למה לדעתי לא לקנות מ-PCHardware.co.il חוויה לא נעימה שהייתה - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לדעתי לא לקנות מ-PCHardware.co.il חוויה לא נעימה שהייתה


BazokaJoe

Recommended Posts

  • תגובות 93
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני לא חושב כמוך (האחרון שהגיב) כי תחשוב שבמקרה שאין לבן-אדם איך להגיע והוא הזמין מארז שעולה 550 שקל ונמעכה לו כל הצורה במשלוח אתה חושב שהוא צריך להיות אחראי ו"לזרוק" את הכסף הזה לפח?

זה לא מה שאני שאמרתי.

השיקול הוא שלך , לא של החנות , זה שאין לבן אדם איך להגיע אין דבר כזה.

יש לך 550 שקל למארז ? יש לך 20 שקל לאוטובוס.

אתה גר רחוק ? לא שווה לך לא המשלוח ולא הנסיע לקחת את המוצר,

פשוט לזמין בחנות הקרובה לביתך

משלוח הוא שירות נטו.

מי השם ? כול מקרה לגופו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כדאי שיהיה ברור לכולנו שכל המקרים האיומים (כביכול) שתוארו כאן יכלו לקרות לכל חנות ולדעתי לא צריך להשליך מהם על חנות זו או אחרת

בסופו של דבר כל הבעיות נפתרו ובסך הכל צריך להעריך את העובדה ש PCH מציעה מגוון ענק של מוצרים ובמחירים מאוד זולים.

זה לא חוכמה להשוות אותם לחנות קטנה כמו זיגזג שאגב גם אני קניתי שם במחיר מצויין אבל עדיין מדובר במבצע ספורדי ובגלל העובדה שהם מאוד קטנים קל להם לתת שרות טוב אבל אל תטעו זה יכול לקרוא לכולם ואסור לשכוח שחנות גדולה יכולה, במקרים גבולים, ללכת יותר לקראת הלקוח ולהפעיל לחץ אפקטיבי יותר על היבואן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תקבע מה יש לי ומה אין לי! יותר נוח לי להזמין במשלוח עד הבית מאשר אני יסע עד לשם פקקים וכו... או להסתובב עם קופסה ענקית ברחבי תל-אביב ורמת גן, וגם אין את המארז הזה בחנות הקרובה לביתי (שדרך אגב אני עובד שם מידי פעם) וחוץ מזה חנות אמורה להיות אחראית על משלוח כי ילד בן 13 שאין לו איך לסוע צריך את זה וגם צריך את האחריות על המשלוח שדרך אגב pch גם מרוויחים עליו כסף, כי אני מכיר אישית אחד מהאחראים של אביב שיגור, שכפופים להיי דרומה או מקושרים אליהם (אין לי מושג איך זה הולך), אז אני יודע מחירים אז שלא תחשוב שהחנות מפסידה על זה, כי על כל אחד מ-500 מוצרים שחוזרים היא עושה את הכסף "ההפסד" גם בדמי משלוח ומרוויחה כסף מזה וזה בדוק...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי היו המון בעיות איתם...

כשהזמנתי את המחשב וביקשתי ראדון 9700 לא פרו.. זה שהיה בקבלה בדק עם הספק דרך האיסיקיו שאמר לו שיש עוד 3 במלאי..

שאר החלקים היו צריכים להגיע תוך 10 ימים...(בטח!)

חיכיתי איזה שבועיים לטלפון....עד שהתקשרתי אליהם לבדוק מה קורה.. אמרו לי שחסר כרטיס מסך מעבד וזיכרון

ושיהיה עוד יומיים שלושה..

התקשרתי כעבור כמה ימים.. הפעם היה חסר רק כרטיס מסך ולוח אם..

התקשרתי כמה ימים אחרי.. פתאום שוב חסר הזכרון והמעבד..

בלבהלבהלבל גם כמה מאוורריים לא היו במלאי..

את המחשב קיבלתי אולי אחרי חודש וחצי ... עם כרטיס מסך חילופי (שהוחלף לפני כשבועיים ל9700 שרציתי..)

ואז גם גיליתי שהצורב לא פועל..הלכתי להחליף לא עשו שום בעיות הפעם...

והיום קניתי כרטיס קול ..(זה שעל הלוח נשרף לי.. :-[)

לא היתה שום בעיה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תקבע מה יש לי ומה אין לי! יותר נוח לי להזמין במשלוח עד הבית מאשר אני יסע עד לשם פקקים וכו... או להסתובב עם קופסה ענקית ברחבי תל-אביב ורמת גן, וגם אין את המארז הזה בחנות הקרובה לביתי (שדרך אגב אני עובד שם מידי פעם) וחוץ מזה חנות אמורה להיות אחראית על משלוח כי ילד בן 13 שאין לו איך לסוע צריך את זה וגם צריך את האחריות על המשלוח שדרך אגב pch גם מרוויחים עליו כסף, כי אני מכיר אישית אחד מהאחראים של אביב שיגור, שכפופים להיי דרומה או מקושרים אליהם (אין לי מושג איך זה הולך), אז אני יודע מחירים אז שלא תחשוב שהחנות מפסידה על זה, כי על כל אחד מ-500 מוצרים שחוזרים היא עושה את הכסף "ההפסד" גם בדמי משלוח ומרוויחה כסף מזה וזה בדוק...

לא קבעתי לך דבר, ולא דיברתי על הפסד

אתה מוזמן לקרוא שוב את מה שאמרתי ותבין שאני לא בדיוק לטובת PCH

אבל נשאיר את זה כך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קו תחתון - לעתים רחוקות יש בעיית אספקה של המוצרים נדירים בשל איחורים של היבואנים.

בעייות קטנות כמו "חסר דיסק בחבילה של לוח אם" כו'... תמיד קורות פעם למאה הזמנות.

אבל האם פעם לא פתרו בעייה למשיהו ? האם חייבו מישהו מעבר לסכום הנכון , או לפני האספקה ?

התשובה ברורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום רב לכולם!

לאחר שקראתי את כל התראד מהתחלתו ועד סופו, הנא דעתי בנושא:

כל מה שתואר כאן יכול לקרות לכל חנות! יש לקחת זאת בחשבון מראש.

דבר נוסף שגם כבר אמרו זה שתמיד עדיף ללכת לחנות ולקחת מן החנות ככה אתה בודק בעצמך שקיבלת כל מה שביקשת ורק אחרי זה משלם וגם זה מונע בעיות בחברת השליחויות.

לפי דעתי, על PCH לרשום בפרוש באתר שלהם שעלולות להיווצר בעיות במשלוחים ושזה לא תמיד תלוי בחנות!

מה שעוד יותר משכנע אותי שמקרים שתוארו לעיל הינם מקרים בודדים בלבד זה שאני הזמנתי מPCH מעל 15 הזמנות ובתוכם כוללות הזמנות של חלקים למחשב שלם קומפלט כולל מסך ולא הייתה אף בעייה אחת!!!

אם אני יבדוק את כל ההזמנות שהזמנתי מהם אתם פשוט תשתגעו כי אני הזמנתי מעל ל40 מוצרים מן החנות ולא הייתה שום בעייה איתם, כלומר פעם אחת הייתה בעייה עם המארז שהזמנתי אבל זה טופל בפנייה לאלקס חוץ מזה גם אני הרגשתי בהתחלה שלא מתייחסים אלי כי בטלפון האנשים לא כ"כ רציניים לעיתים ואם יש לכם בעיות אני ממליץ לדבר עם אלקס....בICQ.

אני תמיד מזמין מPCH, הם כבר מכירים אותי בחנות אני אצלהם לפחות פעם אחת בשבוע בזמן האחרון...

אני תמיד דואג להגיע לחנות ולקחת את המוצרים מן החנות, הפעם היחידה שהזמנתי מהם זה היה לפני כשנה וחצי כשהזמנתי מעבד P4 ולא היו בעיות. כל שאר ההזמנות שלי/של חברים/מכרים שהוזמנו דרכי ודרך המלצה שלי כולם הוזמנו ללא משלוח לבית ותמיד הלכנו/הלכתי לחנות.

את כל ההזמנות שלי אני מבצע דרך PCH וזה לא רק הזמנות שלי אלא זה גם הזמנות שאני מזמין לאנשים שאני מכיר ואקיצר החנות מרוויחה טוב ממני...

ואם פתאום יהיו לי בעיות איתם אז כדאי שהם יתייחסו אלי יפה, אחרת... ;D

לסיום, אני חוזר בי: לכל חנות יש בעיות, לכל חנות יש לקוחות לא מרוצים לא משנה כמה החנות תהיה טובה ואל תשכחו שאתם חיים בארץ , ארץ שאחד רוצה לדפוק את השני ואל תגידו לי שזה לא נכון כי גם אני ראיתי את הדיון שהיה כאן על להרוס את החלק (HD) בצורה מכוונת כדי שיתנו לו אופציה לשדרוג וזה מאוד לא בסדר לדעתי.

אז איך אתם מצפים שהחנויות יהיו מושלמות כאשר יש אנשים שרוצים לדפוק אותם??

אני לא אומר שמי שהתלונן כאן ניסה לדפוק את החנות חס וחלילה, אני פשוט אומר שצריך להסתכל גם מן הצד של החנות לפעמים. ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין הוא שלא צריכים להיות איחורים מכל סיבה שהיא - אם מתחיבים ל10 ימי עבודה צריכים לקיים בדיוק 10 ימי עבודה ולא יותר.

קורה יותר מדי פעמים שלוקח יותר מדי זמן - נכון יש בעיות עם ספקים אבל מה אכפת לי שהוא אמר והיא אמרה ש... אני הלקוח,

אני תמיד צודק ואם החנות התחייבה ולכן מגיע לי לקבל את המוצר שלי בזמן ללא קשר ליבואן - מבחינתי הוא לא קיים. פיתרון לבעיה הזאת

אפשר למצוא בהעלאת זמן ההגעה או ביטולו לחלוטין.

בלתי אפשרי המצב הזה עם היבואנים - לא יכול לקרות מצב כזה יותר זה קורה ביותר מדי חנויות - מישהו שוכח משהו ומישהו לא מביא משהו.

זו חוסר אחריות ואם לי אישית זה יקרה עוד פעם או שאני אבטל את ההזמנה או אדרוש פיצוי על כל יום איחור (על פי התחייבות מראש).

אני מציע לנהוג כלך לכולם מעכשיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין הוא שלא צריכים להיות איחורים מכל סיבה שהיא - אם מתחיבים ל10 ימי עבודה צריכים לקיים בדיוק 10 ימי עבודה ולא יותר.

קורה יותר מדי פעמים שלוקח יותר מדי זמן - נכון יש בעיות עם ספקים אבל מה אכפת לי שהוא אמר והיא אמרה ש... אני הלקוח,

אני תמיד צודק ואם החנות התחייבה ולכן מגיע לי לקבל את המוצר שלי בזמן ללא קשר ליבואן - מבחינתי הוא לא קיים. פיתרון לבעיה הזאת

אפשר למצוא בהעלאת זמן ההגעה או ביטולו לחלוטין.

בלתי אפשרי המצב הזה עם היבואנים - לא יכול לקרות מצב כזה יותר זה קורה ביותר מדי חנויות - מישהו שוכח משהו ומישהו לא מביא משהו.

זו חוסר אחריות ואם לי אישית זה יקרה עוד פעם או שאני אבטל את ההזמנה או אדרוש פיצוי על כל יום איחור (על פי התחייבות מראש).

אני מציע לנהוג כלך לכולם מעכשיו.

מסכים על כל מילה , במיוחד החלק המודגש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשני האחרונים שהגיבו - תחשבו שוב. טרחתם לקרוא את דף ההתחייבות של חנויות הרשת?! כנראה שלא אחרת הייתם שמים לב שהחנויות מצהירות בבירור שזמן האספקה לא תמיד תלוי בהן (מה שלגמרי נכון) ושייתכנו עיכובים כל עוד הם לא נוצרים ע"י החנות עצמה (מחסור אצל היבוא, משלוח שמתעכב וכו).

ברגע שאתם הזמנה - אתם מתחייבים שקראתם את כל הסעיפים הללו ושאתם מסכימים להם....

אז תפסיקו להקטין ראש ולהתבכיין. רוצה מוצרים באותו היום? גשו לחנות השכונתית וקנו שם (ונראה אם שמה תשיגו רדאון 9800 או גופי איכותיים לדוגמא). ברגע שאתם מזמינים מהאינטרנט היו מוכנים לתנאי משחק שונים לגמרי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בד"כ האשמה היא על היבואנים בארצנו הקטנה שאינם אחראים מספיק, ולחנויות עצמן אין מה לעשות בנידון.

וכמו שאמרו, תקראו את הסעיפים הקטנים, החנות מתחייבת שהמחשב יגיע בזמן כל עוד כל המוצרים במלאי, אם הם לא, זה לא בשליטתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, אבל ה שהמוצרים לא במלאי והם אומרים לך את זה מראש זה דבר אחד. אבל אם הם סוחבים את ההזמנה עד היום האחרון רק אז הם מודעים לך שאין דברים במלאי זאת פשוט חוצפה. (במקרה הזה מדובר על פנדה אבל לכל חנות יש את השטויות שלה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...