פורסם 2009 באוגוסט 3016 שנים אבירם, למה זה יפגע במבנה האוטו?הגג נותן חוזק מבני לאוטו, הוא חלק חשוב מהאוטו, בספיגת האנרגיה בתאונה.ברגע שאתה מוריד חתיכה משמעותית מהגג, אז ברגע שתקרה תאונה חס וחלילה, הגג יהיה חלש משמעותית ויקרוס בקלות יותר.מכוניות עם גג נפתח השלדה שלהם מחוזקת.אריאל
פורסם 2009 באוגוסט 3016 שנים מחבר Levo, יש לי שאלה. בתור חנון, תוכל להסביר לי, מה הצורך הזה שיש לחנונים בשיפוץ(מודינג) המארז במחיר יקר יותר מהמארז עצמו? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חזקק ! (רגע ואם אני גם רוצה לעשות סאן רופ ועושה מודינג רציני מה אני ? :lol: ) אריאל אני יודע אבל אני סך הכל מוריד חתיכה מרובעת קטנה מקדימה החתיכת פח הזאת זה מה שישנה את המבנה את האוטו ? (אני לא נוגע בקורה)
פורסם 2009 באוגוסט 3016 שנים אתה צריך לבדוק את זה שתדע בוודאות, אני לא הייתי מנסה כזה דבר בלי לדעת ב100% שזה לא גורם נזק לחוזק האוטו.בכל מקרה לא מדובר פה במשהו פשוט, מדובר פה בעיניין משמעותי ששווה בדיקה.כמו שאתה עושה שינויים בבית, עם קורות בטון וכד', אתה צריך אישור של מהנדס וחתימה שלו למקרה שקורה משהו.לך תשאל מוסכים שמבינים בעיניין, ואנשים שמבינים בזה.אני בטוח שיש על זה הרבה מאוד מידע בחו"ל, ולאו דווקא בארץ
פורסם 2009 באוגוסט 3016 שנים Levo, יש לי שאלה.בתור חנון,תוכל להסביר לי, מה הצורך הזה שיש לחנונים בשיפוץ(מודינג)המארז במחיר יקר יותר מהמארז עצמו?על מארזים זה בדר"כ נראה טוב. על מכוניות משנת 96' זה בדר"כ לא.
פורסם 2009 באוגוסט 3016 שנים getRich:sunroof זה מוד פונקציונאלי, לדים ובולשיט זה מוד "פוזה". במקרה הזה, הsunroof עדיף על מוד למארז (לדעתי).חוץ מזה, לאבירם(ן?) יש זמן, כשרון ורצון, אז למה לא? הפרוייקטים המוזרים והנחמדים של i-pink ושאר החברה כאן (בניית גיטרות, כובעים עם לדים, cnc וכו') גם נעשו מאותה סיבה. (וזו גם הסיבה שאני גומר את הiPod שלי עכשיו, עם האקים לrockbox..)בקיצור, בהצלחה לכולם!
פורסם 2009 באוגוסט 3016 שנים בלה...בלה...בלה...אני ערסוואת אחושרמוטה גבר... אני קובע שאתה ערס על סמך הרבה מאוד הודעות שלך בפורום, הנוסח שלהן והתוכן שלהן. בגלל זה, כנציג אוכלוסיית הערסים בפורום, רציתי לברר ממך קצת פרטים וחוסר שיתוף הפעולה שלך בנושא הוא ממש לא לעניין. בנוסף, עצם ההתלהמות שלך רק מוכיחה את דבריי. את נושא האלה בראש, אתה מוזמן ללבן איתי בפרטי Levo, יש לי שאלה. בתור חנון, תוכל להסביר לי, מה הצורך הזה שיש לחנונים בשיפוץ(מודינג) המארז במחיר יקר יותר מהמארז עצמו? איך החזרת לי באותה מטבע, למדתי את הלקח. לך לך תפיק After school special על סובלנות.
פורסם 2009 באוגוסט 3016 שנים שמע זה לא סתם ככה לחתוך ולהדביק.. זה צריך להיות טיפה גמיש ועמיד בזעזועים וכו'..אתה לא רוצה מצב שחס וחלילה תהיה בתאונה וזכוכית תיפול לך על הראש! (שמשות רכב זו לא זכוכית רגילה היא בנויה להשבר לרסיסים ולא לחתיכות גדולותשיכנסו לך לגוף)לדעתי סאנרוף שווה רק אם הוא נפתח לגמרי ולא רק עולה או משהו כזה.. כל הכיף זה המשב רוח שהוא נותן.לא ציפיתי שזה יעלה 2 שקל אבל גם לא 7-8 או 14 אלף! מוסיפים עוד קצת וקונים פונטו קבריולט חחאולי אם יש לך רכב ב300 אלף זה לא מחיר מוגזם אבל תכלס אני בחיים לא הייתי עושה את זה ברכב יקר..בקיצור רק קונה כזה מוכן.
פורסם 2009 באוגוסט 3016 שנים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חזקק ! שנו את השם של הפורום מ-HWZONE ל-FXP, לא יהיה הבדל...
פורסם 2009 באוגוסט 3016 שנים שנו את השם של הפורום מ-HWZONE ל-FXP, לא יהיה הבדל...אני לא מסכים, זה שיש נושאים מטומטמים אז יש, גורם קצת לצחוקים ואווירה טובה.וזה רק בפורום כללי.
פורסם 2009 באוגוסט 3016 שנים שמשות רכב זו לא זכוכית רגילה היא בנויה להשבר לרסיסים ולא לחתיכות גדולותתאמין לי ששמשות רכב בנויות רק להיסדק ולא להתנפץ
פורסם 2009 באוגוסט 3016 שנים נראה לי שהכי טוב יהיה שתנסה לשאול כאן http://www.carsforum.co.il/vb/בכל זאת, גם אם זה פורום כללי, עדיין זה אתר של מחשבים..
פורסם 2009 באוגוסט 3016 שנים תאמין לי ששמשות רכב בנויות רק להיסדק ולא להתנפץ הן נסדקות רק אם המכה חלשה, ברגע של שבר הן מתפרקות לחלקים קטנים, אתה מוזמן לנסות ששברו לי את החלונות ברכב לא הייתה לי שמשה אחת שנסדקה, הייתי צריך יום שלם לשאוב את כל הזכוכיות הקטנות :-\
פורסם 2009 באוגוסט 3016 שנים wrecker אתה מדברות על החלונות של הרכב .החלונות באמת מתנפצות להמון חלקים קטנים .F/A-18 מדבר בטח על השמשה של הרכב שנסדקת ולא מתנפצת .
פורסם 2009 באוגוסט 3016 שנים השמשה הקדמית היא זכוכית מצופה (laminated) ונשארת שלמה בכל מצב. כמעט. תיכנסו לאתר של NCAP לראות מבחני ריסוק, ב 99% מהמקרים השמשות יוצאות בחתיכה אחת- רק סדוקות.החלונות/שמשה אחורית- זכוכית מחוסמת עם מתח פנים גבוה, נועדה להישבר להרבה חתיכות קטנות מ 2 סיבות-1- במקרה של תאונה, שלא יהיו שברים גדולים שעלולים לחדור לגוף.2- במקרה חירום, כוח נקודתי מרוכז (למשל, פטיש לשבירת חלונות) שובר את החלון לחלוטין ומשאיר צוהר נקי יחסית לבריחה. זכוכית לא מחוסמת הייתה נשברת באמצע, ומשאירה המון קצוות משוננים שעלולים לפצוע את מי שמנסה להימלט.
פורסם 2009 באוגוסט 3016 שנים השמשה הקדמית היא זכוכית מצופה (laminated) ונשארת שלמה בכל מצב. כמעט. תיכנסו לאתר של NCAP לראות מבחני ריסוק, ב 99% מהמקרים השמשות יוצאות בחתיכה אחת- רק סדוקות.החלונות/שמשה אחורית- זכוכית מחוסמת עם מתח פנים גבוה, נועדה להישבר להרבה חתיכות קטנות מ 2 סיבות-1- במקרה של תאונה, שלא יהיו שברים גדולים שעלולים לחדור לגוף.2- במקרה חירום, כוח נקודתי מרוכז (למשל, פטיש לשבירת חלונות) שובר את החלון לחלוטין ומשאיר צוהר נקי יחסית לבריחה. זכוכית לא מחוסמת הייתה נשברת באמצע, ומשאירה המון קצוות משוננים שעלולים לפצוע את מי שמנסה להימלט.צודק בהחלט, אבל תרשה לי להוסיף, יש גם שמשות אחוריות שהן מצופות, כמו הקדמיות, אבל זה ברכבים חדשים יחסית
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.