פורסם 2009 בספטמבר 1116 שנים היי,אתמול עמדתי בפקקים, עצרתי תוך כדי כשהרמזור התחלף לכתום כדי לא לחסום את הצומת, מישהי שנהגה מאחורי לא שמה לב ונכנסה בי.לא קרה הרבה נזק לרכב, אצלי הבגאז קצת התרומם והפח שלו התעקם, והפגוש האחורי התעקם קצת, וקצת נפרד משאר הרכב. (לא משהו קריטי)אצלה הפגוש הקדמי נדפק קצת, ונראה שזה הכל פחות או יותר.החלפנו פרטים, צילמתי תמונות של הרכבים והמכות, אבל עדיין לא יצרתי קשר עם חברת הביטוח בגלל שההורים שלי בחו"ל ואני לא רוצה להתעסק עם דברים שאני לא מבין בהם, וגם לא להפריע להם באמצע הטיול עד שהם יחזרו בעוד כמה ימים.אז כמה שאלות - 1. הזמן שבו אני יוצר קשר עם חברת הביטוח הוא קריטי?2. איך בכלל אני מגיש את התביעה? ומה הוא התהליך פחות או יותר?תודה!
פורסם 2009 בספטמבר 1116 שנים אם לא הבנת מה השימוש של סוכן ביטוח (רמז-לענות על שאלות בנושא הביטוח) אולי באמת כדאי שתחכה כמה ימים עד שאמא ואבא יחזרו
פורסם 2009 בספטמבר 1116 שנים מחבר הבנתי פחות או יותר, רק שאני לא בטוח שתמיד הכי כדאי ללכת לביטוח, והבנתי שלפעמים יש סיבות שבגללן לסגור את הטיפולים בלי הביטוח, אלא פשוט אחד מול השני.בכל מקרה, אם זה לא קריטי לדווח על זה מיד, אז באמת אני מעדיף שההורים שלי יטפלו בזה, אני רק צריך לדעת אם זה קריטי או לא, ואם כן אז למה..
פורסם 2009 בספטמבר 1116 שנים קרה לי מקרה דומה לפני חודש. (פגעו בי מאחור)בהתחלה ניסינו לסגור בלי לערב ביטוח (כי אני בן אדם טוב) בגלל שהשתתפות עצמית שלו היא 1800 ש"ח ,רכב מהשכרה.אבל הלכנו למוסך והנזק היה 3K אז כבר לא משתלם לא לערב ביטוח.אצלי לא ראו בכלל את הנזק,רק הבגאז' לא נסגר כמו שצריך והטמבון התעקם קצת,אבל אחרי פירוק של הרכב הנזק לא היה קטן,אז אל תשפוט את הרכב חיצונית קח למוסך פחחות לחוות דעת.אני הפעלתי את הביטוח אחרי כמה ימים, אז אין לך מה לדאוג.
פורסם 2009 בספטמבר 1116 שנים כי אם סכום הנזק הוא פחות מסכום ההשתתפות העצמית + העדר תביעות (לפעמים מחושב אפילו שנתיים אחורה), יוצא שאתה תפסיד כסף אם תפעיל ביטוח.
פורסם 2009 בספטמבר 1116 שנים שנתיים? לפי מה שאני יודע זה 4 שנים.אגב, לא אמורה להיות שום בעיה לעדכן את הסוכן ביטוח, העדר תביעות זה כנגד תביעות, לא כנגד תאונות. כלומר, מקסימום לא תתבע את הביטוח, זה שהוא ידע מזה שאוטו עבר תאונה לא משפיע. אלא אם זה תאונה קשה שאז במקרה של טוטל לוס בעתיד הוא יחשב ערך שוק נמוך יותר בגלל התאונה בעבר. שזה לא משפיע כי בעיקרון, כי הנזק של תאונה, מעבר לעלות התיקון והחלקים, כולל גם אובדן ערך.
פורסם 2009 בספטמבר 1116 שנים זה רק אני, או שאם הנהג השני אשם בתאונה (כניסה מאחור ב-99% מהמקרים היא אשמת הנהג מאחור - לא שמר מרחק) צריך לתבוע את הביטוח שלו (כמובן בהנחה ויש לו צד ג', אחרת תובעים את הנהג עצמו). במקרים כאלו אין שום השתתפות עצמית מצדכם אפילו אם אין לכם ביטוח מקיף.
פורסם 2009 בספטמבר 1116 שנים נתקלתי בחברות שמחשבות שנה ושנתיים, עדיין לא נתקלתי בחישוב של 4 שנים אחורה, אבל זה בהחלט אפשרי...qwerty1987, בגדול אתה צודק, אבל לאחרונה, ע"מ להקל את העומס על בית המשפט, השופטים נוהגים לגזור על כל צד את הנזקים שלו, ביחוד כשיש רשלנות תורמת של הצד התובע (מהירות שגבוהה ממה שקבוע בחוק למשל...).ומיני, ברוב חברות הביטוח זה שירות שהם מעניקים למבוטחים שלהם, עד כמה שאני יודע, רובם לא מחשיבים את זה כ"תביעה".
פורסם 2009 בספטמבר 1116 שנים תפנה לסוכן הביטוח שלך. הצד שעדיף לו להימנע ככל האפשר מלערב ביטוח הוא הצד הפוגע ולא הנפגע (היות שהתביעה תצא מהביטוח שלהולא משלך).
פורסם 2009 בספטמבר 1116 שנים בפעם הבאה, לפני שאתה עוצר תן מבט חטוף למראה האחורית, ובכל מקרה אם אתה רואה שאתה לא מספיק לעצור לפני שנהיה כתום, עדיף שתעבור.
פורסם 2009 בספטמבר 1116 שנים בפעם הבאה, לפני שאתה עוצר תן מבט חטוף למראה האחורית, ובכל מקרה אם אתה רואה שאתה לא מספיק לעצור לפני שנהיה כתום, עדיף שתעבור.ממש, אבל ממש לא!זה נכון שיש מיקרים שעדיף לחצות צומת בכתום מאשר לעצור בחרקת בלמים, אבל זה משתנה מצומת לצומת ומשעה לשעה.כמו שאתה "גונב" את הירוק כשאתה חוצה בכתום, מהצד השני יש אולי נהג ש"גונב" את האדום ומתחיל לחצות את הצומת בכתום, התוצאה הברורה, אתה והוא מתנגשים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.