פורסם 2009 בספטמבר 2716 שנים בתור אחד שעשה את הראינוות אוכל לומר לך מה הם רוצים.סליחה על הביטוי כלבים ממושמעים שתמיד מחייכים גם אם אני אצא עליך ועל אמא שלך וכול השיחה אקרא לך מפגר אתה תצתרך לחייך ולהציע לי הטבות.ותמיד הלקוח יהיה צודק ואתה תהיה המטומטם במיוני כמובן שהם רוצים מישהו שולט אבל נותן גם אוזן קשבת לסביבה יש כל מיני משחקי קבוצה שמה שחשוב זה לא התוצאה אלה השיתוף שלך בחבר'ה ושאתה יודע להביע עמדה וכמו שאמרתי להקשיב.אז אם אתה רוצה להתקבל לתפקיד תתיחס למה שאמרתי בהצגה לפני כולם תהיה קצר חד לא מענין אותם שעבדת מלצר ב X מקום [כמו רבים שאמרו שהיתי איתם אתה הולך לעסוק בתמיכה טכנית],.ואלכס צודק לא יודע כמה מכם היו במיונים אבל הם מרשים לעצמם להעיף על ימין ועל שמאל חבר'ה אפילו טובים שלא מתנהגים כישראלי המצוי בעל התכונה הדורסנית ובמשחקי קבוצה היו שקטים והם התעופפו על זה .אני אישית רציתי תמיד לנסות דוקא לשקטים במשחקי קבוצה לשתף אותם מה שלא צלח כי אחד [אני] מול עשרה -ה2-3 שקטים לא יעזור לשתף אותם בשיחה.אתן לך שאלה ממבחן של מיונים של פלאפון ותבין למה זה ללקק לחבר'ה את הצורה."אם יהיה לי רכב עם לוגו של פלאפון אני... התגאה/לא ישנה לי וכו'.בכל מקרה לי אישית זה לא התאים בגלל זה עשיתי backoff מכל עניני השירות הטכני מול לקוחות ישראל להיום.
פורסם 2009 בספטמבר 2716 שנים אני עבדתי במוקד שעשה ראיונות ולא מרכזי הערכה, ושם היה כל כך קל להתקבל שזה עצובמקום אחר שכן היה לי מרכז הערכה האנשים שבאו לשם היו כל כך מפגרים שלא להצליח במרכז הזה היה יותר קשה מלהצליח
פורסם 2009 בספטמבר 2716 שנים מחבר זה באמת קצת מעצבן שלרוב הלקוחות הישראליים יש דפיקה בשכל ואו שהם נולדו עם איי קיו של 75 או שהם עושים את זה בכוונהכשאני פונה לתמיכה טכנית של 014 והתומך קולט שאני מבין עיניין ישר לו הקלהאבל מה לעשות אם הלקוח לא תמיד צודק אין כסף לחברה
פורסם 2009 בספטמבר 2716 שנים קצת הלכתי לאיבוד בדיון...אז עבודה בתמיכה טכנית לארח הצבא היא ראיון טוב? או שיש אלטרנטיבות טובות יותר בתחום הטכני?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.