עבור לתוכן

בזיון באורנג - מכשיר שנשלח למעבדה עם בעיה קטנה חזר טוטל לוס

Featured Replies

פורסם

רציתי להזהיר את כולם מהשירות הבזיוני שקיבלתי מחברת אורנג':

שימו לב (למי שאין כוח לקרוא שיתמקד בחלקים המודגשים):

בזיון מספר 1: שלחתי את המכשיר ה SE K610 שלי לתיקון במעבדת אורנג' עם בעיית "שן כחולה" קלה, המכשיר חזר אלי אחרי יום עבודה כטוטל לוס, כלומר לא ניתן לשימוש או לתיקון.

התעצבנתי, אבל מילא... יכול לקרות, ציפיתי שחברת אורנג' תקח אחריות על המקרה ותתן לי מכשיר נורמלי אחר (חדש או מחודש).

כאן מתחיל הזילזול האמיתי, חברת אורנג' טענה שהמכשיר התקלקל עקב קורזיה ולא בגללם, גם אם היתה קורזיה נשמע מגוחך שמכשיר יתקלקל בדיוק ב 24 שעות שהוא אצלם.

בזיון מספר 2: הפיצוי היחיד שאורנג' הסכימה לתת לי על הריסת המכשיר (לפני ויכוחים סוערים) היה 180 שקל זיכוי לשדרוג למכשיר חדש.

אחרי צעקות וריבים קיבלתי 360 שקל זיכוי לשדרוג. נראה לי קצת אבסורד שאצטרך להשלים עוד 1000 שקל כדי לקבל מכשיר ברמה שהיתה לי.

אחרי איום בתביעה, חזרו אלי עם הצעה קצת יותר טובה, אקבל מכשיר חלופי תמורת 330 שקל. לא ממש פייר אבל הסכמתי.

בזיון מספר 3: חזרתי לקחת את המכשיר התקול והרי זה פלא, החברה לא מצליחה למצוא את המכשיר בסניף (גם אחרי שעה של חיפושים)

למחרת נמצא המכשיר והוחזר לי. החלטתי לקבל את ההצעה למכשיר מחודש בתמורה ל330 שקל... עצוב, לא הוגן... אבל הלוואי שהסיפור היה נגמר כאן.

בזיון מספר 4: נשלח אלי מכשיר מחודש שלמרבה האירוניה ה"שן הכחולה" שלו לא תקינה ובנוסף הסוללה מתרוקנת אחרי 12 שעות ללא דיבור.

בזיון מספר 5: באותו הרגע הגעתי לסניף אורנג' הקרוב ומה מציע לי איש המכירות "החביב", לשלוח את המכשיר, שהרגע קיבלתי כמחודש, למעבדה לתיקון... חס וחלילה אמרתי, שלא יהרס לי שוב.

אחרי שסיפרתי לנציג השירוצ את השתלשלות האירועים הייתי מצפה לקבל במינימום טלפון מחודש אחר, ולא שוב לשלוח לחכות עוד כמה ימים לחזור לאסוף את המכשיר ולבזבז עוד קצת זמן ועצבים.

בזיון מספר 6: פניתי לנציב תלונות הציבור, הסמכות העליונה ביותר של אורנג, ומה קבילתי כפיצוי.... מכשיר מחודש אחר...

אחרי שיחות של שעות עם החברה, כתיבת מכתבים שונים, בערך 6 ביקורים במרכזי השירות שלהם, הפסד זמן עבודה, עצבים רבים ועוד, הגיעו מים עד נפש

לא הסמכתי לקבל יותר עלבונות ובזיונות, טיפול מזלזל ולא רציני בי כלקוח, וחוסר לקיחת אחריות של חברה גדולה כמו Orange.

אני בדרך לבית משפט לתביעות קטנות לתבוע את החברה על העוול שנגרם לי ולהעמיד את חברת Orange על מקומם.

בנוסף אני מתכוון להתנתק מהחברה לאלתר.

והכי חשוב רציתי לפרסם את סיפורי כאן בפורום שתדעו גם אתם להיזהר ולהשמר מחברה גדולה ודורסנית כמו חברת אורנג'.

מאחל לכם שלא תזדקקו לשירותי אורנג' בחיים,

המשך שבוע נעים,

אמיר

פורסם

בהצלחה. תעדכן אותנו איך נסגר הסיפור.

פורסם

מדובר בהתנהלות של סניף ספציפי, ורצוי שתציין את זה.

אני אישית לא נתקלתי בבעיות שירות / תיקון / פיצוי אצל החברה (סניף ביג, באר שבע).

פורסם

דבר ראשון זה קורה בכל החברות..

דבר שני - קורוזיה תמיד זה טוטאלוסט כי גם אם הוא עובד עכשיו הוא יפסיק מתישהו לעבוד..

לי יש מכשיר עם קורוזיה וזה מכשיר בלי בטחון, אני לא יודע מתי הוא יפסיק לעבוד או מתי הסוללה תתרוקן ואם הוא ינתק לי את השיחה

הוא משתגע חופשי!

