פורסם 2009 בספטמבר 316 שנים זה כבר מתחיל להעצבן זה התחיל כלפני 3 חודשים התנתק הקו חשבתי שהם עושים תיקונים או תקלה אבל אז זה חזר באותו חודש אמרתי טוב כנירה יש תקלה נתקשר לבזק (ב9 בערב אין שום חיי בבזק לא עובדים .יש בדיקה אוטומטית של הקו שהיא אמרה לי יתכן יש תקלה בקו!!! תודה רבה לבדיקה הזות לא ידעתי שיש לי תקלה ) למחרת המתנה של 15 דקות על הקו בשביל לשמוע נשלח טכני שיבדוק (שזה בסדר )ובחודש הזה כבר 4 פעמיים גיליתי שאין לי קו וזה קורה רק בערב-לילה התקשרתי לבזק אותו סיפור נשלח טכניאני השמח עים מי שהוא בפורם יכל לעזור לי אך אני יכול למצוע עים מי שהוא גנב לי את הקו או לפחות לבדוק את הקו בעצמי ? יש עוד משהוא שאני יכול לעשות? (כי בזק נירה לי חסרי עונים)
פורסם 2009 בספטמבר 316 שנים הייתה לי בעיה דומה, הטכנאי מבזק רמז לי שכנראה הוט התעסקו - מה שכן, כמה שבועות לפני כן באו אנשי הוט והאשימו אותי שאני מחובר פיראטי לכבלים, אולי זה קשור.נ.ב. שלחתי אותם קיבינימט.
פורסם 2009 בספטמבר 316 שנים אם זה נמשך 3 חודשים אז תראה את החשבוניות ותשווהובחודש הזה כבר 4 פעמיים גיליתי שאין לי קו וזה קורה רק בערב-לילה התקשרתי לבזק אותו סיפור נשלח טכניזה קורה לתקופות ארוכות בכל ניתוק?אם אתה מוצאי את הטלפון מהחשבל ומנתק את הקו זה עוזר?יש לך יס בבית והממיר מחובר לקו הטלפון?
פורסם 2009 בספטמבר 316 שנים מחבר לא ראיתי משהוא חשוד בנתיים נירה את חשבונית האחרונה בעניין הזמן הניתוק זה הרבה זמן זה יותר מכמה שעותשלשום זה קרה ב21:00 הלכתי לישון ב00:30 וזה עדין היה מנותקהתמול היה משהוא מוזר הקו התנתק ב22:00 ב23:00 חזר הקו אבל עים ראשים בקו התחברתי לאינטרנט אחרי כמה שניות זה התנתק אבא שלי רצה לבדוק משהוא במחשב ב4 בבוקר והקו היה עדין מנותקב8:00 בבוקר כבר היה קו תקין בלי ראשים יש לי יס אבל ממיר לא מחובר לקו הטלפון
פורסם 2009 בספטמבר 316 שנים לא ראיתי משהוא חשוד בנתיים נירה את חשבונית האחרונה אתה יכול להתקשר אליהם ושהם ישלחו לך פירוט שיחות/שימוש בקו תראה אם יש שיחות בשעות שהקו מנותקבכל מקרה נראה כמו בעיה שיכולה להיות לה המון סיבות וזה מצריך טכנאי שיגיעה ויבדוקעד תנסה לראות:שהמפצלים של בזק מחוברים לכל שקע של קו הטלפון
פורסם 2009 בספטמבר 316 שנים תתקשר אליהם ותשאל אותם " כמה יעלה לי להתנתק? " . ישר שאלו אותי "למה אתה רוצה להתנתק?" אמרתי להם שיש לי בעיות טכניות ואני רוצה לדעת את כל האופציות שלי לפני שאני מתקשר למתחרים. מאז שעשיתי את זה אין לי יותר בעיות בADSL . היתה בעיה בחיבור של הבניין. בגלל זה כשבדקו בחוץ הכל היה בסדר אגב לפי מה ששמעתי השירות בhot יותר גרוע מה גם שהם נוהגים להאשים את הלקוחות שלהם בגניבה.
פורסם 2009 בספטמבר 316 שנים לעלות למישהו על הקו זה לא כזה פשוט אתה צריך פיזית להתחבר אליו ואז בד"כ רואים את זה גם הטכנאים ששלחו לך בטח היו רואיםמה שכן קורה בבזק (אחת למליון, אבל אולי אתה אחד מהם) זה שיש טל\ ממטרות בשעות הערב, ואז המים משבשים את הקוויםתבקש פירוט שיחות, ככה תדע אם באמת עלו לך על הקו
פורסם 2009 בספטמבר 316 שנים להפך, זה נורא פשוט ולא צריך אפילו כלים מיוחדים, אפשר להשתמש בשטוח קטן וזה כולל רק לחבר 2 חוטים פשוטים.תמצא את ארון הבזק ליד הבית שלך, תבדוק אם הוא במקרה פרוץ או פתוח ואם יש סימני התחברות.כמו כן תשאל את הנציג אם היה שיחות בזמני הניתוקים, לא צריך פירוט שיחות כי הם יכולים לתת את המידע הזה מיידי.
פורסם 2009 בספטמבר 316 שנים מחבר היום נעשתה לי בדיקה 2 (ב1 לא נימצע דבר) כמובן לא אמרו לי מה הבעיה נעלצתי להתקשר לבזקחכיתי בדיוק שניות (כנירה בגלל שיש פניה כבר על המספר שלי ) ענה לי בחור, ששעלתי אותה מה הבעיה הוא עונה לי בקול מתנשאה אני לא הכנס איתך לשפה טכנית אבל נימצע על הקו שלך משהוא שמקצר עים המרכזיה ,הטכני לא הצליח לפטור את זה אז הוא העביר למרכזיה והם את מחר יפטרו את זה סליחההה אבל לי קצת לא הגיוני (אני בה מתחום חשמל הנדסאי חשמל) עים היה לי קצר עים מרכזיה אז כול פעם שמרכזיה משדרת אז זה אמור לקצר אותי אז למה זה קורה בערב ורק בערב (לבחור לא היתה תשובה בשיבילי והוא גם אמר זה מוזר) בנוסף שעלתי אותו אך לא נימצע הקצר בבדיקה ה1 הרי קצר של שני חוטים באותו מקום גם מפגר ישים לב גם לזה לא היתה לו תשובה זה הגיוני שזה יכול להיות הבעיה ולא הגיני למה רק בערב ולא כול יום בערב יש ימים שעובד תקין
פורסם 2009 בספטמבר 316 שנים כי הבחור שענה לך לא מבין על מה הוא מדבר. והבחור שניסה לתקן לא יודע מה הבעיה... תקרא בין השורות אצלי הסיפור נגמר בכך שהטכנאי החליף כבל בארון, לפי מה שהוא אמר הטלפון לא אמור לעבוד, אבל הוא היה מקבל צלצולים והיה אינטרנט... (ADSL) פתר את הבעיה, אבל אין לו מושג כמו שאצלך
פורסם 2009 בספטמבר 316 שנים אגב לפי מה ששמעתי השירות בhot יותר גרוע מה גם שהם נוהגים להאשים את הלקוחות שלהם בגניבה. תכלס, השירות בהוט מתחת לכל ביקורת...ניסו לחייב אותנו על ערוצים שלא הזמנו קודם לכן בכלל (אני אישית אפילו לא ידעתי על הקיום שלהם) ועל בעיות טכניות שטכנאי שלהם יצר וגם לא חזר לתקן כמו שהם הבטיחו.(הא וכן, אוטוטו עוברים ליס)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.