פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים אז התקשרתי היום לסניף של KSP בבאר שבע, לברר אם יש זמינות במלאי לחלקים מסוימים. אני מתכוון לבצע רכישה היום אז רציתי להיות בטוח שאני לא אגיע סתם. על ההתחלה ענה לי בחור שדיבר בצורה כל כך לא נעימה. ניסיתי להסביר לו שאני מעדיף לברר קודם אם יש ואז הוא התחיל לי "אם כתוב שיש אז יש". אז הסברתי לו שאני מעדיף לברר קודם ולהיות בטוח ב-100%. אמרתי לו גם "ואם כתוב להתקשר?" אז הוא עונה לי בחוצפה "אז אין. קשה להפעיל קצת שכל?". אמרתי להם תודה רבה וניתקתי.מה זה השירות הגועלי הזה? לקוח מתקשר לברר וככה מתייחסים אליו? אם לא היה להם אופציה של 12 תשלומים ללא ריבית לא הייתי מסתכל עליהם בכלל. עם כזה שירות עדיף לפנות לחנות אחרת.
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחגם לי היה יחס כזה בשבוע שעבר, ובגלל זה לא קניתי אצלהם.ממש עצבני שם הבחור, אני שולח קישור למנהלים בKSP.
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים אני הייתי כותב בכותרת סניף באר-שבע מכיוון שזה מטעה אנשים כי לי אישית יש ניסיון טוב מאוד עם סניף רעננה וגם לעוד כמה אנשים ממה ששמעתי כאן..בכל מקרה.. בהחלט לא סימפטי.. גם אני תמיד מתקשר לודא זמינות במלאי... זה לא בשמיים והמוכר לא היה צריך לענות לך ככה - אני לא הייתי קונה שם.
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים לי דווקא היה בסדר בסניף ברמת גןענה לי נציג שהיה נחמד מאודהבעיה היחידה שהייתה שהוא לא טרח לציין שהצורב מגיע בלי כבלים
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים חחח זה כ"כ נכון, להתקשר= לא במלאי, אז למה הם כותבים להתקשר?גם בחיפה השירות והיחס על הפנים
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים פעם שהייתי קטן ונדפק הלוג'יטק G7 ניסיתי לממש אחריות ונשארו כמה ימים רק והבחור במעבדה היה מאוד תוקפני ואמר שאני ממציא בעיות בגלל שהוא כנראה חשב שבאתי כי רציתי חינם את העיצוב החדש שרק יא ועוד שנייה כמעט הרביץ לי
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים גם בKSP ראשון לציון השירות חרא, חוץ מהמוכרת מיטל, היא אחלהמאיזו בחינה היא אחלה?המראה שלה?כי ביקשתי ממנה דבר אחד, והיא כתבה לי משהו אחר ובסוף הייתי צריך להחליף אותו...שלא לדבר שהשירות בסניף הזה ובב"ש הם ממש על הפנים, יצא להיות בשניהם, ולנסות לממש אחריות בשניהם.עדיף להתאבד מאשר להתקרב לסניפים האלה.סניף תל אביב בודקים לך מלאי, אבל לא באמת בודקים, אז אתה מגיע ובסוף אין את הכמות שאתה רוצה... (במקרה שלי רציתי שני סטיקים של זכרון, אמרו לי שיש, ובסוף היה רק אחד במלאי)פעם שהייתי קטן ונדפק הלוג'יטק G7 הG7 לא כזה ישן, משמע שאתה עדיין ילד קטן... (4 שנים לא הופכים אותך לגבר)
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים מאיזו בחינה היא אחלה?המראה שלה?כי ביקשתי ממנה דבר אחד, והיא כתבה לי משהו אחר ובסוף הייתי צריך להחליף אותו...שלא לדבר שהשירות בסניף הזה ובב"ש הם ממש על הפנים, יצא להיות בשניהם, ולנסות לממש אחריות בשניהם.עדיף להתאבד מאשר להתקרב לסניפים האלה.סניף תל אביב בודקים לך מלאי, אבל לא באמת בודקים, אז אתה מגיע ובסוף אין את הכמות שאתה רוצה... (במקרה שלי רציתי שני סטיקים של זכרון, אמרו לי שיש, ובסוף היה רק אחד במלאי)הG7 לא כזה ישן, משמע שאתה עדיין ילד קטן... (4 שנים לא הופכים אותך לגבר)היא אחלה בגלל שהיא היחידה שמראה שם טיפה של ישראליות והיא לא עושה פרצופים או מדברת מגעיל מה שנקרא שירות הוגןוכשאני אומר ילד קטן זה בגלל שמתי שהוא נתן לי את השירות המגעיל התקפלתי והלכתי, אם הוא היה עושה לי את זה היום הוא עוד היה מבקש שאני אסלח לוונחמד שאתה עושה שיעורי בית על הגיל שלייאללה אני רואה שאתה מחומם עלי תזרוק עוד עלבונות חתיכת יצור פתאטי שכמוך, אני צריך להיות הקורבן של ההוצאת עצבים שלך?
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים היא אחלה בגלל שהיא היחידה שמראה שם טיפה של ישראליות והיא לא עושה פרצופים או מדברת מגעיל מה שנקרא שירות הוגןוכשאני אומר ילד קטן זה בגלל שמתי שהוא נתן לי את השירות המגעיל התקפלתי והלכתי, אם הוא היה עושה לי את זה היום הוא עוד היה מבקש שאני אסלח לוונחמד שאתה עושה שיעורי בית על הגיל שלייאללה אני רואה שאתה מחומם עלי תזרוק עוד עלבונות חתיכת יצור פתאטי שכמוך, אני צריך להיות הקורבן של ההוצאת עצבים שלך?מי מחומם עליך?סך הכל הגבתי למה שכתבת.. לא צריך להתאמץ בשביל להבין שאם אמרת שהיית ילד קטן והיה לך את העכבר הזה, משמע שאתה עדיין ילד קטן, והתגובה שלך רק מוכיחה את זה.חבל שאתה מגיב עם תגובות כאלה, במיוחד מאחר ותזכה לאזהרה בגלל זה...
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים דווקא אני מבין יופי את פותח הדיון, בכך שהתעקש לברר האם החלק במלאי.לפני כחצי שנה באתי עם חבר לסניף של KSP בחיפה כדי לקנות זכרון ללפטופ של החבר. כיוון שמדובר ברכיב נפוץ מאוד שאפשר לקנות בכל חנות מחשבים, ביקשנו שיוודא שהרכיב קיים בפועל במלאי כפי שנכתב באתר לפני התשלום, כי לא היתה לנו שום כוונה לחכות למשלוח.המוכר טען שהמלאי כפי שמופיע באתר מתעדכן אוטומטית עם כל רכישה, וזהה לרישום המופיע במערכת הפנימית שבחנות - שם נרשם כי נשאר פריט אחד. השתכנענו, שילמנו וניגשנו לאשנב המתאים. הבחור שם קיבל את הקבלה, ניגש למחסן אך חזר משם עם זכרון מאותה החברה אבל בנפח שונה, ואמר (תוך כדי התנצלות) שכנראה היתה טעות ברישום המלאי ורשמו את הזכרון הזה בתור הזכרון שאותו ניסינו לקנות.כועסים ניגשנו למוכר, ודרשנו לקבל החזר כדי ללכת לחנות אחרת שבה יש את הזכרון המתאים במלאי. המוכר טען בתוקף שהוא לא יכול לתת החזר כי התשלום התבצע בכרטיס אשראי, ושהמקסימום שהוא יכול לתת זה זיכוי - מה שכמובן לא עוזר לנו בכלל כי אם המוצר לא במלאי, תכננו ללכת לחנות אחרת. בינתיים אותו מוכר פנה לטפל בלקוח אחר ולא התייחס אלינו.רק כאשר עשינו רעש והברחנו פשוטו כמשמעו כמה מהקונים הפוטנציאליים בחנות, המוכר הסכים לתת החזר במזומן. אמרנו שלום ולא להתראות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.