עבור לתוכן

סאן רוף , מותר לעשות לפי חוק?

Featured Replies

פורסם

אבירם, למה זה יפגע במבנה האוטו?

הגג נותן חוזק מבני לאוטו, הוא חלק חשוב מהאוטו, בספיגת האנרגיה בתאונה.

ברגע שאתה מוריד חתיכה משמעותית מהגג, אז ברגע שתקרה תאונה חס וחלילה, הגג יהיה חלש משמעותית ויקרוס בקלות יותר.

מכוניות עם גג נפתח השלדה שלהם מחוזקת.

אריאל

  • תגובות 59
  • צפיות 12.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם
  • מחבר

Levo, יש לי שאלה.

בתור חנון,

תוכל להסביר לי, מה הצורך הזה שיש לחנונים בשיפוץ(מודינג)

המארז במחיר יקר יותר מהמארז עצמו?

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חזקק !

(רגע ואם אני גם רוצה לעשות סאן רופ ועושה מודינג רציני מה אני ? :lol: :lol: :lol: )

אריאל

אני יודע

אבל אני סך הכל מוריד חתיכה מרובעת קטנה מקדימה

החתיכת פח הזאת זה מה שישנה את המבנה את האוטו ?

(אני לא נוגע בקורה)

פורסם

אתה צריך לבדוק את זה שתדע בוודאות, אני לא הייתי מנסה כזה דבר בלי לדעת ב100% שזה לא גורם נזק לחוזק האוטו.

בכל מקרה לא מדובר פה במשהו פשוט, מדובר פה בעיניין משמעותי ששווה בדיקה.

כמו שאתה עושה שינויים בבית, עם קורות בטון וכד', אתה צריך אישור של מהנדס וחתימה שלו למקרה שקורה משהו.

לך תשאל מוסכים שמבינים בעיניין, ואנשים שמבינים בזה.

אני בטוח שיש על זה הרבה מאוד מידע בחו"ל, ולאו דווקא בארץ

פורסם

Levo, יש לי שאלה.

בתור חנון,

תוכל להסביר לי, מה הצורך הזה שיש לחנונים בשיפוץ(מודינג)

המארז במחיר יקר יותר מהמארז עצמו?

על מארזים זה בדר"כ נראה טוב. על מכוניות משנת 96' זה בדר"כ לא.

פורסם

getRich:

sunroof זה מוד פונקציונאלי, לדים ובולשיט זה מוד "פוזה". במקרה הזה, הsunroof עדיף על מוד למארז (לדעתי).

חוץ מזה, לאבירם(ן?) יש זמן, כשרון ורצון, אז למה לא? הפרוייקטים המוזרים והנחמדים של i-pink ושאר החברה כאן (בניית גיטרות, כובעים עם לדים, cnc וכו') גם נעשו מאותה סיבה. (וזו גם הסיבה שאני גומר את הiPod שלי עכשיו, עם האקים לrockbox..)

בקיצור, בהצלחה לכולם!

פורסם

בלה...בלה...בלה...אני ערסוואת אחושרמוטה גבר...

אני קובע שאתה ערס על סמך הרבה מאוד הודעות שלך בפורום, הנוסח שלהן והתוכן שלהן.

בגלל זה, כנציג אוכלוסיית הערסים בפורום, רציתי לברר ממך קצת פרטים וחוסר שיתוף

הפעולה שלך בנושא הוא ממש לא לעניין.

בנוסף, עצם ההתלהמות שלך רק מוכיחה את דבריי.

את נושא האלה בראש, אתה מוזמן ללבן איתי בפרטי :)

Levo, יש לי שאלה.

בתור חנון,

תוכל להסביר לי, מה הצורך הזה שיש לחנונים בשיפוץ(מודינג)

המארז במחיר יקר יותר מהמארז עצמו?

איך החזרת לי באותה מטבע, למדתי את הלקח.

לך לך תפיק After school special על סובלנות.

פורסם

שמע זה לא סתם ככה לחתוך ולהדביק.. זה צריך להיות טיפה גמיש ועמיד בזעזועים וכו'..

