פורסם 2009 באוקטובר 1316 שנים לפני פחות משנה בן-דוד שלי רכש מבאג אקס-בוקס 360 (לא קורא צרובים).אחרי פחות מחצי שנה הוא קיבל טבעת מוות ואין לו צ'יפ והוא לא פתח את האקס-בוקס אף-פעם.אני הבנתי שאם מתקנים טבעת מוות ברוב המקרים היא חוזרת אחרי פרק זמן מסויים, השאלה אם בתוקף האחריות הם יביאו לי בתוספת\ללא תוספת תשלוםג'אספר או שהם פשוט ישלחו את המכשיר לתיקון ?אני מקווה מאד שהם יביאו מכשיר תקין חדש, כי אין מצב שאני אתן להם לעבוד על בן-דוד שלי ולשלוח אותו לתיקון בידיעה שהטבעת מוות תחזור.מישהו יכול להאיר את עיניי ולהסביר לי איך התהליך של האחריות הולך במקרה הזה ?נ.ברשום בדף הקבלה "אחריות חומרה לשנה" אני מאמין שזה מכסה טבעת מוות מין הסתם.
פורסם 2009 באוקטובר 1316 שנים קודם כל אין קשר בין פריצות לקבלת RROD -במימוש אחריות זה כבר דבר אחר ובעניין האחריות עצמה לXBOX360 בארץ אין יבוא רישמי אז יש מה שניקרא אחריות אפורה וזה בעצם אומר שלכל חנות\רשת בארץ יש את החוקים שלה לאחריות בעניין החזרה של הRROD לא תמיד זה חוזר אחרי תיקון אבל הרבה פעמים זה כן חוזר ויש מדריכים ברשת איך לסדר את זה בכל מקרה כרגע תגיד לו לנסות לממש אחריות
פורסם 2009 באוקטובר 1316 שנים מחבר קודם כל אין קשר בין פריצות לקבלת RROD -במימוש אחריות זה כבר דבר אחר ובעניין האחריות עצמה לXBOX360 בארץ אין יבוא רישמי אז יש מה שניקרא אחריות אפורה וזה בעצם אומר שלכל חנות\רשת בארץ יש את החוקים שלה לאחריות בעניין החזרה של הRROD לא תמיד זה חוזר אחרי תיקון אבל הרבה פעמים זה כן חוזר ויש מדריכים ברשת איך לסדר את זה בכל מקרה כרגע תגיד לו לנסות לממש אחריות אבל אם יש סיכוי שזה יחזור אין טעם שיתקנו, אתה יודע במקרה על מקרים שקרו לאנשים והצליחו להחליף ?
פורסם 2009 באוקטובר 1316 שנים ממה ששמעתי האחריות של מיקרוסופט על הROD היא לשלוש שנים ואם יש לך קרובים בבריטניה אתה יכול לשלוח אותו אליהם ומיקרוסופט UK יחליפו אותו בחדש. רק תוודא את זה קודם עם מיקרוסופט כדי שלא יהיו פאשלות.
פורסם 2009 באוקטובר 1416 שנים אבל אם יש סיכוי שזה יחזור אין טעם שיתקנו, אתה יודע במקרה על מקרים שקרו לאנשים והצליחו להחליף ?יצא לי לשמוע על החלפה של מכשיר חדש רק בחול בשרות רישמי של מיקרוסופט אבל גם זה לא תמיד עוד לא יצא לי לשמוע על החלפה בארץ אלה רק על תיקון תבין עלות החומרים לתיקון הרבה יותר זולה מלשלוח לחול הלוך וחזור וזה גם הרבה יותר מהר אם לי הייתה חנות או רשת בארץ שמיבת 360 ביבוא אפור הייתי מנסה כמה שיותר לעשות משלוח לחול הלוך וחזור בדברים האלו אבל מה באג וחנויות אחרות עושות שזה קורה במסגרת האחריות אני לא יודע תטלפן ותשאל אותם בעצמך
פורסם 2009 באוקטובר 1416 שנים רשום בדף הקבלה "אחריות חומרה לשנה" אני מאמין שזה מכסה טבעת מוות מין הסתם.תתקשר לבאג ותבקש לממש את האחריות. לפי מה שהבנתי התקלה לא היתה יכולה לקרות מיוזמתו כי הקונסולה חוקית לגמרי. לפי מה שהבנתי מה שקורה כשמיקרוסופט מתקנים את הקונסולה הם פשוט שולחים לך קונסולה אחרת חזרה שעברה תיקון. ככה הם חוסכים זמן אבל עדיין אתה מקבל קונסולה שאתה לא יודע כמה זמן היא תמשיך לחיות.
פורסם 2009 באוקטובר 1416 שנים איזה סלט עשיתם מזה...1.מיקרוסופט ישראל לא מייבאים את הקונסולה בארץ מה שמצריך יבוא מקביל.2.היבואנים המקבילים אינם שולחים את הקונסולות התקולות לתיקונים במעבדות מיקרוסופט, אלא מתקנים אותן בעצמם.3.לגבי פרק הזמנים שבו טבעת המוות מופיעה מחדש, ובכן, זה משתנה ממכשיר למכשיר, תנאי שימוש, תנאי סביבה וכו'. ברוב אם לא בכל הפעמים זה חוזר.לפותח הת'רד - אם המכשיר שברשותך עדיין נמצא תחת אחריות היבואן, פנה ליבואן ממנו רכשת את המכשיר ותממש את האחריות המגיעה לך.
פורסם 2009 באוקטובר 1416 שנים אני ממליץ לו לעשות דבר כזה לממש אחריות ואז למקור את הקונסולה כמשומשת אם אם דיווח לקונה שהיא קיבלה בעבר RROD ואם הוא רוצה שיקנה קונסולה חדשה וזהו חבל ליסתבך אם הRROD שתיגמר האחריות
פורסם 2009 באוקטובר 1416 שנים מחבר איזה סלט עשיתם מזה...1.מיקרוסופט ישראל לא מייבאים את הקונסולה בארץ מה שמצריך יבוא מקביל.2.היבואנים המקבילים אינם שולחים את הקונסולות התקולות לתיקונים במעבדות מיקרוסופט, אלא מתקנים אותן בעצמם.3.לגבי פרק הזמנים שבו טבעת המוות מופיעה מחדש, ובכן, זה משתנה ממכשיר למכשיר, תנאי שימוש, תנאי סביבה וכו'. ברוב אם לא בכל הפעמים זה חוזר.לפותח הת'רד - אם המכשיר שברשותך עדיין נמצא תחת אחריות היבואן, פנה ליבואן ממנו רכשת את המכשיר ותממש את האחריות המגיעה לך.איפה המשרדים של היבואן?ויש לי אחריות של באג, איך אני יכול לדעת אם זה נמצא תחת אחריות יבואן ?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.