פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים נידפק לי הכבל של האוזניות אחרי שנה וקצת, ועדיין יש אחריות. הקטע שכתוב בקבלה שלהם שזה לא מכסה את זה\: מה זה הדבר הזה שזה לא מכסה? זה כאילו מה ..לא חלק מהאוזניות יש למשהו ניסיון עם סיטואציה כזאת?
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים איך לומר לך בעדינות ...ניסוח יותר מדויק של הבעיה יעזור.למשל: מה בדיוק כתוב באחריות,ומה בדיוק נדפק.
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים מחבר באחריות כתוב שהאחריות מכסה רק חומרה. --אין אחריות על שבר,קרע,קרוזיה--- ולי נדפק החוט.
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים מחבר אם אין קרע חיצוני, לדעתי יחליפו לך. לי החליפו אוזניות על משהו כזה.לא אין קרע חיצוני.פשוט יש בעיות במגעים.טוב תודה
פורסם 2009 באוקטובר 816 שנים מחבר גם לי היתה בעיה כזאת עם הצ'יל-סטרים וקיבלתי אחד חדש במקום. היום הלכתי לסניף באג בדיזינגוף סנטר.הוא בדק את הכבל אם הוא לא קרוע, לאחר מכן הוא בדק אם הבעיה בכבל. - הטיפש לא מצא שום בעיה בכבל.אקיצר הוא שלח אותם לתיקון...זה חוקי בכלל אחריות כזאת? מוזר לי פשוט שהכבל לא חלק מהאוזניות :-\
פורסם 2009 באוקטובר 816 שנים עברתי חוויה דומה.כדאי לא לחרוץ את גורל האוזניות על פי הבנת הנקרא שלך. לך לסניף קרוב אליך עם הקבלה המקורית, דחוף להם באדיבות את המוצר הפגום ותבקש לממש אחריות.
פורסם 2009 באוקטובר 816 שנים מחבר עברתי חוויה דומה.כדאי לא לחרוץ את גורל האוזניות על פי הבנת הנקרא שלך. לך לסניף קרוב אליך עם הקבלה המקורית, דחוף להם באדיבות את המוצר הפגום ותבקש לממש אחריות.זה מה שעשיתי, השארתי אותו אצלהם.אמרו עד שבועים יהיה מוכן.
פורסם 2009 באוקטובר 816 שנים באחריות כתוב שהאחריות מכסה רק חומרה. --אין אחריות על שבר,קרע,קרוזיה--- ולי נדפק החוט. איך הבנת מזה שזה אומר שהאחריות לא חלה על הכבל? או שכתוב שם עוד דברים שלא ציינת?
פורסם 2009 באוקטובר 816 שנים --אין אחריות על שבר,קרע,קרוזיה---קרע לא חייב להיות משהו חיצוני גלוי לעין, למרות שכמובן יהיה הרבה יותר קשה להוכיח את קיומו.
פורסם 2009 באוקטובר 816 שנים באג החליפו לי את הרכיב האלחוטי של שלט האקסבוקס שמתחבר למחשב, הם ראו אצלם שזה לא פועל והחליפו לי במקום.
פורסם 2009 באוקטובר 916 שנים בדר"כ אין אחריות על דברים כאלו (קרעים בכבל) באוזניות, אבל כמו שנאמר, הכי טוב זה לדחוף להם לידיים את האוזניות ולקוות שיחליפו לכם כמו שברוב הפעמים עושים. ברוב הפעמים כמו בנגנים אין טעם להתחיל להיתעסק עם תיקון המוצר, אז פשוט מביאים לך חדש מאותו המוצר או מוצר שווה ערך למוצר אותו קנית ולפעמים "משתלם לדפוק את המוצר הישן כדי לקבל חדש". כמו שאמרתי בתגובתי הקודמת, באג במרבית הפעמים לא עושים בעיות עם תיקונים ואחריות ומחליפים מיד/ לאחר שהמוצר ביקר במעבדה. כפי שנאמר- אין לי שום קשר לחנות, סה"כ לקוח מרוצה מקניותיי בחנות וחושב שרצוי לשבח חנויות עם שירות טוב!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.