Yehudaa פורסם 2009 באוגוסט 24 Share פורסם 2009 באוגוסט 24 סיפרתי כבר באיזה תראד פה ...שקניתי מוצר ואחרי 5 דקות רציתי להוסיף למוכר כסף ולקנות משהו יותר טוב ... לא רק שלא ענה לי אלא שלח לי מה שקניתי בראשונה . עכשיו קניתי איזה מוצר חשמלי , ושכחתי להגיד למוכר שיתן לי את גרסת ה 220-240 V וגם כל המשלוחים שלו הוא עושה EMS אז גם ביקשתי ממנו שישלח לי רגיל ולא EMS עברו 18 שעות ועדיין לא ענה מה נסגר איתם ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
דנדן פורסם 2009 באוגוסט 24 Share פורסם 2009 באוגוסט 24 תלמד לא להיות אדיוט ולשאול אותם את השאלות האלו לפני שאתה מציע.אחרי זה, אין לך למי להתלונן, כי אתה קנית את מה שהם הציעו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yehudaa פורסם 2009 באוגוסט 24 מחבר Share פורסם 2009 באוגוסט 24 בסדר אני אדיוט אלמד להבא ...אבל מה קשה כל כך לענות לאימייל לא הבנתי .. אין למוכר שום הפסד מהבקשות שלי . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ariel-ro פורסם 2009 באוגוסט 24 Share פורסם 2009 באוגוסט 24 היה פה נושא כל שהוא.שאמרו שהמוכרים מקבלים עשרות אימיילים ביום והם לא יכולים לענות על כולם.אמרו גם שאם תכתוב דחוף או משהו בכותרות, או ביטול הזמנה, החלפת הזמנה או משהו דומה, הוא יענה יותר מהר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yehudaa פורסם 2009 באוגוסט 24 מחבר Share פורסם 2009 באוגוסט 24 אני אמרתי את זה ;D מסתבר שגם זה לא עוזר כנראה צריך לסכם הכל לפני כמו שדןדן אמר עריכה : הסתדרתי .. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.