עבור לתוכן

אחריות ל 2209WA

Featured Replies

פורסם

שלום לכל מודאגי האחריות.

לפני שקניתי את ה 2209WA פניתי במייל לדל ישראל עם הרבה שאלות בקשר לסוגית האחריות.

בהמשך למייל שלי, התקשר אלי מר אשר צורף מיעל פתרונות משולבים ואמר שנתבקש ע"י דל ישראל לתת לי את התשובות.

http://services.yaelsoft.com/

מר צורף אמר לי :

1. פונים לתמיכה של דל טל' 1-809-444-688.

2. מוסרים את מספר השרות=SERVICE TAG (המספר שמופיע בכרטיס הנישלף וגם במדבקה שעל האריזה).

3. איש התמיכה מנסה לעזור טלפונית או פותח כרטיס/מספר שרות ומעבירו ליעל פתרונות.

4. יעל פתרונות יוצרים קשר כדי לתאם ביקור בבית.

זה מה שאני הבנתי.

מקווה שלא יהיה צורך.

אני פעלתי לפי שני הסעיפים הראשונים ואמנם המסך אותר ואושר ככזה שנמצא באחריות.

מאחר והמסך בסדר ואין לי צורך בשרות כלשהו - לא היתה לי הזדמנות להעמיד במבחן את ההמשך.

לסיכום, אני הבנתי שהשרות במסגרת האחריות נעשה בבית הלקוח וכפי שאמר לי מר צורף: "ברוב המקרים מחליפים את המסך".

אוקיי, עד כאן.

מי שיכול להוסיף הבהרות מוזמן.

למען הסדר אוסיף: אני קניתי את המסך אצל פנדה.

בברכה :jump:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים