עבור לתוכן

חברת סקאי פי סי ונפלאות השירות שלה

Featured Replies

פורסם

גם לי יש ניסיון מצויין עם IQPC וגם אם לא הכל מושלם, תמיד יש נכונות ללכת לקראת הלקוח בכל מה שאפשר, לתקן, ליעץ, להחליף אם צריך... תענוג.

אז מה באמת קורה? פותח הדיון "נעלם מהאופק"? מוריד פרופיל? מה הולך פה?

זו מתחילה להיות שיטה עם SKYPC, לא? :nixweiss:

  • תגובות 75
  • צפיות 17.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מה באמת הולך?... אני גם שמתי לב עכשיו שלפותח הדיון יש שתי הודעות ושתיהן נמצאות בעמוד הראשון... מה נסגר?

פורסם

כן בטח נתנו לו איזה 5850 והשתיקו אותו .....

פורסם

או זה או שזה סתם פיקטיבי...

מתחיל להמאס עלי העניין הזה! :pissed:

אם השיטה הזו של לרוץ לפורום ואח"כ "להיעלם" תימשך אני מציע לתת באן עצבני למי שינצל את הפורום בצורה כזו.

זה לא ראוי וחצוף אם רק משתמשים בנו כאמצעי לחץ ויורדים למחתרת ברגע שמקבלים פיצוי (או איום בתביעה).

אם מדובר בהשמצות שווא ו/או הוצאת קיטור זה כבר גובל בלשון הרע ו"פלילים".

שני המקרים ראויים לבאן מיידי ולצמיתות לדעתי - פותח הדיון, לתשומת ליבך. :nono:

עריכה: אני מרגיש כמו n00b גמור שלא שמתי לב שמי שפתח את הדיון נרשם רק לצורך הת'רד הזה (בניגוד ל-Bug2000) ולא יסף.

מסתבר שלמרות גילי המופלג (יחסית) גם אני צריך יותר אורך רוח... פשוט הת'רד המקורי על SKYPC די חירפן אותי. Sorry

עדיין, בלי קשר לחנות הספציפית, זו בעיה שרבים נתקלים בה ומה שכתבתי שריר ועומד בלי כל קשר.

פורסם

שני "סיפורים" בזמן כזה קצר?

:hizuk:

פורסם
  • מחבר

שמעו חבר'ה אני מצטער שלא הייתי פה או כמו שאחרים אומרים "נעלמתי"

פשוט אמרתי כבר שאין לי כרטיס מסך וזה אומר שאני לא רואה כלום אז אני לא נמצא במחשב שלי כרגע ולכן אני לא יכול לראות את ההודעות כל יום

עמכם סליחה[br]פורסם בתאריך: 15.10.2009 בשעה 15:34:51


דבר ראשון לא פתחתי את המשתמש הזה רק כדי להציג את התלונה

לפני כן היה לי משתמש כאן והייתי די פעיל אבל ברגע שהכרטיס מסך התקלקל כל המחשב לא עבד מבחינתי אז לא היה לי את הפרטים של המשתמש שלי ונאלצתי לפתוח חדש במחשב אחר

ולא נעלמתי פשוט אין לי מחשב זמין רוב הזמן ומתי שיוצא לי אני נכנס במקרה הזה אני אצל חבר

פורסם
  • מחבר

תודה לכל מי שנתן חלק בדיון

פורסם

מה תודה? איך הסיפור נגמר?

פורסם

תודה לכל מי שנתן שנטל חלק בדיון

מצטער, לא יכולתי להתאפק.

פורסם
  • מחבר

מצטער, לא יכולתי להתאפק.

חחח תודה... אני מנסה להישמע מתורבת כזה...

אה.. הסיפור עוד לא נגמר אבל הביאו לי הוכחות שהם לא בסדר אני אפנה אליהם דרך אמון הציבור או ידבר איתם שוב

שכל העניין יגמר אני אודיע מה נסגר

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם

חחח תודה... אני מנסה להישמע מתורבת כזה...

אה.. הסיפור עוד לא נגמר אבל הביאו לי הוכחות שהם לא בסדר אני אפנה אליהם דרך אמון הציבור או ידבר איתם שוב

שכל העניין יגמר אני אודיע מה נסגר

חודש עבר ו...

מתחיל להמאס עלי העניין הזה! :pissed:

אם השיטה הזו של לרוץ לפורום ואח"כ "להיעלם" תימשך אני מציע לתת באן עצבני למי שינצל את הפורום בצורה כזו.

פורסם

אישית אני בעד שכל תלונות\טענות נגד חנויות יקבלו פורום נפרד ופתיחת טראד תאושר רק בהצגת הוכחת ביצוע עסקה. אחרת אין פה אמינות.

פורסם

אם מתישהו ייפתח פה "מדור צרכנות", אז לפחות חלק מהחלק היותר טכנולוגי של הציבור יידע ממי כדאי להיזהר כמו מאש, ועם מי כדאי לעשות עסקים...

:)

  • 2 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אם מתישהו ייפתח פה "מדור צרכנות", אז לפחות חלק מהחלק היותר טכנולוגי של הציבור יידע ממי כדאי להיזהר כמו מאש, ועם מי כדאי לעשות עסקים...

:)

בתור מישהו שעובד באחת החברות הגדולות יותר, אני חייב לציין שחלק נכבד מהתלומות כאן בפורום ו\או במקומות אחרים אינן מבוססות על שום דבר אלא סתם ילדים שחושבים שעם הבכיינות שלהם הם יגרמו לפשיטת רגל של אחת החנויות. "אני אספר עליכם לHWZ ותראו מה יקרה!!!!!!!11111111111 :kopfpatsch:"

רוב הזמן זה סתם הודעות בסגנון "אין לי ממש שום בעיה אמיתית אבל בוא נקטר בכל זאת בשביל לזכות בקצת אהדה"

(לא שחס וחסה חסר מקרים ששם הטענה באמת אמיתית ומבוססת.)

בכל זאת, מדור צרכנות נכונה בהחלט יתקבל בברכה.

(ככה לא נצטרך לצוד את התלונות בכל רחבי הפורום ;D)

יום טוב לכולם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים