פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים מחבר ^ תודה על הניקיוןעדכון מצב:התקשר אלי בבוקר טכנאי של הוט "אני פה למטה, אתה לא רוצה לסיים עם זה?" לא!התקשר אלי לפני שעתיים וחצי בחור שטען שהוא מ"בקרת איכות"הוא אמר לי שלפי מה שרשום אצלם במחשב ההתחיבות היא לשנה, אין דמי התקנה ואין איזכור ל VOD חינם, הוא יכול לתת לי 4 חודשים VOD חינם וזה הכי הרבה שאפשר לקבל מ HOT, כמו כן אין איזכור לשני ערוצים חינם. הוא שאל אותי אם אני עדיין רוצה לבטל את העיסקה, למרות שההתחיבות לשנה, אמרתי לו לשלוח לי את החוזה במייל עם כל הסעיפים, "אין בעיה אין בעיה" ובנתיים לא קיבלתי כלום. כמו כן אין טלפון בו אפשר להשיג אותו.בלי קשר התקשרה אלי נציגה אחרת של הוט שדיברה איתי לפני כמה ימים (הם נלחמים שם על העמלה כמו חיות רעבות לבשר) והציעה לי הצעה אחרת, יותר יקרה ופחות משתלמת מבחינתי, מבדיקה שביקשתי שתעשה לי, במחשב שלהם העסקה המקורית עדיין עומדת על התחייבות לשנתיים.עייפתי
פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים מחבר אתה מוזמן לבוא לדבר עם הועד בית. בחורה מאוד נחמדה, שמה תרצה, תגיד לה שאתה מנהל ראשי בזון, אולי זה ישכנע אותה לשים צלחת על הבניין.
פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים אתה מוזמן לבוא לדבר עם הועד בית. בחורה מאוד נחמדה' date=' שמה תרצה, תגיד לה שאתה מנהל ראשי בזון, אולי זה ישכנע אותה לשים צלחת על הבניין.[/quote']תאסוף חתימות מרוב הדיירים.
פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים ראיתם את האתר שהבאתי ? עובדי הוט מפרטים שם את העבודה שלהם. יש שמה סיפורים ...מנכ"ל הוט התפטר היום...בטח נמאס לו שלא באים לנתק לו את הכבלים.
פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים אתה מוזמן לבוא לדבר עם הועד בית. בחורה מאוד נחמדה' date=' שמה תרצה, תגיד לה שאתה מנהל ראשי בזון, אולי זה ישכנע אותה לשים צלחת על הבניין.[/quote']למה אתה שואל את הוועד בית?אין לך קיר חיצוני\מרפסת? אתה לא יכול פשוט להתחנף לאחד מהדיירים בקומה העליונה?
פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים כי האנטנה צריכה להיות מותקנת על שטח משותף ולהשתמש בתשתית כבלים קיימת, ובשביל זה צריך אישור של רוב הדיירים...
פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים .........מנכ"ל הוט התפטר היום...בטח נמאס לו שלא באים לנתק לו את הכבלים.באמת? כוונתך להרצל עוזר שהגיע לשם לפני חודשיים? ומה עם כל ההבטחות שלו שהוא ישנה מהיסוד את פני החברה ויביא אותה לשיאים חדשים של שירות? האם יכול להיות שהתכוון לשיאים חדשים של בזיונות?
פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים יש לי רושם שמרבית החברות הגדולות מתנהלות בשיטת מצליח, וזה מצליח להן. הם יודעים יופי שלמרבית האנשים אין סבלנות להלחם איתם על כל דבר, אנשים פה עסוקים בלהחזיק את הראש מעל המים. גועל נפש מרשים, בעיקר כל הקטע הזה של התחייבות, עוד לא הבנתי מאיפה זה הגיע בדיוק ולמה כל אזרח צריך למשכן את הנשמה שלו למינימום שנה. זכור לי שצרחתי על אינטרנט זהב (012 סמייל בימינו) שהם מחייבים אותנו יותר מדי, ושאחרי 12 שנה בתור לקוחות שלהם אין שום סיבה שנצטרך לחתום על התחייבות. יש לי רושם שלמרות שהבחורה המסכנה בשירות לקוחות אמרה 7 פעמים בלי התחייבות, זה לא ממש עזר. יש ימים שהייתי רוצה לחיות במערה, רק בשביל שכל האידיוטים האלה יפסיקו לנהל לי את החיים ולמכור את הרגלי הצפייה והגלישה שלי לחברות מסחריות אחרות.
פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים באמת? כוונתך להרצל עוזר שהגיע לשם לפני חודשיים? ומה עם כל ההבטחות שלו שהוא ישנה מהיסוד את פני החברה ויביא אותה לשיאים חדשים של שירות? האם יכול להיות שהתכוון לשיאים חדשים של בזיונות?לא, מי שהתפטר היה מנכל הוט-טלקום, שלמה מגדלהרצל עוזר הוא המנכל של הכל
פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים קרה לי משהו דומה עם יסהבעיה היא עם סוכני מכירות רמאים שמבטיחים הרים וגבעות ואחכ מעבירים לחברה חוזה סטנדרטילדעתי צריך לסגור עסקאות רק מול נציג שירות לקוחות, כאשר הם רושמים במחשב את כל הפרטים ונותנים לך מספר פנייה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.