פורסם 2009 באוקטובר 616 שנים לאחרונה שמתי לב שלא משנה איזה method אבחר ל Scaling, השיטה המוגדרת וויזואלית תמיד תיהיה השלישית (מצורפת תמונת המחשה). יתרה מזאת, לא רק ששינוי לכל אחת מהאפשרויות האחרות והקלקה על APPLY מחזיר אותי לשיטה השלישית (Display's built-in scaling), מבחינת הדרייבר ההגדרה שנבחרה בפועל היא הראשונה - אפילו אם המכוון עומד על השלישית. כלומר, אינטרפולציה של רזולוציה נמוכה יותר המתבצעת באמצעות כרטיס המסך על גבי רזולוציית ה NATIVE. שמתי לב לכך לראשונה כשניסיתי לשנות את הרזולוציה ב ARMA II ל 1680 על 1050 - המסך לא משנה תדר עבודה ורזולוציה, אלא כרטיס המסך בלבד. המסך עדיין ב 1920x1200. זה נראה הרבה פחות טוב מאשר Scaling המתבצע באמצעות חומרת המסך.ניסיתי לשנות את הרזולוציה לנמוכה יותר בעוד משחקים - בכולם מתבצעת אינטרפולציה, במקום שהשינוי ייעשה פיסית ברמת המסך.ניסיתי לחזור שתי גרסאות אחורנית. ללא שינוי.חזרתי לדרייבר 181, אשר היה הבטא הראשון עבור הכרטיס הזה בשילוב מ. ההפעלה 7 (64 ביט). גם כן, ללא שינוי.ב Release Notes של 191.07 אנוידיה מתייחסים לסוגיה הזו, אך עבור מסכים המחוברים אנלוגית בלבד (VGA).האם גם אצלכם זה כך?...[attachment deleted by admin]
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים מחבר תודה רבה Nihility, סביר להניח שזה אמור להיות המצב גם עם בעלי כרטיסים מסדרה 9.
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים אני הבנתי שלרוב עדיף להשתמש ב-Scaling של NVIDIA מאשר זה המובנה במסך, מלבד אולי מסכי highend מסויימים...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.