עבור לתוכן

TMS&FOX נפרדים!!

Featured Replies

פורסם

באתר TMS&FOX ישנה הכותרת הבאה :

" מאחלים שנה טובה ומתוקה ולקראת החגים הבאים עלינו לטובה ... " ;D

מעניין, יכול להיות שהחברה שם לא קראו את ההודעה באתר TMS ? :smile1:

מכיוון שהשעה מאוחרת ואין נציג רישמי לשאול, הדברים מעורפלים.

צריך לברר מי בוחש בקלחת ...

  • תגובות 34
  • צפיות 4.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

שלום לכולם,

המידע הוא נכון אך חלקי, ישנם מספר בעיות ניהול בין השותפים ואנו דנים בימים אלו בהליכים לפתור אותן בהקדם האפשרי.

לגבי הזמנות בעבודה \ הזמנות שבוצעו וחלקן אף שולמו אך עדיין לא סופקו :

אנו מטפלים בנושא ע"מ שכל הלקוחות יקבלו את הציוד כבר בימים הקרובים (בתחום הזמן שהובטח להם ללא עיכובים) כך שהחילוקי דעות בין השותפים לא ישפיעו על הלקוחות אשר נתנו בנו את אמונם ושילמו את מיטב כספם ע"מ לרכוש מחשב מאיתנו.

לגבי שירות

לקוחות שקנו ציוד לפני האיחוד יקבלו שירות בחנות אשר רכשו בה.

לקוחות שקנו מחברת האיחוד TMSFOX יקבלו מבחינת TMS שירות מלא לדברים, אינני יכול לתת הודעה בשם FOXPC אך מניח שהתשובה תהיה זהה.

יתכנו זמנים במהלך השבוע בהם לא תהיה תשובה בחנות של TMS (סניף חיפה של האיחוד - אינני יכול לפרסם מספר טלפון אך הוא רשום באתר החברה).

לקוחות אשר מעוניינים לבצע הזמנות חדשות מתבקשים להמתין מספר ימים כיוון שאיננו מעוניינים לקבל הזמנות תוך כדי פתירת המחלוקות ע"מ למנוע אי סדרים מול לקוחות.

הזמנות שבוצעו מאתמול (יום ראשון) והילך באתר TMSFOX.CO.IL הינן באחריות תפעולית של FOXPC בלבד. לנו כTMS אין גישה למידע הנ"ל נכון לעכשיו.

בכל שאלה \ בקשה ניתן לפנות אלינו בדוא"ל tmshop@tms.co.il או help@tms.co.il

בברכה,

גיא גרניט

מנהל כללי

טי.אם.אס שירותי מחשוב בע"מ

פורסם

שלום לכולם,

המידע הוא נכון אך חלקי, ישנם מספר בעיות ניהול בין השותפים ואנו דנים בימים אלו בהליכים לפתור אותן בהקדם האפשרי.

לגבי הזמנות בעבודה \ הזמנות שבוצעו וחלקן אף שולמו אך עדיין לא סופקו :

אנו מטפלים בנושא ע"מ שכל הלקוחות יקבלו את הציוד כבר בימים הקרובים (בתחום הזמן שהובטח להם ללא עיכובים) כך שהחילוקי דעות בין השותפים לא ישפיעו על הלקוחות אשר נתנו בנו את אמונם ושילמו את מיטב כספם ע"מ לרכוש מחשב מאיתנו.

לגבי שירות

לקוחות שקנו ציוד לפני האיחוד יקבלו שירות בחנות אשר רכשו בה.

לקוחות שקנו מחברת האיחוד TMSFOX יקבלו מבחינת TMS שירות מלא לדברים, אינני יכול לתת הודעה בשם FOXPC אך מניח שהתשובה תהיה זהה.

יתכנו זמנים במהלך השבוע בהם לא תהיה תשובה בחנות של TMS (סניף חיפה של האיחוד - אינני יכול לפרסם מספר טלפון אך הוא רשום באתר החברה).

לקוחות אשר מעוניינים לבצע הזמנות חדשות מתבקשים להמתין מספר ימים כיוון שאיננו מעוניינים לקבל הזמנות תוך כדי פתירת המחלוקות ע"מ למנוע אי סדרים מול לקוחות.

הזמנות שבוצעו מאתמול (יום ראשון) והילך באתר TMSFOX.CO.IL הינן באחריות תפעולית של FOXPC בלבד. לנו כTMS אין גישה למידע הנ"ל נכון לעכשיו.

בכל שאלה \ בקשה ניתן לפנות אלינו בדוא"ל tmshop@tms.co.il או help@tms.co.il

בברכה,

גיא גרניט

מנהל כללי

טי.אם.אס שירותי מחשוב בע"מ

אני לא יודע לגביי tms .

רכשתי מחשב לפני כחודש ממכם, וכאשר לא עמדתם בעסקה, השירות שלכם השתנה ב 180 מעלות,פניתי גם אליך באימייל גיא גרניט, וגם תשובה ממך לא שמעתי.

ואת תגובתי המלאה אני עוד ארשום.

עשיתי טעות שרשכתי אצלכם, ואני מצטער על כל רגע.

איפה נשמע שמנהל חברה(לפחות ככה טל הציג את עצמו).טורק טלפון לבן אדם מבוגר.

----------------------------------------------------------------------------------

[עריכה]

לאחר בירור קל, התברר לי שמוקד הבעיה היא הבעלים של FoxPc, שמתיחס ללקוחות באופן מזלזל,באופן שלא פגשתי מימי(ובמיוחד מאדם בתפקידו,בנוסף שהוא משקר ללקוחות,נובח, לא סבלני וכו').

כל ביקורת רעה שנכתבה, מיועדת ישירות ל- FoxPc ולא לTMS.

פורסם

חבל שאין TMS בהרצליה

פורסם
  • מחבר

שלום לכולם,

המידע הוא נכון אך חלקי, ישנם מספר בעיות ניהול בין השותפים ואנו דנים בימים אלו בהליכים לפתור אותן בהקדם האפשרי.

מה זה: "נכון אך חלקי"? הרי פרסמתם באופן רשמי באתר שאתם נפרדים.. אז על מה אתם צריכים לשבת? הרי ההחלטה לא נפלה היום.

פורסם

אני לא יודע לגביי tms .

רכשתי מחשב לפני כחודש ממכם, וכאשר לא עמדתם בעסקה, השירות שלכם השתנה ב 180 מעלות,פניתי גם אליך באימייל גיא גרניט, וגם תשובה ממך לא שמעתי.

ואת תגובתי המלאה אני עוד ארשום.

עשיתי טעות שרשכתי אצלכם, ואני מצטער על כל רגע.

איפה נשמע שמנהל חברה(לפחות ככה טל הציג את עצמו).טורק טלפון לבן אדם מבוגר.

אני לא מכיר את המקרה אך מסכים איתך שהוא לא תקין, יש בחברה 2 אנשים שקוראים להם טל, אחד מנהל טכני (טל כץ AKA XVERTIGO) והשני טל קמה שהוא מFOXPC ואחד הבעלים בTMSFOX, אינני יודע פרטים אם אתה מעוניין שאני אטפל במקרה תשלח לי הודעה פרטית כולל פרטים על הרכישה ומה היתה או עדיין הבעיה ותקבל ממני תשובה,

אתה אומר ששלחת לי מייל, יכול להיות שלא ראיתי אותו כי אני מקבל כמה עשרות מיילים ביום, זה לא תירוץ אלא הסבר.

אין זה בשביל לשנות את דעתך על החברה או השירות אלא כדי לתת לך את מה שמגיע לך כלקוח.

עריכה : קיבלת את ההודעה הפרטית שלך ועניתי לך בהרחבה, הנושא איננו רלוונטי לדיון ונוכל לנמשיך את הטיפול כמו שהסברתי בהודעה.

[br]פורסם בתאריך: 14.09.2009 בשעה 22:29:01


מה זה: "נכון אך חלקי"? הרי פרסמתם באופן רשמי באתר שאתם נפרדים.. אז על מה אתם צריכים לשבת? הרי ההחלטה לא נפלה היום.

אני לא יכול לפרט כרגע, מבטיח שיהיה מידע נוסף וסופי אנו נעדכן לקוחות

את התגובה שלי רשמתי פה כי התחילו שאלות ומגיע ללקוחות לדעת איפה הדברים עומדים.

פורסם

קצת סבלנות חברה, אני מקווה שהתמונה תתבהר בהמשך השבוע.

פורסם

:yelclap:קולולולולו ;D

לפחות עכשיו תהיה יותר תחרות מאשר העלאת מחירים ששניהם התאחדו.

פורסם
  • מחבר

אז קודם הייתם צריכים "להבהיר את התמונה" ואז לצאת בבאנר באתר שאתם נפרדים..ולבלבל את כל מי שהזמין ומזמין ויזמין באתר, כי לא כל כך ברור מאיפה ניתן להזמין(אם בכלל) ומי ערב להזמנה.

לצאת בצורה כזאת עם הפניה ב-URL לזה שאתם נפרדים/נפרדתם, ולאחר שיש שמועות ועובדות לבוא ולומר : "רגע חברה..תזמינו..הכל כרגיל התמונה תתבהר.." זה:

ממש לא רציני!

פורסם

דבר ראשון, איפה ראית שרשמתי (ואתה עוד מוסיף גרשיים לציטוט!) - תזמינו, הכל כרגיל ??

אני רשמתי שאני מקווה שהתמונה תתבהר בהמשך השבוע וגיא בפרוש רשם (והא לך ציטוט מדויק) "לקוחות אשר מעוניינים לבצע הזמנות חדשות מתבקשים להמתין מספר ימים כיוון שאיננו מעוניינים לקבל הזמנות תוך כדי פתירת המחלוקות ע"מ למנוע אי סדרים מול לקוחות."

הדבר גם מוסבר טלפונית לאנשים שמעוניינים להזמין או באים לחנות.

דבר שני, לא צריך להתלהם, שמור על תרבות דיון בבקשה!

פורסם
  • מחבר

זה מאוד קל להסיט את הנושא..טוב אתם מתפרקים וצריך לתת תירוצים.

