עזרה בפרמוט ויצירת 2 מחיצות חדשות על כונן Western Digital My Book Essential 1 TB - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בפרמוט ויצירת 2 מחיצות חדשות על כונן Western Digital My Book Essential 1 TB


ArielBiMBa

Recommended Posts

שלום לכולם,

קניתי היום את הכונן הנ"ל והתחלתי להעביר אליו מידע. אחרי כמה זמן קיבלתי הודעה:" אין מספיק מקום על הכונן הקשיח". מכיוון שהיו עליו 930GB פנויים, חקרתי קצת ואז נזכרתי בהגבלת FAT32 על קבצים מעל 4GB. תכננתי פשוט לפרמט לNTFS, באתי לפה וקראתי קצת והבנתי שאז הוא לא יוכל לעבוד עם מכשירי .

בעקבות זאת החלטתי שאני מעוניין ליצור על הכונן מחיצה קטנה של FAT32, של 20GB נגיד, וכל השאר בNTFS. אז כמה שאלות:

1. באיזה תוכנה הכי מומלץ להשתמש כדי לבצע את הנ"ל בצורה נוחה? אשמח אם בנוסף להמלצה על תוכנה תוכלו להוסיף הסבר קצר כיצד אני בדיוק איתה את מה שאני רוצה.

2. בעקבות הפרמוט אני מניח שכל מה שעל הכונן יימחק, כמו בפירמוט רגיל. יש עליו עכשיו כמה דברים שהגיעו איתו, האם זה בעיה שהם יימחקו? האם יש שם משהו קריטי לפעולתו?

3. מאוד חשוב - האם כשאני פירמוט לעצמי לכונן זה מבטל את האחריות שיש לי עליו? האם בכלל ניתן לגרום נזק תמידי לכונן בעקבות פירמוט לא תקין?

4. לאחר הפירמוט - במידה ואני אחבר את הכונן לDVD, מה אני אראה? רק את מחיצת הFAT32?

תודה רבה מראש לכל העוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אתה יכול לעשות את זה עם כלי ניהול הדיסקים שמובנים במערכת ההפעלה. אם אתה במערכת הפעלה אז קליק ימני על My Computer, שם תבחר Manage, ואז בפריים השמאלי תבחר Disk Management.

אתה תמצא שטח שאינו מוקצה והוא מובדל בצבע שלו ובפרטים שלו, אתה צריך לבחור אותו וליצור מחיצות על פי הגדלים שנוחים לך, לאחר מכן אתה מפרמט את המחיצות. פשוט וקל.

לחילופין בסטיקי יש לך תוכנות מומלצות ובין היתר לניהול מחיצות.

2. פורמט מוחק את המידע, כן. זו לא בעיה, בד"כ היצרן נותן תוכנות גיבוי או תוכנות עזר כאלו ואחרות. לדעתי אין בהן שום צורך אבל אתה יכול לגבות אותן בכל מקרה כך שזו לא בעיה איך שלא תסתכל על זה.

3. אין שום ביטול של אחריות. הסבירות מאוד מאוד מאוד נמוכה שיגרם נזק מהפורמט, אבל בתאוריה יהיה נזק אם הייתה עילה לכך לפני הפורמט. נאמר שיש לכונן בעיה פיזית, אולי לא תבחין בה כרגע אבל בעת שתבצע פורמט מלא כמעט ואין סיכוי שלא תתקל בה ואז בעצם אתה "תפעיל" את הבעיה. זה רק בתאוריה, אתה יכול לשכוח מזה, לא צריכה להיות שום בעיה.

4. כן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון, תודה על התשובות.

נכנסתי לאיפה שאמרת ב-1, אם אני מבין נכון אז כל השטח כבר מוקצה, למחיצה אחת בגודל 931 ג'יגה (כונן G):

harddrivestatus.jpg

האם זה אכן המצב או שהבנתי שם משהו לא נכון?

ואם זה אכן המצב, כל מה שצריך לעשות זה למחוק אותה ואז כלי הניהול יאפשר לי ליצור חדשות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...