פורסם 2009 בספטמבר 3016 שנים מידי פעם צץ בפורום דיון בנוגע ללוגו שגולש כזה או אחר עיצב והוא מבקש עליו חוות דעת. חלקם טובים יותר, חלקם טובים פחות ויש גם כאלה שהם פשוט רעים. אבל רובם ככולם מפספסים את הכוח הגלום בלוגו - שהוא מסוגל להעביר מסר. עלה לי הרעיון לשתף אתכם בכמה דברים שהבחנתי בהם במהלך השנים בתקווה שזה יעזור למעצבים שמסתובבים פה. אז הנה שלוש דוגמאות ללוגואים שבטח נתקלתם בהם מספר רב של פעמים בעבר. קחו רגע והתבוננו בהם כמו שצריך. מה אתם רואים? התשובות להלן: 1. לחץ יש משמעות כפולה. הוא לא רק מסמל חיוך, הוא שולח מסר שיש באמזון הכל - מA ועד Z. 2. אם הופכים את הלוגו מתקבלת צורה של לב, אבל המסר האמיתי מתחבא בין הK לI... רואים? 3. כשאתם חושבים על FEDEX לרוב אתם חושבים על מהירות או משלוח זריז. שמתם פעם לב למה שמסתתר בין הE לX? יש עוד הרבה דוגמאות שאפשר לתת (לדוגמא שוקולד טובלרון) אבל אני חושב שהמסר הועבר (בצורה גלויה ) ולכן אשאיר אתכם עם אתגר. באתר הבא יש 25 לוגואים שמכילים מסרים חבויים - נראה כמה תצליחו למצוא. בהצלחה!
פורסם 2009 בספטמבר 3016 שנים מחבר נכון, אבל גוללים טיפה למטה עד שרואים את הלוגו ומנסים למצוא את מה שחבוי בו ורק אז גוללים עוד טיפה וקוראים.
פורסם 2009 באוקטובר 116 שנים תודה לייזי, מקורות השראה טובים תמיד חשובים, וזאת דוגמה לאחד כזה שגם נותן קצת גירוי לתאי העיצוב האפורים מה שעצוב זה שמזמן לא נכנסתי ל graphicdesignblog למרות שהוא אצלי במקום מאוד דומיננטי ב bookmarks...
פורסם 2009 באוקטובר 116 שנים סחתן לייזי!הערה: ב-הרשי יש לוגו ראשי+לוגו מוצר(משנה)שימו לב שלרוב הלוגואים הראשיים(שם החברה) יהיו בצבע אחד מלא(יכול להיות 2 גוונים כמו בפדקס) וללא מעברים וכו'וזאת מפני שהלוגו כתפיסה שיווקית חייב להיות פשוט, קריא ומובן במוח של הלקוח(מוכר) מה גם הלוגואים מופיעים בכל נייר, עטיפה, מעטפה, כרטיס וכו'בגדלים שונים ומשונים לכן הלוגו חייב "לעבוד" ולהיות מובן בכל הגדלים והמדיות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.