אתה לא רוצה מצב שחס וחלילה תהיה בתאונה וזכוכית תיפול לך על הראש! (שמשות רכב זו לא זכוכית רגילה היא בנויה להשבר לרסיסים ולא לחתיכות גדולות

שיכנסו לך לגוף)

לדעתי סאנרוף שווה רק אם הוא נפתח לגמרי ולא רק עולה או משהו כזה.. כל הכיף זה המשב רוח שהוא נותן.

לא ציפיתי שזה יעלה 2 שקל אבל גם לא 7-8 או 14 אלף! מוסיפים עוד קצת וקונים פונטו קבריולט חח

אולי אם יש לך רכב ב300 אלף זה לא מחיר מוגזם אבל תכלס אני בחיים לא הייתי עושה את זה ברכב יקר..

בקיצור רק קונה כזה מוכן.

פורסם

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חזקק !

שנו את השם של הפורום מ-HWZONE ל-FXP, לא יהיה הבדל...

פורסם

שנו את השם של הפורום מ-HWZONE ל-FXP, לא יהיה הבדל...

אני לא מסכים, זה שיש נושאים מטומטמים אז יש, גורם קצת לצחוקים ואווירה טובה.

וזה רק בפורום כללי.

פורסם

שמשות רכב זו לא זכוכית רגילה היא בנויה להשבר לרסיסים ולא לחתיכות גדולות

תאמין לי ששמשות רכב בנויות רק להיסדק ולא להתנפץ

פורסם

נראה לי שהכי טוב יהיה שתנסה לשאול כאן

http://www.carsforum.co.il/vb/

בכל זאת, גם אם זה פורום כללי, עדיין זה אתר של מחשבים..

פורסם

תאמין לי ששמשות רכב בנויות רק להיסדק ולא להתנפץ

הן נסדקות רק אם המכה חלשה, ברגע של שבר הן מתפרקות לחלקים קטנים, אתה מוזמן לנסות :xyxthumbs:

ששברו לי את החלונות ברכב לא הייתה לי שמשה אחת שנסדקה, הייתי צריך יום שלם לשאוב את כל הזכוכיות הקטנות :-\

פורסם

wrecker אתה מדברות על החלונות של הרכב .

החלונות באמת מתנפצות להמון חלקים קטנים .

F/A-18 מדבר בטח על השמשה של הרכב שנסדקת ולא מתנפצת .

פורסם

השמשה הקדמית היא זכוכית מצופה (laminated) ונשארת שלמה בכל מצב. כמעט. תיכנסו לאתר של NCAP לראות מבחני ריסוק, ב 99% מהמקרים השמשות יוצאות בחתיכה אחת- רק סדוקות.

החלונות/שמשה אחורית- זכוכית מחוסמת עם מתח פנים גבוה, נועדה להישבר להרבה חתיכות קטנות מ 2 סיבות-

1- במקרה של תאונה, שלא יהיו שברים גדולים שעלולים לחדור לגוף.

2- במקרה חירום, כוח נקודתי מרוכז (למשל, פטיש לשבירת חלונות) שובר את החלון לחלוטין ומשאיר צוהר נקי יחסית לבריחה. זכוכית לא מחוסמת הייתה נשברת באמצע, ומשאירה המון קצוות משוננים שעלולים לפצוע את מי שמנסה להימלט.

פורסם

השמשה הקדמית היא זכוכית מצופה (laminated) ונשארת שלמה בכל מצב. כמעט. תיכנסו לאתר של NCAP לראות מבחני ריסוק, ב 99% מהמקרים השמשות יוצאות בחתיכה אחת- רק סדוקות.

החלונות/שמשה אחורית- זכוכית מחוסמת עם מתח פנים גבוה, נועדה להישבר להרבה חתיכות קטנות מ 2 סיבות-

1- במקרה של תאונה, שלא יהיו שברים גדולים שעלולים לחדור לגוף.

2- במקרה חירום, כוח נקודתי מרוכז (למשל, פטיש לשבירת חלונות) שובר את החלון לחלוטין ומשאיר צוהר נקי יחסית לבריחה. זכוכית לא מחוסמת הייתה נשברת באמצע, ומשאירה המון קצוות משוננים שעלולים לפצוע את מי שמנסה להימלט.

צודק בהחלט, אבל תרשה לי להוסיף, יש גם שמשות אחוריות שהן מצופות, כמו הקדמיות, אבל זה ברכבים חדשים יחסית

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים