עבור לתוכן

למה לא לעבוד בתמיכה טכנית?

Featured Replies

פורסם

בתור אחד שעשה את הראינוות אוכל לומר לך מה הם רוצים.

סליחה על הביטוי כלבים ממושמעים שתמיד מחייכים גם אם אני אצא עליך ועל אמא שלך וכול השיחה אקרא לך מפגר אתה תצתרך לחייך ולהציע לי הטבות.

ותמיד הלקוח יהיה צודק ואתה תהיה המטומטם במיוני כמובן שהם רוצים מישהו שולט אבל נותן גם אוזן קשבת לסביבה יש כל מיני משחקי קבוצה שמה שחשוב זה לא התוצאה אלה השיתוף שלך בחבר'ה ושאתה יודע להביע עמדה וכמו שאמרתי להקשיב.

אז אם אתה רוצה להתקבל לתפקיד תתיחס למה שאמרתי בהצגה לפני כולם תהיה קצר חד לא מענין אותם שעבדת מלצר ב X מקום [כמו רבים שאמרו שהיתי איתם אתה הולך לעסוק בתמיכה טכנית],.

ואלכס צודק לא יודע כמה מכם היו במיונים אבל הם מרשים לעצמם להעיף על ימין ועל שמאל חבר'ה אפילו טובים שלא מתנהגים כישראלי המצוי בעל התכונה הדורסנית ובמשחקי קבוצה היו שקטים והם התעופפו על זה .

אני אישית רציתי תמיד לנסות דוקא לשקטים במשחקי קבוצה לשתף אותם מה שלא צלח כי אחד [אני] מול עשרה -ה2-3 שקטים לא יעזור לשתף אותם בשיחה.

אתן לך שאלה ממבחן של מיונים של פלאפון ותבין למה זה ללקק לחבר'ה את הצורה.

"אם יהיה לי רכב עם לוגו של פלאפון אני... התגאה/לא ישנה לי וכו'.

בכל מקרה לי אישית זה לא התאים בגלל זה עשיתי backoff מכל עניני השירות הטכני מול לקוחות ישראל להיום.

  • תגובות 49
  • צפיות 6.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אני עבדתי במוקד שעשה ראיונות ולא מרכזי הערכה, ושם היה כל כך קל להתקבל שזה עצוב

מקום אחר שכן היה לי מרכז הערכה האנשים שבאו לשם היו כל כך מפגרים שלא להצליח במרכז הזה היה יותר קשה מלהצליח

פורסם
  • מחבר

זה באמת קצת מעצבן שלרוב הלקוחות הישראליים יש דפיקה בשכל ואו שהם נולדו עם איי קיו של 75 או שהם עושים את זה בכוונה

כשאני פונה לתמיכה טכנית של 014 והתומך קולט שאני מבין עיניין ישר לו הקלה

אבל מה לעשות אם הלקוח לא תמיד צודק אין כסף לחברה

פורסם

קצת הלכתי לאיבוד בדיון...

אז עבודה בתמיכה טכנית לארח הצבא היא ראיון טוב? או שיש אלטרנטיבות טובות יותר בתחום הטכני?

פורסם

אני מאחל לך רק בריאות. :D

:hizuk:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים