בעבר RROD

ואם הוא רוצה שיקנה קונסולה חדשה וזהו חבל ליסתבך אם הRROD שתיגמר האחריות

פורסם
  • מחבר

איזה סלט עשיתם מזה...

1.מיקרוסופט ישראל לא מייבאים את הקונסולה בארץ מה שמצריך יבוא מקביל.

2.היבואנים המקבילים אינם שולחים את הקונסולות התקולות לתיקונים במעבדות מיקרוסופט, אלא מתקנים אותן בעצמם.

3.לגבי פרק הזמנים שבו טבעת המוות מופיעה מחדש, ובכן, זה משתנה ממכשיר למכשיר, תנאי שימוש, תנאי סביבה וכו'. ברוב אם לא בכל

הפעמים זה חוזר.

לפותח הת'רד - אם המכשיר שברשותך עדיין נמצא תחת אחריות היבואן, פנה ליבואן ממנו רכשת את המכשיר ותממש את האחריות המגיעה לך.

איפה המשרדים של היבואן?

ויש לי אחריות של באג, איך אני יכול לדעת אם זה נמצא תחת אחריות יבואן ?

פורסם

במקרה שלך, באג היא היבואן, פנה לסניף בו רכשת את הקונסולה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים