איזה מבין שני הלוחות טוב יותר - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה מבין שני הלוחות טוב יותר


yosizach

Recommended Posts

1 GA-EX58-UD5 INTEL X58

2 DFI LANPARTY UT X58-T3eH8 Intel X58

1 GA-EX58-UD3R X58

2 DFI LANPARTY DK X58-T3eH6 X58

אני לא מתכוון לעשות , רציתי לדעת איזה מבין הלוחות טוב יותר .

הראשונים ברשימה הם דגמים אחרים , אבל הם שווים ? תוספת מחיר של 500 600 שח ? ואם כן על מה בידיוק , תודה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין דבר כזה לוח "טוב" יותר. לוח X ולוח Y יציגו את אותם ביצועים בשימושים השונים, ההבדלים היחידים הם חיבורים ואופציות שהלוחות נותנים. חלק תומכים ב-CF/SLI (חלק תומכים בצורה חלקית) וחלק לא. לחלק eSATA/Firewire/RAID ולחלק לא. לחלק יותר חיבורי SATA/USB ולחלק לא. לחלק כרטיס מסך מובנה עם יציאות XYZ, לחלק עם יציאות ABC ולחלק אין כרטיס מסך מובנה. חלק טובים יותר לאוברקלוקינג וחלק פחות טובים (חלק כלל לא מאפשרים זאת).

אלו הם בעצם ההבדלים שבין לוחות אם בימינו, להבדיל מתקופות שהיו יותר הבדלים בין ערכות שבבים והיה ניתן להשוות גם ביצועים. (וגם אז ההבדלים לא היו מרחיקי לכת)

אתה צריך לדעת מה חשוב לך בלוח, מה אתה צריך ומה לא. יש לא מעט לוחות שמבוססים על ערכת השבבים X58, אבל אפילו הלוח הזול ביותר (שכמדומני הוא ה-EX58-UD3R) מציג לא מעט חיבורים ופונקציות. בבחירת לוח יש לבדוק את הלוח הזול ביותר ולראות מה חסר לך בו. אם לא חסר כלום אז מתחדשים, ואם חסר משהו אז בודקים את האפשרויות. אם חסר משהו קטן ופשוט שיש לו פיתרון אחר - למשל אם הדבר היחיד שהמשתמש צריך ואין בלוח הוא חיבור Firewire אז לא חייבים לבחור לוח אחר, ניתן לקנות כרטיס PCI/PCI-E או להשתמש בחריץ קיים על הלוח. אבל אם חסר יותר מכך אז הולכים ללוח הבא הזול ביותר שמתאים לדרישות.

עכשיו כשאתה מבין את ההבדלים בין הלוחות תוכל לבחור בצורה טובה יותר. (כי באמת נראה שסתם זרקת דגמים של לוחות)


ומחוץ לעניין של הלוח - מדוע בחרת דווקא במערכת בלומפילד? מה השימושים שלך במערכת? למה לא לינפילד או למה שלא תחכה חודשיים לקלארקדייל? (או למה לא פנום?)


מחוץ לעניין הזה- ערוך בבקשה את כותרת הדיון בהתאם לחוקי הפורום

למשל: איזה לוח X58 כדאי לבחור ומהם ההבדלים?"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...