המאבק בביטוח חובה לדו"ג - עמוד 18 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המאבק בביטוח חובה לדו"ג


y_a_n_i_k

Recommended Posts

כל אידיוט מקבל את הכסף שלו ושותק...

למה להם לפתוח את הפה?

להם יש מרצדס בחנייה, להם יש כסף לשלם ביטוח של מכוניות יקרות, להם יש כסף לשלם על הדלק היקר... את המיסים היקרים (שאולי גם חלק מהם לא משלמים).

להם יש, לנו אין.

וזה ההבדל בינינו לביניהם.

הקטע הוא שמדובר בחברות ציבוריות שרוצות להראות רווח, אין להם שום אינטרס להראות הפסד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 278
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אם הוא מקצועי ושולט טוב אין סיבה שלא ייעשה.

בוודאי שיש סיבה. הסיכון שהוא יאבד שליטה על האופנוע, יעוף על אחר ויהרוג את הנהג והנוסעים שבו (ועליו עצמו אני בכלל לא מדבר, שימות), או יגרום לתאונה בכל דרך אחת, לא שווה את הפוזה והאעלק-דאווין. בדיוק כמו שלא עושים צלחת עם האוטו באמצע הצומת.

מחזק את עמרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין להם שום אינטרס להראות הפסד...

אה, והעלאת הפרמיות לרוכבים בעשרות אחוזים (ואת הכנסותיהם בהתאמה) זה לא אינטרס?

ואח"כ האופנוענים מתפלאים למה יש להם שם רע, אם אלו האנשים שאתם לוקחים מהם דוגמה.....

תגידו, לא נמאס לכם כבר עם ההכללות? תאמין לי שאני בתור רוכב מאחל להם את אותו הדבר בדיוק אם הם עושים את זה בכביש ציבורי פתוח...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נמאס לי מכל האנשים האלה שחושבים שצריך להתנהג כמו חננה בכביש וליסוע בליסינג.

ואחר כל אתה מתפלא למה יש לכם שם של קהילת עארסווטים מפגרים שרק עושים צרות ומתפרעים על הכביש :kopfpatsch: אני מרחם על אבא שלי שהוא נאלץ להיכלל באותה קבוצה כמוכם.

"להתנהג כמו חננה על הכביש" זה נקרא "לציית לחוק".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלוואי שתמות, ערס עבריין מופרע ומטומטם.

גם לי יש איחולים:

1213982580_918107658.JPG[br]פורסם בתאריך: 5.09.2009 בשעה 20:21:21


ואחר כל אתה מתפלא למה יש לכם שם של קהילת עארסווטים מפגרים שרק עושים צרות ומתפרעים על הכביש :kopfpatsch: אני מרחם על אבא שלי שהוא נאלץ להיכלל באותה קבוצה כמוכם.

"להתנהג כמו חננה על הכביש" זה נקרא "לציית לחוק".

ווילי זה לא בהכרח אומר שאתה מופרע, ממש לא.

שתרכב על דו"ג ותהייה חלק מאיתנו אתה תקבל נקודת מבט שונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטער, אני לא מספיק פלילי ושחור בשביל זה.

מי שעושה ווילי על כביש ציבורי שיש עוד מכוניות בסביבה, ללא שום יוצא מהכלל, הוא דביל גמור שצריך להוריד מיידית מהכביש. מבחנים ופעלולים כאלו צריכים להתבצע במקום ריק לחלוטין שאושר מראש ובתיאום המשטרה/מד"א.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה, והעלאת הפרמיות לרוכבים בעשרות אחוזים (ואת הכנסותיהם בהתאמה) זה לא אינטרס?

לא

חברה ציבורית תעדיף תמיד להראות רווח על פני הפסד

אבל אל תיתן לשפיות לבלבל את המוח הקונספירציוני המעוות שלך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטער, אני לא מספיק פלילי ושחור בשביל זה.

מי שעושה ווילי על כביש ציבורי שיש עוד מכוניות בסביבה, ללא שום יוצא מהכלל, הוא דביל גמור שצריך להוריד מיידית מהכביש. מבחנים ופעלולים כאלו צריכים להתבצע במקום ריק לחלוטין שאושר מראש ובתיאום המשטרה/מד"א.

אתה טועה ומטעה.

אתה רואה כמי שעושה ווילי פושע, אבל הוא לא! (תלוי)

עוד לפני שנכנסתי לעולם הדו"ג גם אני חשבתי שזה מסוכן ושמי שעושה את זה הוא אידיוט שמסכן את עצמו אבל הבנתי שלא.

למה?

בגלל שיש סטיגמה, והסטיגמה נוצרה עקב נערים בני 16 שאין להם ניסיון והם עושים ווילי כדי להרשים את חבריהם כשלבסוף נופלים.

יש הבדל בין רוכב מקצועי לסתם אחד שלא מנוסה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא

חברה ציבורית תעדיף תמיד להראות רווח על פני הפסד

אבל אל תיתן לשפיות לבלבל את המוח הקונספירציוני המעוות שלך

למה? הרי הכסף הולך לכיס של המנכ"ל המושחת שגם תיכנן את כל הסיפור הזה... מה, לא?[br]פורסם בתאריך: 5.09.2009 בשעה 20:32:18


אתה טועה ומטעה.

אתה רואה כמי שעושה ווילי פושע, אבל הוא לא! (תלוי)

עוד לפני שנכנסתי לעולם הדו"ג גם אני חשבתי שזה מסוכן ושמי שעושה את זה הוא אידיוט שמסכן את עצמו אבל הבנתי שלא.

למה?

בגלל שיש סטיגמה, והסטיגמה נוצרה עקב נערים בני 16 שאין להם ניסיון והם עושים ווילי כדי להרשים את חבריהם כשלבסוף נופלים.

יש הבדל בין רוכב מקצועי לסתם אחד שלא מנוסה.

מעניין לי את הביצה השמאלית. ומה הוא עושה אם באותו רגע הנהג בנתיב הימני חטף התקף לב וסוטה שמאלה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תלוי במיקום שלי ובאם יש כלי נוספים בסמוך. הנקודה היא שאני(והוא כשהוא על 2 גלגלים ולא עם הגלגל הקדמי באוויר) יכול לעשות משהו באופן מיידי והוא לא יכול לעשות משהו מבלי שזה יאריך את זמן התגובה שלו במידה משמעותית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה, והעלאת הפרמיות לרוכבים בעשרות אחוזים (ואת הכנסותיהם בהתאמה) זה לא אינטרס?

תגידו, לא נמאס לכם כבר עם ההכללות? תאמין לי שאני בתור רוכב מאחל להם את אותו הדבר בדיוק אם הם עושים את זה בכביש ציבורי פתוח...

זה הרבה יותר פשוט ממה שאתה מציג את זה, אני לא מבין למה אתה מסבך את זה כל כך.

הפול מפסיד כסף על ביטוח של אופנועים, זו לא השערה או דעה, זו השורה התחתונה במאזן. גם לא מדובר על הפסדים של כמה אלפי או מאות אלפי שקלים, אלא של 216 מיליון שקל בשנה. לכן, הוא רוצה להעלות את פרמיות הביטוח של האופנוענים. כדי שהוא לא יפסיד עליהם 216 מיליון שקל בשנה.

להזכירך, את ה-216 מיליון האלו מישהו צריך לכסות - וכרגע מי שמכסה את זה הם בעלי הרכבים הפרטיים (מכיוון שעל כל אופנוען אחד יש 23 רכבים פרטיים, מספיק שכל אחד מהם ישלם 5% יותר על הביטוח שלו, ואתה מכסה את הפסדי הפול על האופנוענים), באמצעות הפרמיה שהם משלמים לחברת הביטוח שלהם - כי בסופו של דבר, כאמור, הפול הוא בסך הכל איחוד של כל חברות הביטוח ביחד, וההפסדים שלו מתחלקים בין כל החברות באופן יחסי לחלקן בפול, כפי שמתואר בדוחות הפול.

זה עיוות - אני לא רוצה לשלם יותר על הביטוח שלי, כדי שאתה תוכל ליהנות מרכיבה על אופנוע. אם אתה רוצה לרכב על אופנוע - ויש לכלי הזה יתרונות, אני מסכים - אז אתה תצטרך לשלם פרמיית ביטוח שמגלמת בתוכה את הסיכון הרב שקיים בכלי הזה, סיכון שמוכח סטטיסטית מחדש מדי שנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...