עבור לתוכן

9800gtx+ הפעלת פילטרים HARDWARE VS SOFTWARE -הבדלים?

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם,

מפרט המחשב שלי הוא כזה:

מארז NZXT Tempest

לוח אם :GA-M59SLI-S4

זכרון : GEIL 2GB *2 DDR2 CL4 ULTRA 800MHZ

מעבד:6400 AMD Athlon X2 Dual-Core

כרטיס מסך:9800GTX CLUB 3D 512MB

מסך:LG 23"

ספק: 550W CORSAIR SLI

הרדיסק:320 GB WD SATA

DVDRWLG*16

יש לי שאלה כללית לגבי ביצועים :פילטרים אמורים להפעיל דרך SOFTWARE או HARDWARE ע"מ לקבל את הביצועים היותר טובים במשחקים?

קראתי את הסטיק של SyndromE

ואכן ניסיתי את V-Sync ו Triple Buffering אשר אותם הגדרתי ישירות בHARDWARE של לוח הבקרה של NVIDIA (כמובן הפעלתי ANTI ALASING וANTISTROPIC)

אך לצערי כאשר אני משווה אותו ל SOFTWARE במשחק עצמו יש הבדלים באיכות באופן משמעותי (CRYSIS) לטובת הSOTWARE כמובן.

יש לי ווינדוס 7 RC 32ביט גרסה אחרונה, דרייבר NVIDIA בגרסתו האחרונה.

ההבדלים נובעים פשוט באיכות של התמונה- חדות ,קווי מסגרת של אובייקטים וכו.

אשמח לשמוע את דעתכם בעניין.

פורסם

הפילטרים זה תמיד Hardware כי זה הכרטיס מסך מחשב אותם, לא ה-CPU.

אם משחק מאפשר הגדרת AA מהתפריטים שלו, זה לרוב אומר שהמפתחים התאימו עם אופטימיזציות את שיטת ה-AA למשחק הספציפי.

הגדרת פילטרים מהדריבר היא "אלימה" יותר, ולמעשה אמורה לתת איכות תמונה טובה בשל כך, אבל ביצועים יכולים להיות פחותים מאשר הגדרת AA במשחק.

פורסם
  • מחבר

האם תוכנת enhancer תאפשר לי תמיכת ברמת הHARDWARE לAA במשחקים אשר תומכים מבלי להפעיל את הפילטרים הנ"ל דרך המשחק(תוכנה) ?

פורסם

כן. אבל תפסיק להשתמש במילה Hardware בהקשר לפילטרים, זה תמיד Hardware, אין אופציה אחרת.

ישנן שיטות יישום שונות לפילטר AA, אבל בכולם הכרטיס מסך הוא זה שמתאמץ. עוד לא נתקלתי בכזה דבר Software AA

פורסם
  • מחבר

אוקיי,תודה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים