מחפש נייד לסטודנט+שימושים בסיסים ב5K - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש נייד לסטודנט+שימושים בסיסים ב5K


Guy950

Recommended Posts

שלום לכולם :)

אני טס החודש לתאילנד לטיול לפני שאני מתחיל ללמוד בתור סטודנט, וחשבתי לעצמי לקנות שם נייד אחרי שכמה מחבריי כבר ביקרו בתאילנד וקנו שם מחשבים ניידים זולים של שמתפקדים לא רע. אבל הבעיה היא שאני לא כ"כ חובב את .

אז ככה, איזה חברות\מותגים אתם ממליצים לי לבחון בתאילנד ואם אפשר לדעת איזה מחשבים יהיו מומלצים בכללי לסטודנט? אני לא מבין כ"כ בחומרה של לכן אני מעדיף לעשור מחקר לפני ואני צריך שתעזרו לי למצוא מחשבים טובים ואני אשתדל למצוא אותם בתאילנד או שבסופו של דבר אני אקנה אותם בישראל.

השימושים שלי הם פשוטים, , ואינטרנט. מדי פעם אני מתכוון להריץ בהפסקות איזה משחק קל, לא משחקי COD וGTA, אלא סתם משחקים קלים מאוד. וגם כנראה שטויות של הלימודים, אני הולך ללמוד הנדסה אז כנראה שנצטרך שימוש בתוכנות או משהו.

הדרישה שלי מהמחשב זה שיהיה בו מעבד חזק, 2 ג'יגה ראם לפחות, לא ישקול כמו אבן וכמובן שיהיה לו קירור נורמלי. התנסיתי במספר בעבר וכולם פשוט רתחו עד שמאחד מהם קיבלתי כוויה ממששית, ואני ממש לא רוצה את זה שוב.

התקציב ההתחלתי הוא 3K אבל אני מתגמש ל5K, אבל מעדיף לראות גם אופציות זולות.

מה שכן שאלה, איזה חברות מציאות שידרוגים לWIN7 ואיך זה בידיוק עובד? אני שולח את המחשב למעבדה או שאני יכול להתקין לבדי? התיכנון העיקרי זה שיהיה למחשב WIN7, אני יכול להתקין וכו' לבדי.

תודה, גיא.

אם סיבכתי את ההודעה או את הדרישות שלי אשמח להערה.

עידכון, אני גם מחפש לקנות מחשב נייד נוסף בשביל אמא שלי, השימושים שלה הם רק ואינטרנט אבל מה שכן היא מציגה המון מצגות ומחברת הרבה למקרן ככה שצריך כרטיס מסך חזק או שכרטיס\מחשב סטנדרטי יכול לשרת אותה נאמנות? אני לא מעוניין לקנות לה מחשב נטבוק.

התקציב למחשב השני הוא 2-3K

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נא להכניס תקציב לכותרת בהתאם לחוקי הפורום.

בשוק של תאילנד אני לא מתמצאת כלל ולכן אין לי יכולת להמליץ על משהו ספציפי. מה שאני כן ממליצה זה שתתמקד במחשבים קטנים יחסית שיתאימו לסטודנט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע לגבי תאילנד אבל בארץ מצאתי את המחשב הבא:

מחשב נייד Inspiron 1545

ניתן להשיג בצבע שחור אדום וכחול.

מעבד:

Intel Core2Duo Processor T6400 2.0Ghz

זיכרון פנימי:

2GB 800MHz

דיסק קשיח:

320 GB במהירות 5400rpm

מסך:

15.6" Widescreen XGA with Truelife LED

ברזולוצייה 1366x768

צורב DVD:

Double Layer

כרטיס גרפי:

Intel® Integrated Graphics Media Accelerator 4500HD

תקשורת אלחוטית:

Intel WiFi 802.11a/b/g Wireless

מצלמת מובנת

1.3 MegaPixel

מערכת הפעלה:

Windows Basic - Hebrew

כניסות:

USBx3, VGA, RJ-45, ExpressCard34, Line-In, Line-Out, 7in1 Media Card Reader

אחריות:

3שנים באתר הלקוח ע"י

מחיר בארץ (באג => שהם עוד יקרנים ויש מצב למצוא אותו ביותר זול): 4200 ש"ח.

ד"א: יש לי את המחשב הזה בגרסה הישנה יותר (עם מעבד ומסך פחות טובים) ונהנתי ממנו מאוד והוא תאם לכל צרכיי: , ואפילו תוכנות עריכת של אדובה (אם אתה מכיר פרמייר שהיא כבדה ודורשת הרבה בהחלט).

בהצלחה.... :)

אביב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

avivgenius, תודה, אני אבדוק את המחשב.

נוחה מאיזו בחינה?

מהבחינה שתחזיק מעמד הרבה זמן בלי צורך לרוץ לחנות מחשבים ולתקן אותה. זה כל מה שאני מצליח לחשוב, אני גם אומר לעצמי מהבחינה שתעבוד חלק לאורך זמן ולא תתחיל לקרטע כשהחלקים יתחילו להתיישן אבל זה נכלל במה שאמרתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על נוחות מסוג זה אין טעם למליץ על מותג. כל דגם נמדד בפני עצמו והעובדה שדגמים מסויימים שייכים למותג מסויים לא מעידה בדר"כ שיש להם רמת אמינות דומה או איכות דומה. כמו כן, מזל רע יש תמיד ואין חברה שלא תמצא אנשים שנדפקו עם המחשבים שלה. זה סיכון שקיים בכל המותגים.

אם אתה רוצה לכוון במדויק יותר, ניתן לומר שסדרות עסקיות (בכל החברות) נוטות להיות בעלות איכות ועמידות גבוהה יותר מאלו של סדרות צרכניות. אין לי מושג אם המחירים בתאילנד יאפשרו לך לרכוש מחשב עסקי או לא, בארץ התקציב שלך יהיה קצת נמוך בשביל זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי, אז כשאני אבקר בתאילנד אני כבר אבדוק את האפוציות שם. באמת בעייתי לבקש עצות על מוצרים בתאילנד שהם לא פתחו שום אתר שיכול לשמש להשוואת מחירים או מוצרים.

בכ"מ תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...