אי אפשר לתקן קורוזיה. תאשים את המדינה הדפוקה שלנו עם הלחות הגבוה..

בשאר אני די מצדיק אותך וזה באמת בעיה ומשגעים בלי סוף.. אבל בכל זאת הם לא חייבים לך כלום, קח את המכשיר שהיה לך וזהו.

אלה אם יש לך אחריות יצרן או ביטוח והשאלה אם זה מכסה בקורוזיה..

תחשוב עם אותה סיטואציה רק כרטיס מסך..

פורסם

^^^

ולהאשים את "המדינה הדפוקה שלנו" בגלל הלחות זה סבבה :facepalm:

פורסם

דווקא אני רוצה לציין אותם לטובה

התקלקל לי מכשיר ללא ביטוח

דיברתי איתם בטלפון והם נתנו לי 200 ש"ח זיכוי לתיקון כי אני "לקוח חשוב"

שמתי את הטלפון בעמדה שלהם בקניון (כי שם אין תור)

קיבלתי מכשיר חדש אחרי יומיים עם שליח לבית

התיקון+השליחות עלו הרבה פחות מהזיכוי שקיבלתי ;D

פורסם
  • מחבר

OMRIJ אולי אתה לקוח שמדבר באיזה אלף שקל בחודש ובגלל זה קיבלת את השירות הטוב

אבל מה לגבי שאר הלקוחות, אלא שסתם משתמשים בטלפון, אם אני מכניס להם "רק" 150 שקל בחודש, זה לא סיבה מספיק טובה לטפל בי? :pissed:

לגבי הסניף, האמת שאין סניף ספציפי שהוא בעייתי

הייתי בקניון אילון, ומול קניון אילון, ובקניון גבעתיים

בכולם היה שירות בסדר, אבל השירות הבסדר לא פתר לי את הבעיה

פורסם

נ.ב. אורנג'

אני שידרגתי לפני כ4 חודשים לnokia n85 וקיבלתי את המכשיר ללא הניילון שאמור להגיע איתו על המסך (זה שנופל עם הזמן ואמור לשמור על המסך),ראיתי את הנציגה בעמדת שירות שקניתי ממנה מוציאה אותו מקופסא חדשה כביכול,שאלתי בכמה מקומות באורנג' ואמרו לי שאין סיכוי שקיבלתי טלפון משומש\מחודש...אבל עד היום אין לי מושג איך קיבלתי מכשיר שהוא חדש מהקופסא בלי הניילון שמגן על המסך,יש הסבר אחר חוץ מזה שהוא משומש\מחודש?

לא נראה לי הגיוני שבייצור שלו בטעות לא הודבק הניילון הזה על גבי המסך...(זה נראה אולי פרט מאוד שולי,אבל זה יכול לרמוז על כך שקיבלתי מכשיר שהוא לא חדש וסתם שילמתי כמו על מכשיר חדש)

פורסם

אני יכול להגיד לך לפחות לגבי סלקום, שלמכשירים מחודשים הם מדביקים מדבקת QC אחרי הסוללה (qualified checked), בדוק את זה.

פורסם

^^^

ולהאשים את "המדינה הדפוקה שלנו" בגלל הלחות זה סבבה :facepalm:

אני עובד באורנג' (משווק חיצוני לא שייך אליהם)

יש המון מכשירים שבאים עם בעיה קטנה ויוצאים כמושבטים בגלל קורוזיה.. גם אני חשבתי שזה דבילי

לגמרי עד שהייתה לי שיחה עם איש מעבדה מקצועי שהסביר לי יפה מאוד מזה קורוזיה ואיך זה בא ולמה אי אפשר לתקן את זה..

פורסם

עדכן אותנו מה קורה עם זה, מסקרן מאוד.

בנוגע לעניין הקורוזיה - ברגע שמכשיר מגיע עובד למעבדה ובמעבדה "מפתח" בעיית קורוזיה, זו אחריות של אורנג'... לא של הלקוח...

פורסם

זה בסדר.מעבדות של חברות הסלולר הן תמיד מכה.

השארתי את מכשיר ה-Tytn II שלי במעבדה להחלפת מכסה סוללה ומגן מסך.

הייתי זכאי להחלפת כל הפלסטיקה בחינם, אבל לא רציתי שיפתחו לי את המכשיר כדי שלא יקלקלו אותו בטעות.

יום לאחר מכן, אספתי את המכשיר - וכמובן המכשיר אינו תקין. כפתור הדלקה וכיבוי אינו תקין.

לאחר שביליתי שם עוד שעתיים שבמהלכן לא הצליחו לתקן את המכשיר, חיכיתי עד מספר ימים לקבלת מכשיר אחר מחודש.

וזה עוד שירות עיסקי :)

פורסם
  • מחבר

אין בעיה שהמכשיר יצא כמו שהגיע

אבל הוא הגיע למעבדה עובד, כלומר ניתן להוציא ולהכניס שיחות

וחזר כשאי אפשר להתשמש בו, חתיכת מתכת פשוט...

וזה לא בסדר.

לרגע לא ציפיתי שיתקנו לי את הקורוזיה (אם הייתה בכלל)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים