פורסם 2009 באוקטובר 416 שנים שלום לכולם אחרי התלבטות בין מספר חנויות החלטתי לקנות מחשב ב SKYPC היו לי מספר בעיות שנפתרו לשביעות רצוני במהלך הקנייה1. הגיע קירור ללוח שלא מתאים לתושבת (המוכר טעה בהמלצה) , התקשרתי לחנות והסברתי את העניין והם התנצלו ושלחו קירור חדש שהגיע למחרת כאשר המשלוח על חשבונם , אני יודע שזה מתבקש אבל תזכרו שאנחנו במדינת ישראל...2. שתי ה HD לא עבדו (לא ביקשתי הרכבה אלא הרכבתי לבד) התקשרתי לחנות והם אמרו תגיע עם המחשב נבדוק לך אם שגית בהגדרות או שמשהו לא בסדר..באמת הגעתי ולהפתעתי אכן הייתה בעייה ב HD והם הוחלפו במקוםבנוסף השירות אדיב וידידותי.מומלץ
פורסם 2009 באוקטובר 416 שנים ""קצת"" קשה לי להאמין שפתחת את הדיון הזה בלי שהם דחפו אותך קצת לכיוון.ובכל מקרה זה בדיוק השירות שתקבל מכל חנות שמכבדת את עצמה.
פורסם 2009 באוקטובר 416 שנים מחבר אף אחד לא דחף אותי לכיוון אין לי שום קשר אליהם או לשום חנות אחרת של מחשביםאתה מבין את הבעיה עם העם שלנו ? כל דבר מחפשים את הקאט'ץ איפה דופקים אותי....
פורסם 2009 באוקטובר 416 שנים ה"בעיה" שלי היא שאני פועל בהיגיון, לא כל אחד שמקבל שירות סביר+- בא לפתוח דיון על זה.ובכל מקרה גם אם רק אחת לאלף הם מחליטים לעשות טרור למישהו זה מספיק.ואתה ממליץ על חנות שהמליצה לך על קירור לא מתאים? אני לא מכיר הרבה אנשים שיעשו את זה, כנראה שאתה בן אדם טוב יותר ממני.וזה שני כוננים קשיחים לא שתי.
פורסם 2009 באוקטובר 416 שנים כמו שנאמר הסמיכות למקרה של BUG2000 מחשידה ביותר וזה שמדובר במקרה שבו קיבלת שירות מינימלי שמתבקש מפאת העובדה שמדובר בפאשלה של החנות רק מוסיפה לחשד.מזל שאתה לא משתמש חדש אחרת כבר היו עפים פה גיצים.
פורסם 2009 באוקטובר 416 שנים skypc כנראה גם מזלזלים באינטלגנציה של כל חברי הפורום ...כמה אפשר להקטין ראש ?!
פורסם 2009 באוקטובר 416 שנים אל תמהרו לפסול את המקרה הזה, גם אני כרגע בתהליך מימוש אחריות איתם, אמור לשלוח להם את הכרטיס מסך שלי בימים הקרובים (דיברתי איתם כמה דקות בטלפון אבל לא יותר מזה, רק לבדוק כמה דברים קטנים). ברגע שהתהליך יסתיים אני אספר פה מה קרה, לטוב ולרע.
פורסם 2009 באוקטובר 416 שנים mrbig, בוא נעשה קצת סדר:שירות טוב\לא טוב זה משהו שבד"כ רואים אחרי הרכישה ולא במעמד הרכישה (או מיד אחריו). כאשר חנות אינה נמנעת מלתקן על חשבונה תקלות שהתרחשו באשמתה, זה שירות "סביר" ולא יותר מזה. מצד שני, כאשר המוכר בחנות מייעץ לקנות חלקים שאינם מתאימים זה פשוט שירות גרוע. הוא יכול להיות אדיב ונחמד מכאן להודעה חדשה, אבל לא באת בשביל נחמדות - באת בשביל מחשב...רוצה דוגמה לשירות "טוב" במעמד הקניה? הזמנתי בזמנו כרטיס מסך מחנות כלשהי דרך האינטרנט. עוד באותו היום התקשר אלי מישהו מהחנות, ציין שהכרטיס הנ"ל לא נמצא במלאי ויגיע רק עוד שבועיים - וזאת בזמן שבאחד מדפי המוצר באתר מצויין בבירור שהוא לא זמין במלאי, פשוט לא שמתי לב - והציע לשנות את ההזמנה אם אני רוצה. במקרה אחר, לאחר שרכשתי מספר פריטים בחנות כלשהי (אחרת), שאלתי אם יש להם במקרה מודם אנלוגי פנימי (PCI), שאותו הייתי צריך בזמנו בשביל פקס - הרבה אחרי שהמודמים הללו כבר לא היו בשימוש רווח. המוכר אמר שחדשים אין לו כבר כמה שנים טובות, אבל הציע ביוזמתו לבדוק ב"מחסן הגרוטאות" שלהם, כלומר מחשבים חצי מפורקים ששכבו במחסן זמן רב. באחד מהמחשבים אכן נמצא מודם שכזה, והוא ניתן לי ללא כל תשלום.אלה דוגמאות לשירות טוב - כאשר ההגדרה של "טוב" כפי שאני מכיר אותה היא "ברמה גבוהה יותר מהממוצע או הנדרש בחוק". אל תבינו אותי לא נכון, אני מוכן לקנות גם בחנות בה השירות הוא "סביר\ממוצע", אבל אל תצפה שאני אעדיף חנות כזו על פני חנויות אחרות. הדווגמאות שאתה נתת הן שירות "רע" אחד (יעוץ לא מקצועי בעליל) ושני שירותים "סבירים" שכן באחד בסה"כ תוקנו טעויות מצד החנות עצמה ובמקרה אחר הוחלפי מוצרים שהיו תקולים כבר במעמד הרכישה.
פורסם 2009 באוקטובר 416 שנים השתי בעיות הללו לא ממש מראות על מקצועיות של המקום.גם טעות בקירור וגם שני כוננים מקולקלים? לא נשמע הכי טוב, אולי עוד יבאו לך עוד בעיות מי יודע.זה שרשמת את הבעיות האלו דווקא מראה שאתה לא איזה מעריץ שלהם.והאמת אני בכלל לא מכיר את החנות אז אני אגיד סתם משהו עליהם.
פורסם 2009 באוקטובר 416 שנים מחבר יכול להיות שפשוט התרגלתי לשירות גרוע , ככה ששירות ממוצע נחשב אצלי לטובבכל מקרה יצאתי מרוצה למרות הטעות בקירור. בהתחשב בעובדה שיש חברות גדולות כמו IVORY ו KSP שהם על הפנים (זולות אבל שירות מאוד גרוע מניסיון אישי)חברות כמו SKYPC PANDAS ונעה די מצליחות כי הם פונות לקהל שוק קצת יותר מבין.
פורסם 2009 באוקטובר 416 שנים בחיי, ההגדרות שלנו לשירות מעולה ממש שונות: במקרה הראשון המליצו לך על מוצר לא נכון. במקרה השני מכרו לך מוצר מקולקל. איפה פה השירות המצויין?אחרי זה הם עשו את המינימום הנדרש כדי לטפל בתקלות שלהם וזה כבר ראוי לציון אבל בטח לא לשבח.אני יודע שהכוונה שלך הייתה טובה וניסית לאזן את הסיפור של bug 2000 אבל באת לברך ויצאת מקלל...
פורסם 2009 באוקטובר 416 שנים אם הבנתי נכון,אז הוא קיבל את ה-HD בקופסא במטרה להרכיב אותם למחשב בעצמואם כך,אין לחנות שום דרך לבדוק האם ה-HD פועלים או לא וזאת אפילו לא אשמתם אלא אשמת היצרן.
פורסם 2009 באוקטובר 416 שנים חבר'ה מה הענין בשביל מה ליפול ככה על הבחור הוא פתח פה אשכול שלפי דעתו קיבל שירות מצוין ופה זה מסתיים.הודעות כמו "דחפו אותך להגיע שקיבלת שירות טוב/ או תיקון מטומטם שאומרים שתי ולא שני" .אם אין לכם משהו חכם להגיד עדיף לא להגיד.ובקשר לשירות שקיבלת קורה שיש טעויות טוב שהם התנצלו והחזירו את הכל למקומו ומנעו ממך טרחה חוזרת לנסוע לחנות שנית.יכול לקרות תקלה בחומרה שאתה מקבל מחנות והיא תקולה גם "במעמד הרכישה".
פורסם 2009 באוקטובר 416 שנים אם הבנתי נכון,אז הוא קיבל את ה-HD בקופסא במטרה להרכיב אותם למחשב בעצמואם כך,אין לחנות שום דרך לבדוק האם ה-HD פועלים או לא וזאת אפילו לא אשמתם אלא אשמת היצרן.אתה צודק ב100%, הוא רכש מוצר ארוז בקופסא, איך הם יכולים לדעת אם הוא יעבוד או לא יעבוד, ועקב העובדה שהם החליפו לו בלי בעיה מראהעל שירות טוב, גם אני רכשתי שם מערכת לפני כמה ימים ובאמת היה שירות מצויין.כאמור אני עדיין מחכה למערכת, הם התחייבו שזה תוך שבוע ימי עסקים יהיה מוכן, במהלך הרכישה הייתי מרוצה, ועוד ביצעתי שינויים קטנים בטלפון לאחר הרכישה.בוא נגיד שזאת פעם ראשונה שאני עצמי רוכש מערכת מחשב ואני לא תמיד יכול לדעת מה נחשב לשירות טוב אך במקרה הזה אני בטוח.המקרה של BUG2000 אכן היה מוזר אך קראתי גם לא מעט ביקורות על החנות הזאת, ביקורות טובות דווקא ולדעתי זה פשוט חד פעמי.ועוד איזה חנויות יש בארץ, כאילו יש מיליארד חנויות רציניות, יש את KSP ואייבורי, KSP ידועים בשירות הגרוע שלהם, TMSFOX למשל עכשיו סגורה, ולא מקבלת קהל עד שדברים התבהרו..לא צריך לפסול שום חנות בגלל ביקורת רעה אחת או מקרה אחד.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.