עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

עזרה עם ספקית אינטרנט

Featured Replies

פורסם

סיימתי את החיוב שלי עם 012 ואמרתי להם שאני רוצה להתנתק ואם יש להם להציע לי איזה חבילה יותר משתלמת.

היא הציעה לי חבילה ב10 שקלים פחות, אמרתי לה נראה ושאני אדבר איתה כבר בערב. התקשרתי לנטוויז'ן והציעו לי חבילה הרבה יותר משתלמת מ012 אז אבל בתנאי שנסגור את זה בשיחה הזאת. אמרתי מעולה וסגרנו עסקה, קבלתי שם משתמש וסיסמא.

התקשרתי לאבא שלי שעל שמו המנוי ב012 ובקשתי ממנו לנתק אותנו ב012.

כאשר הוא התקשר לנתק הם הציעו לנו חבילה הרבה הרבה יותר משתלמת מנטוויז'ן ומהצעה הקודמת שלהם בכלל (משהו כמו 120% הבדל).

בררתי טיפה ולפי חוק זכויות הלקוח יש לנו אפשרות לבטל עסקה טרם עברו 48 שעות אבל המוקדנית בנטוויז'ן אמרה שהחוק לא חל על אמצעי תקשורת.

השאלה עכשיו מה עושים? אתם מכירה פירצה כל שהיא? אשמח אם תעזרו לי.

יובל

פורסם

קודם כל, הייתי מברר את מה שאמרה אותה נציגת שירות ("החוק לא חל על אמצעי תקשורת"), כי יכול להיות שזה פשוט שקר (בזדון או בשגגה).

דבר שני, יש חשבון אחד שתמיד עובד בסוף:

(משכורת של נציג שירות) כפול (סך הזמן שאתה מבלה איתם בטלפון בניסיון לבטל את העיסקה) = (עלות הטיפול בך)

אם עלות הטיפול בך גבוהה מההכנסה שלהם ממך, אז בחשבון פשוט הם מפסידים עליך כסף.

ראיתי כבר מספר אנשים שהדרך היחידה שלהם להתנתק היתה זו, ושמעתי כבר מספר מנהלים בכירים באחת הספקיות מודים כי בסופו של יום החשבון הזה הוא מה שקובע.

הבעיה, כמובן, ששני הצדדים יוצאים נפסדים - כולל אותך, שמבלה זמן רב בשיחות טלפון עם המוקד.

פורסם

אם כבר קיבלת מהם שם-משתמש וסיסמה החוק לא חל עליך.

ברגע שקיבלת שם-משתמש וסיסמה, בין אם התחברת או שלא, החוק רואה בך כמי שקיבל את השירות ולכן אינו זכאי לביטול (לא ע"פ החוק בכל מקרה).

עוד דבר,

הבדל של 120% זה אומר שהם משלמים לך כל חודש ע"מ שתגלוש...

פורסם
  • מחבר

אממ כן התבלבתי. ההבדל הוא 60%

פורסם

צ'פר את הקוראים במחיר שקיבלת ולאיזו מהירות...

פורסם

^1+

אתה אומר שקיבלת חבילה שלא אומרים לה לא ואפילו לא משתף? :nixweiss:

פורסם

תעיף אותם תתחבר ל018,בלי יתחיבות

פורסם
  • מחבר

אני מעדיף כרגע שלא להכניס מחירים.

אשמח לעוד עצות

פורסם

:pissed:

מי ישמעעעעע אם תגיד לנו מה המחיר שקיבלת יבטלו את ההצעה :kopfpatsch:

לא סובל אנשים כמוך שפותחים תא'רד בסיגנון כזה מבקשים עזרה אבל לא נותנים בחזרה :mavet:

פורסם

התקשרתי לנטוויז'ן והציעו לי חבילה הרבה יותר משתלמת מ012 אז אבל בתנאי שנסגור את זה בשיחה הזאת. אמרתי מעולה וסגרנו עסקה, קבלתי שם משתמש וסיסמא.

כנראה נציג לחוץ ליעד החודשי שלו אם שיקר לך ככה בפנים :)

פורסם

טוב תתחבר לעצמך,תבדוק אם יש אינטרנט

פורסם

טוב תתחבר לעצמך,תבדוק אם יש אינטרנט

איזה מצחיק אתה..חח.ואייי(אני ציני!)

לנושא: נראה לי שתישאר עם החברה שהתחברת אלייה...

זה עדיף...המחיר בסדר לפי מה שאתה אומר...למה אתה צריך את כל הטירטורים האלה?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.