עובדה היא שרק לאחר שהועלו בפורומים הנושא באתם ומיד יצאתם באימרות ובכתובים לאי הבהירות.

החלטה כזאת לא נופלת ביום ולא ביומיים..השארתם את האתר המשותף "רגיל" ואילו באתר שלכם לשעבר (TMS) הוצאתם הפניה והודעה על הפירוק, זאת לא דרך ללקוחות שהזמינו והייתי מעיז אפילו לומר הטעיה וניסיון לרכוש עוד כמה לקוחות שעכשיו יותר מבולבלים מהבילבול שהיה כשהתאחדתם, שהוא לכשעצמו העלה תהיות רבות.

דוקא אתם הייתם עם השם הטוב ואילו שותפכם ולמי שמכיר ושמע על הבעלים שלהם ידע שזה עיניין של זמן.

אז מה הקישקוש הזה על: נודיע על ההתפתחות וכל מיני כאלה (אני לא מכניס גרשיים כי אתה עוד להתפס לקטנות..), הרי יש הודעה רשמית באתר שלכם! אז אולי על זה תתן הסבר או שעדיין לא החלטתם על פירוק..ואז אני ממש מבולבל.

גם עתה ממש ברגעים אלו האתר המשותף עובד כרגיל! אם אתה שואל אותי..זאת הטעיה מכוונת לכאורה ועליכם להוריד מיד ולתת WEBALLIAS לאתר שמודיע שאינכם פועלים, ואני ממש לא מתלהם, אבל חשובים לי הלקוחות והאנשים בפורום, ןבפרט ובמיוחד שאתה חלק מצוות HWZONE!!

שנה טובה,

שיר

פורסם

אם היית טורח לקרוא את מה שרשמתי כמו שצריך אז הייתי רואה שרשמתי שהניהול של האתר TMSFOX הינו בידיים של FOXPC כרגע ולנו כTMS אין גישה לנתונים, לכן זה נחמד שאתה רוצה שיורידו את האתר או לפחות יפרסמו הודעה רישמית וגם אני ניסיתי לבצע את זה איך אין הדבר בהישג ידי נכון לרגע זה.

כTMS אנחנו מנסים לעדכן את הלקוחות במה שאפשר ולהבטיח שאנחנו נעשה הכל כדי שכולם יקבלו מה שהם צריכים בזמן וימשיכו לקבל שירות מTMS

אינני יכול לבצע החלטות או לתת הצהרות בשם FOXPC או לפרסם הודעה באתר TMSFOX נכון לעכשיו.

אני מאמין שאחרי 7 שנים שאנחנו משרתים לקוחות בנאמנות אנחנו זכאים לקבל קצת קרדיט שלמילה שלנו כTMS ובמיוחד שלי כבעלים של החברה תהיה משמעות אצל הלקוחות בכלל ולקוחות הפורום בפרט.

פורסם

אם היית טורח לקרוא את מה שרשמתי כמו שצריך אז הייתי רואה שרשמתי שהניהול של האתר TMSFOX הינו בידיים של FOXPC כרגע ולנו כTMS אין גישה לנתונים, לכן זה נחמד שאתה רוצה שיורידו את האתר או לפחות יפרסמו הודעה רישמית וגם אני ניסיתי לבצע את זה איך אין הדבר בהישג ידי נכון לרגע זה.

כTMS אנחנו מנסים לעדכן את הלקוחות במה שאפשר ולהבטיח שאנחנו נעשה הכל כדי שכולם יקבלו מה שהם צריכים בזמן וימשיכו לקבל שירות מTMS

אינני יכול לבצע החלטות או לתת הצהרות בשם FOXPC או לפרסם הודעה באתר TMSFOX נכון לעכשיו.

אני מאמין שאחרי 7 שנים שאנחנו משרתים לקוחות בנאמנות אנחנו זכאים לקבל קצת קרדיט שלמילה שלנו כTMS ובמיוחד שלי כבעלים של החברה תהיה משמעות אצל הלקוחות בכלל ולקוחות הפורום בפרט.

מסכים איתך.

למרות שאני לא לקוח של החברה הזאת (TMS) אני יכול להגיד שלפי לקוחות שלהם השירות הוא לרוב טוב והכי חשוב אמין, אני לא חושב שצריך לתעסק בתפל!

פורסם
  • מחבר

אני מקווה שהבנת שהשם שלכם טוב יותר מ"השותפים", ואם לא אז אדגיש זאת:

התפלאנו שהתחברתם אתם בכלל..!! ואתה יכול לראות ולחפש בפורומים שכולם..טוב אולי 99% היו מאוכזבים מעצם האיחוד. היו לא מעט תלונות על FOX שהם גם גלובל.. ;D והשם שלהם בשירות ויבוא לא היה מהמזהירים בלשון המעטה.

ואנא..אני לא טיפש ואל תכתוב :"אם היית טורח.." לא מכובד, אני מספיק שנים כאן.

פורסם

מעניין מה התגובה של FOX לכל העסק, כרגע אנחנו שומעים רק את הצד של TMS.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים