פורסם 2009 באוקטובר 1116 שנים היי,קניתי חולצה מאיביי שהתבררה כמזוייפת.אומנם זיוף די מרשים אבל עדיין זיוף.המוכר כמובן מצהיר בזמן הקניה שהחולצה מקורית.עכשיו החולצה כבר אצלי ולמרות שמצאתי למי לתת אותה אני עדיין לא מעוניין לתת למוכר פידבק חיובי מהסיבה הפשוטה- הוא רמאי.האם המוכר יכול לדעת שאני נתתני עליו חוות דעת שלילית ?האם כתוצאה מכך הוא יתן לי גם חוות דעת שלילית בתור קונה?האם זה שנתתי לו חוות דעת שלילית יכול להשפיע עלי בעתיד בתור קונה ? (אולי מוכרים אחרים יכולים לראות שנתתי פידבק שלילי והם לא יסכימו למכור לי...)תודה
פורסם 2009 באוקטובר 1116 שנים הוא יכול לראות את הפידבק שלילי ואם הוא עוד לא נתן לך פידבק אז הוא כן יכול "להחזיר" לך, אבל אתה יכול לפנות לאיביי ואם הם יראו שזה פידבק שלא לעניין הם רשאים להוריד אותו.בקשר להשפעה של זה אחר כך, אם תנסח את ההודעה בצורה עדינה ומובנת אני לא חושב שזה יפגע בך, חוצמזה שמוכר שמפחד מפידבק שלילי עדיף שלא לקנות ממנו.הרבה מוכרים עושים החזר לתשלום בפייפל למי שמודיע להם שהמוצר לא מתאים והוא חושב לכתוב פידבק שלילי, אבל אז אתה פוגע בשאר הקונים שלא יראו שהמוצר מזוייף וימשיכו לקנות ממנו.
פורסם 2009 באוקטובר 1116 שנים אתה יכול אפילו יותר מזהאתה יכול לפנות לאיביי או פייפאל Resolution Center ולהתלונן על הרכישההם בודקים את זה ויכולים במקרה הטוב להחזיר לך את הכסף...המוכר ידע שנתת לו פידבק שלילי, אבל האינטרס שלו יהיה שתשנה את הפידבק, ולכן סביר להניח שהוא יפנה אלייך שתשנה את דעתך...
פורסם 2009 באוקטובר 1116 שנים מחבר תודה על התשובות,נגיד שהחלטתי להיכנס עם המוכר למשא ומתן...הוא ירצה בטח שאני אשלח לו את החולצה בחזרה נכון?אין מצב שהוא יתן לי להשאיר אותה אצלי וגם יזכה אותי בכסף ?במידה ואני שולח לו אותה חזרה הוא מחזיר לי גם את הדמי משלוח?
פורסם 2009 באוקטובר 1116 שנים זה לא פשוט בכלל.לך תוכיח שזה מזוייף בכלל...לא תראה את הכסף לא באיביי ולא מפייפל.לקחת סיכון והוא התממש, זה חלק מהחיים.
פורסם 2009 באוקטובר 1116 שנים מוכר לא יכול לתת לקונה פידבק שלילי. אתה אל תמהר לתת למוכר פידבק שלילי לפני שאתה מקבל החזר כספי (כל עוד לא נתת פידבק, המוכר יתאמץ לפתור את הבעיה כי הוא חושב שיש לו סיכוי לקבל פידבק חיובי).1. לא לעשות שום דבר מחוץ למערכת איביי (פייפאל היא חלק מאיביי).2. לא לשלוח שום דבר לפני שאתה מקבל החזר.3. פתח דיספיוט (אפשרי עד 45 יום מהמכירה).בפרופיל שלך אתר את המוצר שקנית ב- Won Items ובסוף השורה תראה אופציות לבחירה (יופיע בלחיצה על החץ הכחול).באופציות בחר Resolve a problem, אם שילמת ע"י פייפאל אתה תופנה לפייפאל, אם לא אתה תופנה ל- Resolution Center של איביי.פעל לפי ההוראות של איביי/פייפאל, בחר Item not as described.אחרי שהתהליך יסתיים ותקבל/לא תקבל את הכסף אתה יכול לתת פידבק שלילי (אם לא בוטלה המכירה).אחרי הכל, כנס ללינק הבא ודווח על מוצר מזוייף (בחר למטה ב- "report listings that offer counterfeit items or replicas" ואח"כ אתה צריך להכניס את מספר המוצר).איביי מתיחסים ברצינות רבה לנושא המזוייפים, אחרי שתדווח הם יבדקו את המוכר ויעשו לו חיים קשים, במקרים מסויימים אף משהים את המכירות שלו ואח"כ אם מתברר שהוא מכר מזוייפים, חוסמים אותו לחלוטין.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.