פורסם 2009 באוקטובר 1316 שנים שלום חבר'ה, הלכתי לקיוסק קניתי חלב. הגעתי הביתה -חור בשקית. חזרתי לסופר, סירבו לממש אחריות . שלחתי מכתב חריף להנהלה באימייל ואין תגובה כבר שבוע. מה עושים?!?!עכשיו ברצינות, נראה לי שהלכנו קצת רחוק מדי עם כל הקטע של להתלונן על כל פיפס שקורה לנו במעמד הקנייה, לא?אתם גם רואים את זה קורה או שאני לבד פה?
פורסם 2009 באוקטובר 1316 שנים האמת היא שאני חושב בדיוק ההפך ממך.לדעתי זה מצוין שאנשים משתפים אותנו ב"חוויות" מהסוג הזה, זה רק יכול לעזור לנו כקהל לקוחות וגם לתרום לשיפור רמת השירות אצל ספקים/חנויות.אוסיף ואומר שלדעתי כדאי אפילו לפתוח פורום חדש לנושאים הללו.ואולי יהיה אפשרי גם לערוך איזשהו סקר לגבי שביעות רצון מהחנויות הרלוונטיות.אני חושב שהרבה אנשים ירצו לדעת איך החנויות מתייחסות ללקוחות שלהם, במיוחד היום כשהרבה רכישות מתבצעות באינטרנט ואינך יכול לדעת באילו קשיים אתה עלול להיתקל בהמשך הדרך במידה ונזקקת לשירות מהחנות.כמובן שיהיה חשוב לשמור על מיקוד לתחומים המתאימים לאתר...
פורסם 2009 באוקטובר 1316 שנים שלום חבר'ה, הלכתי לקיוסק קניתי חלב. הגעתי הביתה -חור בשקית. חזרתי לסופר, סירבו לממש אחריות . שלחתי מכתב חריף להנהלה באימייל ואין תגובה כבר שבוע. מה עושים?!?!עכשיו ברצינות, נראה לי שהלכנו קצת רחוק מדי עם כל הקטע של להתלונן על כל פיפס שקורה לנו במעמד הקנייה, לא?אתם גם רואים את זה קורה או שאני לבד פה?גם לי זה קרה שם, אבל עם גבינה לבנה!אל תלכו לשם יותר, אני מחרים את הקיוסק לאלתר.אגב, שמעתי שיש לבן דוד שלו עוד קיוסק כמה רחובות משם, גם אותו נחרים!
פורסם 2009 באוקטובר 1316 שנים פותח הדיון צודק. יש הרבה דיוני סרק מגוחכים, כמו חווית שאילתה בטלפון: המוכר לא היה נחמד ואמר שאם כתוב שאין במלאי אז אין ואם כתוב שיש אז יש. : אין לי אלה להסיק שבין כל הדיווחים למניהם יש כמה מוגזמים ומיותרים לגמרי שחלקם נכתבו ע"י ילדים אינפנתילים, וחלקם אולי אפילו מפוברקים ע"י בעלי אינטרסים מכל מיני סוגים.
פורסם 2009 באוקטובר 1316 שנים מחבר אם החלב היה עולה לך 800 ש"ח נראה לי שהיית לוקח את זה קצת יותר ברצינותברור שאני לא מתכוון למקרים ששווים את הדיבור עליהם, אבל ראיתי כבר יותר מפעם אחת דיווחים על "חווית שיחת טלפון עם חנות איקס" או "חווית התכתבות באימייל עם חנות וואי".לדעתי כל הקישקושים האלה מסתכמים באנשים בלי טיפת אסרטיביות שרצים לבכות באינטרנט על כל פעם שהם נכנסו לחנות כלשהי והנציג לא קם באותו רגע, סידר את העניבה סגר שני כפתורים בחליפה וקידם את פניו במשפט: " שלום אדוני, במה אוכל לעזור"?שוב -->> אני לא מדבר על כל המקרים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.